kuitti 05.06.2004 00:26:50 | |
---|
Kertokaas ihmiset mitä hyviä jazz-laulajia kannattaisi kuunnella jotta voisin oppia mahdollisimman hyvin tyylin mukaisen fraseerauksen yms.?? |
grazydiamond 16.06.2004 21:13:17 | |
---|
En ole mikään jazzlaulaja, mutta kannattaa tutustua Al Jarreua nimiseen kaveriin. Hallitsee Jazz, r&B, pop kategoriat, voittanut grammyja kai joka lajista. Pitkän linjan laulaja ja aina tietenkin huippumuusikot taustalla. Loistavaa laulamisen riemua aistittavissa ilman kuvaakin. Suosittelen levyjä This time (jolla käsittämättömän hieno tulkinta Corean Spain -kappaleesta) ja Tenderness. Paras läpileikkaus miehen monipuolisista kyvyistä kokoelmalla Best of Al Jarreau Take five! |
jazzmies 16.06.2004 21:55:51 | |
---|
Louis Armstrong, Billie Holiday, Ella Fitzgerald, Sarah Vauhgan, Nancy Wilson, Mark Murphy, Hendricks-Lambert-Ross, Johanna Iivanainen, Juki Välipakka ja Jenny Robson. |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:57:01 | |
---|
Louis Armstrong, Billie Holiday, Ella Fitzgerald, Sarah Vauhgan, Nancy Wilson, Mark Murphy, Hendricks-Lambert-Ross, Johanna Iivanainen, Juki Välipakka ja Jenny Robson. Veit laulajat suustani. |
baron 17.06.2004 00:48:10 | |
---|
Louis Armstrong, Billie Holiday, Ella Fitzgerald, Sarah Vauhgan, Nancy Wilson, Mark Murphy, Hendricks-Lambert-Ross, Johanna Iivanainen, Juki Välipakka ja Jenny Robson. Yksi valkoinen nainen mielestäni mahtuu lisää, Anita O´Day. Kävi takavuosina Lintsillä laulamassa. Bessie Smith kai oli naispuolen aloittajia. Takavuosina myös suomalainen Viola Talvikki oli OK. Naapurissa oli Monica Zetterlund. Mä laskisin myös Chaka Khanin jazzlaulajaksi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
M.i.k.key 17.06.2004 02:30:18 | |
---|
Johnny Hartman ja DeeDee Bridgewater vielä noitten entisten lisäksi. My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
mr.muzak 17.06.2004 04:24:52 | |
---|
Johnny Hartman ja DeeDee Bridgewater vielä noitten entisten lisäksi. Mä diggaan Diana Krall:sta, vaikkei ny niin scattiä vedäkään.. |
Karlsson 17.06.2004 07:53:25 | |
---|
Lou Rawls teki Les McCannin kanssa aikonaan maan mainion "Stormy Monday" -lätyn. Loistavaa vokaalidzääzziä. Jostain syystä suosikki vokaalijazzlevyihini kuuluu trumpetisti Chet Bakerin "Chet Baker Sings", vaikkei tämä coolin mestari nyt ihan mikään ykkösluokan vokalisti ole. Ja jos freejazz ja jonkin sortin psykoottinen jodlaus kiinnostaa, niin Leon Thomas on must. Mersukuski. |
baron 17.06.2004 09:45:16 (muokattu 17.06.2004 09:58:45) | |
---|
No eiks sinisilmä-Frankienkin voi laskea jazz-laulajaksi. Ainakin sellaisena uransa alkoi. Edit: Pikkupoikana mun ehdottomia suosikkeja oli Frank Sinatran I'll keep goin' my way, you keep rollin' your way "River, Stay Away From My Door" Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
M.i.k.key 17.06.2004 12:27:45 | |
---|
Mä diggaan Diana Krall:sta, vaikkei ny niin scattiä vedäkään.. Joo ja sitäpaitsi Diana on hieno pianisti! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Fuzzy Boner 17.06.2004 13:01:05 | |
---|
Joo ja sitäpaitsi Diana on hieno pianisti! niin on. Ja hauska tyyppi ja... hmm? hehe |
M.i.k.key 17.06.2004 13:24:04 | |
---|
niin on. Ja hauska tyyppi ja... hmm? hehe Dianallahan on hieman ns. Suomi-yhteyksiä kaapissa... My name is Baron, M.i.k.key Baron.
baron 17.06.2004 13:58:20 | |
---|
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
mr.muzak 18.06.2004 01:02:59 | |
---|
|
Chunga 19.06.2004 23:47:46 | |
---|
Jazz-standardit ovat parhaimmillaan kun niitä laulaa Eva Cassidy-niminen naishenkilö. "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap |