Halldor 29.03.2004 15:47:40 | |
---|
Tämän vuoden esiintyjät on sitten julkistettu. Näillä näkymin Poriin on tulossa ainakin Stevie Wonder, Macy Gray, Alicia Keys, Van Morrison, Otis Rush, Dave Brubeck ja Kurt Rosenwinkel. |
Peki 29.03.2004 18:24:56 | |
---|
Tämän vuoden esiintyjät on sitten julkistettu. Näillä näkymin Poriin on tulossa ainakin Stevie Wonder, Macy Gray, Alicia Keys, Van Morrison, Otis Rush, Dave Brubeck ja Kurt Rosenwinkel. kuulin radiossa ja aivan häkellyin. voin kertoa, että ens kesänä palaa rahaa.. (ja nahka) "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Rejoy 30.03.2004 00:07:14 | |
---|
Kattaus ei kyllä paljoa paremmaksi voisi tulla. Toivottavasti vaan kaikki kanssa tulevat. Porin ennakkotiedot on välillä poikennut aika paljonkin varsinaisesta ohjelmasta. |
Dunga 30.03.2004 08:07:32 | |
---|
Meikäläiselle aikamoinen pettymys, isoista nimistä ainoastaan Otis Rush olisi kiva nähdä. Hinnat taas totutusti pilvissä... "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
Varaani 30.03.2004 08:35:34 | |
---|
Hinnat pilvissä, samoin päät. Wonder ukko on nähtävä. Olisi vielä superhubaa jos hillot riittäisivät myös Tania Marian keikalle... |
Epämuusikko 30.03.2004 08:46:59 | |
---|
Pekka Pohjolaa vois mennä kattoon. Ja Stevietä kans, paska juttu jos ja kun ovat eri päivinä, kaks kirjurin lippua kahta artistia varten on aika kallista lystiä. Mutta kai se olisi sen arvoista..... Jos et tee virheitä, et yritä tarpeeksi |
Dunga 30.03.2004 09:11:36 | |
---|
Mahtaakohan tuo www.porijazz.fi :ssa mainittu Jukka Gustafsson band tarkoitta Jukka Gustavson bandia? Se olisi kyllä pakko nähdä. Meikäläinen taitaa silti viihtyä perinteisesti koko viikon pikkupöhnässä jazzkadulla fiilistelemässä liveakteja ja syömässä paellaa ja kebabia hyvien ystävien seurassa. "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
Basismi 30.03.2004 09:25:03 | |
---|
Eipä tarvi tänä vuonna käydä. Ellei sitten vain kannatuksen takia PP:tä katsomassa. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Kari S 30.03.2004 09:47:43 | |
---|
Ensimmäistä nimeä lukuunottamatta ei ketään kuulemisen arvoista. |
Uli Con Carne 30.03.2004 10:19:38 | |
---|
No, tietää ainakin mihin kesän budjetin kaataa. Wonder ja Keys on ainakin suunnitelmissa. Perse ku nuo kapitalistisiat on hajauttanu nuo muutki niin eri päiville... :) |
SURf 30.03.2004 11:06:13 | |
---|
Rahaa menee mutta menköön. Hämmästyttävän kova esiintyjäkaarti. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Dana 30.03.2004 11:11:17 | |
---|
Olis hauskaa mennä tuonnekkin, mutta ei oikein varat ja aika varmaan riitä, yllätys, ylläty... Believe and you will find your way |
Notefix 30.03.2004 11:46:06 | |
---|
Joo, taitaa tulla matka Poriin, tuonne länsirannikon helmeen! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
weelie 30.03.2004 11:46:24 | |
---|
Kattaus ei kyllä paljoa paremmaksi voisi tulla. Toivottavasti vaan kaikki kanssa tulevat. Porin ennakkotiedot on välillä poikennut aika paljonkin varsinaisesta ohjelmasta. Niin, ehkä AC/DC peruu vielä... Hieno lineup kuitenkin. Ikävä kyllä olen Italiassa heinäkuun. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Rejoy 30.03.2004 20:11:44 | |
---|
Niin, ehkä AC/DC peruu vielä... Hieno lineup kuitenkin. Ikävä kyllä olen Italiassa heinäkuun. Se ac/dc homma on kyllä kaikin puolin älyttömintä mitä Porin historiassa on sattunut. Mielenkiintoista nähdä minkälaiset bändit soul staroilla on. |
J.Ahonen 30.03.2004 21:58:57 | |
---|
Hmm Lähinnä Pohjola kiinnostaa, Gustavsonkin, mutta ei ole kauan kun sen näki. Pohjolaa pitää odottaa johonkin halvempaan paikkaan, tosin paha sanoa milloin sekin lusikan heittää nurkkaan. |
Rejoy 30.03.2004 22:21:37 | |
---|
Hmm Lähinnä Pohjola kiinnostaa, Gustavsonkin, mutta ei ole kauan kun sen näki. Pohjolaa pitää odottaa johonkin halvempaan paikkaan, tosin paha sanoa milloin sekin lusikan heittää nurkkaan. Jos oikein ymmärsin niin Pohjolalta kuullaan joku suurempi uusi teos kirjurilla. |
Notefix 30.03.2004 22:49:27 | |
---|
Pohjolaa pitää odottaa johonkin halvempaan paikkaan, Aika harvakseltaan mies nykyään tuntuu keikkailevan... Kyllä Pohjola on aina kuulemisen väärti! Yleensä siellä on myös erittäin hyvä bändi takanaan... My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
M.i.k.key 31.03.2004 00:58:58 | |
---|
Joo, taitaa tulla matka Poriin, tuonne länsirannikon helmeen! Samat on kaavailut, cob-motiffit joutuu ehkä kokoontumaan siellä... Wonder on nähtävä. Alician lauantai voi olla pahempi päivä, mutta hänet näin viime vuonna Tukholmassa ja voin vain suositella. Se on ihan vitun kova mimmi! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
U.Honey 31.03.2004 06:50:14 | |
---|
Niin, ehkä AC/DC peruu vielä... Tuleeko AC/DC Pori Jazziin ?! Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |