Aihe: Yesin keikasta
1 2 3
jazzmies
03.06.2004 00:18:32
Olipa iiihana kattaus Yesin tuotantoa alusta tähän päivään. Setistä jäi erityisesti mieleen ja päässä soimaan "And you and I". Yesss!
Aerodactev
03.06.2004 00:34:37
1. Owner of a lonely heart
2. Guitar solo
3. Owner of a lonely heart (reprise)

---

4. Owner of a lonely heart
Long = progressive = good
leka
03.06.2004 01:38:39
1. Owner of a lonely heart
2. Guitar solo
3. Owner of a lonely heart (reprise)

---

4. Owner of a lonely heart

ei se mennyt niinkuin lupailit

hiton hyvä keikka oli... Squire oli taas tulessa
I want to be your sledgehammer, why don't you call my name
aksiom
03.06.2004 08:20:03 (muokattu 03.06.2004 08:27:43)
Oli huippu keikka. En osannut edes odottaa mitään noin loistavaa.

Kohokohtia noin hyvästä keikasta on melkein mahdoton sanoa, mutta kuten yllä sanottiin "And you and I" oli melkoinen. Myös Starship Trooper ja Squiren soolo veti sanattomaksi.

Ainoa mikä ei ollut niin hyvää oli ne kolme urpoa jotka riehui kentällä eturivissä minun lähellä. Kuolkoon he.

EDIT: Niin ja "Owner Of A Lonely Heart " oli ihan proge Wakemanin flyygelisoolon kanssa, hehe.
seksinovellin kaava on kuin bluesin - arvattava, aina kiehtova. -Tommi Liimatta
leka
03.06.2004 09:22:51
Ainoa mikä ei ollut niin hyvää oli ne kolme urpoa jotka riehui kentällä eturivissä minun lähellä. Kuolkoon he.

jep, rasittavia oli he.

akustinen setti oli mainio
Quark
03.06.2004 09:29:12 (muokattu 03.06.2004 09:30:04)
hiton hyvä keikka oli... Squire oli taas tulessa

Totta. Laskitteko kukaan montako erilaista bassoa sillä oli illan aikana? Niitä meinaan oli monta...
Hevonen on kävelevä meetwursti.
leka
03.06.2004 09:52:08
Totta. Laskitteko kukaan montako erilaista bassoa sillä oli illan aikana? Niitä meinaan oli monta...

alussahan se vaihtoi joka biisissä kunnes pääsi rickenbackeriin...
Notefix
03.06.2004 12:21:11

Ja mä kun luulin että nuo on niitä M-nettiläisiä :) Mun vieressä joku jäbä taputti tahtia silleen laajalla kädellä niin että piti aina väistellä välillä.

Keikka oli muuten hyvä. kuuskybäset jaksaa vetää vielä tuolla asenteella, joka kyllä saa meikän kunnioituksen. Ja tunnelma oli muutenkin erinomainen. Howellekin oli joku käynyt vetämässä vieterin, sen verran innolla sekin veti. J Wurm on muuten loistava riffi :)
My name is Baron, Notefix Baron "
leka
03.06.2004 12:26:45
Andersonilla se ääni on pysynyt hyvin...

Muilla aikalaisilla on äänet hävinneet iän myötä, mutta Jon jaksaa.
sbuge
03.06.2004 13:07:15
oli kyllä hyvä keikka vaikka paljon tuli sellaisia piisejä jotka levyillä on kuulostanut kamalalta niin niitä jaksoi tuolla kuunnella hyvin mielin (esim akustinen owner..). Itselleni kohokohtana jäi south side of the sky, yours is no disgrace ja starship trooper.

niin ja wakeman on kyllä taiteilija isolla T:llä :) meinaan 5spottia, pitkät valkoiset hiukset, valkoinen pitkä takki, ja kosketinsoittimia 270'
Maailma olisi parempi paikka ilman huonoutta.
JarnoH
03.06.2004 13:19:41

Olikin huikea keikka! Vetivät kunnon shown. Läpättiinpä Andersonin kanssa kättä kun king of terrorsin kanssa oltiin siinä kohdalla, kun hän ilmestyi yleisön keskelle.
Kauneus on ihmisen silimä.
meldrew
03.06.2004 14:24:22
Mahtava keikka! Bändi veti ällistyttävän hyvin ja fiiliksellä. Soundit eivät olisi paljon paremmat voineet olla ainakaan 10-15 metrin päässä lavasta, missä itse seisoin. Keikan kohokohtia olivat minulle akustinen setti, jota en etukäteen kovin suurella innolla odottanut, And you and I, Yours is no disgrace ja Starship trooper. Mind drive oli ainoa biisi, jota en ollut aikaisemmin ollenkaan kuullut. Hienolta sekin kuulosti.

