ajs 26.07.2004 13:35:44 | |
---|
Niin, olikos minun lisäkseni tuolla ketään? En ole vuosikausiin nauttinut jazzista (tai jostain siihen vivahtavasta musiikkityylistä) kuin tuolla. "Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero |
viletti 26.07.2004 14:17:41 | |
---|
Ei päässyt, mieli olis tehnyt, matkaa vähän turhan paljon paikan päälle. DeFrancescolla kulki? On vedellyt ihan käsittämättömiä juttuja (ainakin levyllä) jo varhaisessa nuoruudessaan, parinkympin hujakoilla (jo nuorempanakin?) Toivottavasti vielä jossain pääsisi ukkoa näkemään livenäkin. |
ajs 26.07.2004 15:02:29 | |
---|
DeFrancescolla tosiaan kulki, joo. Äijä taiteili aivan uskomattoman nopeita kuvioita, mutta tyylitaju(TM) ei kadonnut hetkeksikään hitaammissa biiseissä. En ymmärrä miten varmaan 200 kg painavan miehen sormet voivat liikkua noin nopeasti :) Myös kitaristi oli varsin pätevä. Ja tosiaan, Joeyhan teki debyyttinsä 17-vuotiaana Miles Davisin levyllä. "Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero |
Jack of Speed 26.07.2004 15:22:39 | |
---|
Kitaristi oli ehkä pätevä, mutta tyylitajusta ei ollut puhettakaan. Jukka Gustavsonin bändi toimi mukavasti. Levyltä poiketenhan mukana oli nyt myös kitaristi, mikä sai homman kuulostamaan aika moderniltakin fuusiolta. |
ajs 26.07.2004 15:39:20 (muokattu 26.07.2004 15:41:17) | |
---|
Jukka Gustavsonin bändi toimi mukavasti. Levyltä poiketenhan mukana oli nyt myös kitaristi, mikä sai homman kuulostamaan aika moderniltakin fuusiolta. Joo, tämän bändin kitaristi teki minuun vieläkin suuremman vaikutuksen; piti oikein henkilökohtaisesti kiittää häntä. Kokonaisuutena Gustavsonin poppoo ei kuitenkaan mielestäni yltänyt aivan yhtä intensiiviseen esitykseen kuin "Champs". EDIT: Kyllä minusta Champsienkin kitaristilla oli tyyli hallussa. Joskus tyyliin voi kuulua myös nopea soittaminen. "Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero |
totomiettinen 26.07.2004 16:25:06 | |
---|
Aijai kun ois päässy kuulemaan DeFrancescoa. On se äijä soittamaan! |
Ben 26.07.2004 23:32:12 | |
---|
Mä pääsin sisään vasta Gustavasonin porukoiden vedon jälkeen kun en ollut ostanu lippua etukäteen. Harmittaa pikkusen se kyl. Mut DeFrancesco oli huippu. So what oli hauska :) |
Aivokalvo 27.07.2004 12:58:52 | |
---|
Näinä päivinä on kiva olla alaikäinen Valtioille jaettiin kosteiden paikkojen äänityslaitteita - SUOMIKIN SAI SUOMIKIN |
Ben 27.07.2004 15:54:06 | |
---|
Näinä päivinä on kiva olla alaikäinen Mä oon alaikäinen. :) Pokena oli sellanen ainaki 60-vuotias jäbä joka päästi sisään noin vaan ku sanoin et tulin vaa tsekkaa bändiä. Sillee varmaan pääsee viel varmemmin et ostaa lipun etukäteen ja menee sen kanssa. Tuolla jazzeilla oli mun mielestä muutenki noitten juttujen suhteen relampi meininki ku yleensä. Ei ne papereita niin tarkasti tsekkaillu. Mut oikeesti se on niin kettumaista aina välillä lukea jotain keikkamainoksia ja sit taas kerran huomata että ei ikä riitä...Sellast se o :) |