sub zero 29.05.2004 23:05:42 | |
---|
Bob James taitaa olla jazzmaailman vihatuin hahmo. Hän oli kaupallistamassa 70-luvun fuusiota. Yleensä en pidä smooth jazzista, mutta "Hands Down" niminen levy vuodelta 1982 on erittäin mukava. Se ei ole liian pahasti ylituotettu ja siinä on mukavat melodiat ja kivat kasarisynasoundit. Toinen levy jonka kuulin Bob Jamesilta oli "Heads", mutta se oli aika huono. Juuri sellaista tyhmää smoothjazzia. Onko muilla kokemuksia tästä artistista? What's there to live for? Who needs the peace corps? |
JC 29.05.2004 23:12:15 | |
---|
Ainoa Bob Jamesin levy, jonka olen kuullut, on David Sanbornin kanssa tehty Double Vision. 80-luvulla tuo kuulosti ihan ok:lta, mutta eipä taitaisi enää maistua. Liian särmätöntä musiikkia minun makuuni. |
Epämuusikko 30.05.2004 18:01:32 | |
---|
Väestöliitto suosittelee Bob Jamesia, Joe Samplea, Lee Ritenouria ja muita sliipattuja instrupoppareita. Svengi on vain tehokeino |
U.Honey 31.05.2004 12:22:38 | |
---|
Väestöliitto suosittelee Bob Jamesia, Joe Samplea Jamesia ja Samplea ei olisi pitänyt päästää soittamaan sooloja. Väestön lisääntyminen häiriintyy! My name is Baron, U.Honey Baron. |
Notefix 31.05.2004 13:52:45 (muokattu 31.05.2004 13:53:10) | |
---|
Mun mielestä Bob James tekee ihan mukavaa musiikkia...ja Ritenour kans! My name is Baron, Notefix Baron " |
Epämuusikko 31.05.2004 19:05:55 | |
---|
Mun mielestä Bob James tekee ihan mukavaa musiikkia...ja Ritenour kans! Niin mukavaa että jos Groove FM olisi valtakunnallinen kanava niin Matti Vanhanen olisi mielissään. Svengi on vain tehokeino |
Anonymous-jazz 01.06.2004 22:35:32 | |
---|
Bob James taitaa olla jazzmaailman vihatuin hahmo. Hän oli kaupallistamassa 70-luvun fuusiota. Yleensä en pidä smooth jazzista, mutta "Hands Down" niminen levy vuodelta 1982 on erittäin mukava. Se ei ole liian pahasti ylituotettu ja siinä on mukavat melodiat ja kivat kasarisynasoundit. Toinen levy jonka kuulin Bob Jamesilta oli "Heads", mutta se oli aika huono. Juuri sellaista tyhmää smoothjazzia. Onko muilla kokemuksia tästä artistista? Mä en ole koskaan digannut Bob Jamesista sooloartistina. Mutta FOURPLAY kokoonpanossa se kyllä groovaa mutta ne sen itse tekemät biisit on minusta 1990-luvun smooth&jazz vaiheen aiheesta todella laimeata musaa. Mutta jotain positiivista se että Bob James nosti Kirk Whalumin pinnalle kun se otti hänet kokoonpanoonsa soittamaan 1979 bongattuaan Whalumin soittamasta jonkun Texasilaisen jazz/yökerhon tiloista. Teemujazz |
Strut 11.06.2004 15:42:30 | |
---|
miehen vissiin eka? levy ONE on todella hyvä . |