Meininki oli tosiaan hyvä, vaikka halli ei ollut läheskään täynnä. Ihmiset olivat ainakin lavan edustalla hyvin mukana, ja bändikin näytti olevan otettu innokkaasta ja hyvästä vastaanotosta.
kingdom
03.06.2004 14:42:50
Olisko kellään settilistaa?
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world...
KTR
03.06.2004 14:54:43
No olin paikalla. Väsymyksestä johtuen en oikein jaksanut innostua. Muutama vuosi sitten Hartwallilla oli kivanpaa kun oli sinfoniaorkesteri mukana. Lisäksi ne melkein edessäni heiluvat idiootit rupesivat vituttamaan. Nautiskellen kuvittelin iskeväni hampaat kurkkuun siltä pahimmalta heilujalta.
Steve Howe on kyllä ihme otus. Välillä tuntuu, että se saa jonkun kohtauksen soittaessaan. Ja soittaessaan pitkiä nuotteja se katsoo suu auki yleisöön.
Jotkut biisit olivat aivan liian imeliä ja sokerisia. Ne on ilmeisesti uudempia sitten. Kyllähän sen katseli, vaikka jalat oli kovilla. Se vähemmän hyvä kahdesta Yes-keikasta, jotka nyt olen nähnyt.
JarnoH
03.06.2004 15:06:19

No olin paikalla.

Heh, huomasin kai sinutkin muuten siellä.
Kauneus on ihmisen silimä.
meldrew
03.06.2004 15:10:48
Olisko kellään settilistaa?

Ihan varma en ole biisien järjestyksestä, mutta nämä soitettiin.

Going For The One

Sweet Dreams

I´ve Seen All Good People

Mind Drive (osa 1)

South Side Of The Sky

Turn Of The Century

Mind Drive (osa 2)

Yours Is No Disgrace

-väliaika-

Wakemanin soolo -> The Meeting (akust.)

Long Distance Runaround (akust.)

Wonderous Stories (akust.)

Time Is Time (akust.)

Roundabout (akust.)

Show Me (akust.)

Owner Of A Lonely Heart (akust.)

Clap

Rhythm Of Love

And You And I

Ritual (Nous Sommes Du Soleil)

Starship Trooper (encore)
DT
03.06.2004 15:54:37
Yes oli tosi jees. :) Pari humalaista riehujaa kävivät kyllä yhdessä vaiheessa vituttamaan.
Miksiköhän humalaiset itseäni ainakin 30 vuotta vanhemmat rouvashenkilöt tulevat niin usein (tälläkin kertaa) hipelöimään hiuksiani?
"Kaikki muuttu vaikeaksi, jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minun päässäni. Minusta se on paljon hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen." -Nuuskamuikkunen
Definhel
03.06.2004 16:10:16
Ensin alko vituttaan kun ne siinä alussa soitti elektronisesti ja se ääni puuroutu aivan paskaks sine salin perään, mutta sitten teen ja piparien jälkeen alko kuitenki parantua kun hemmot otti akustiset esiin.

Se roundaboutin sikakolainenbluus oli kyllä hauskan kuulonen.

Mutta mitä helvettiä ne lavasteet oikein esitti?
möhöhö
EH
03.06.2004 18:09:36
Upeaa oli. Hyviä biisivalintoja ja uskomattomia suorituksia "vanhuksilta". Ehdottomaksi kohokohdaksi minulle jäi South side of the sky ja sen mahtavat Howe-Wakeman-akselin sooloilut. Akustinen setti oli ennakkoluuloistani huolimatta loistava veto, shuffle-Roundabout oli hassu. Ehdottomasti kokemisen arvoinen keikka.
Luomuolutta Tervakosken huvipuistossa: Isi meni puuhanalle.
Mr. Mustard
03.06.2004 18:23:42
Voiskos joku tehdä lyhyttä yhteenvetoa Yes:in studiolevyistä vasta-alkajalle? Mitkä levyt olisivat hyvät ensiostoiksi?
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)