Sebastian 01.06.2003 23:15:40 | |
---|
Osaisko kukaan suositella mitään hyviä musikaaleja? Katsoin tossa viikko sitten Rocky Horror Picture Show:n ja rupesi siinä samalla taas musikaalit kiinnostamaan. En niin hirveesti tykänny tuosta RHPS:sta, mutta yleisesti tollanen musikaali meininki on aika veikeää. Oon tietysti nähny Hairin ja muita tälläsiä perusmusikaaleja. Voi niitäkin tietysti suositella. Tiedä vaikka ois jääny joku helmi väliin. Olisin kumminkin kiinnostunu semmosesta vähän humoristisemmasta meiningistä. Semmosesta missä ois hienoja sanotuksellisia jippoja ja semmosta. Aika vaikea selittää mitä mä haen. Sen takia varmaan ei googlestakaan oikein mitään löydy. Rooman sheriffissä oli muutama viikko sitten semmonen jakso missä Wambaugh laulo jotain musikaali juttuja. ne oli makeita. Ja sit Nanny sarjan tunnari oli vähän sen tyylistä. Voi toki muutenkin kommentoida aihetta. Musikaaleista on aika vähän juttua koskaan missään. Toivottavasti ei tullut liian sekavaa.. |
Teijo K. 02.06.2003 01:08:15 | |
---|
Osaisko kukaan suositella mitään hyviä musikaaleja? Katsoin tossa viikko sitten Rocky Horror Picture Show:n ja rupesi siinä samalla taas musikaalit kiinnostamaan. En niin hirveesti tykänny tuosta RHPS:sta, mutta yleisesti tollanen musikaali meininki on aika veikeää. Oon tietysti nähny Hairin ja muita tälläsiä perusmusikaaleja. Voi niitäkin tietysti suositella. Tiedä vaikka ois jääny joku helmi väliin. Oletko nähnyt Tommyn? Siinä on ainakin vakuuttava esiintyjäkaarti. "You have to give some skin to get some tone.": Will Lee |
Vilppu 02.06.2003 10:41:20 | |
---|
Varmaan jonkun sortin musikaaleiksi voidaan myös laskea klassikot Blues Brothers (tuli muuten eilen) ja Spinal Tap. Jos et ole nähnyt, niin kannattaa katsoa ihan noin yleissivistyksen merkeissä. Niin monta legendaarista heittoa on peräisin noista filmeistä. Tärkeintä meissä ovat varpaat. Niillä ohjataan.
MATTIAS 6 V. |
Suchinenu 02.06.2003 10:46:43 | |
---|
The Cats Jesus Christ Superstar |
hörhö 02.06.2003 11:58:32 | |
---|
The Cats Jesus Christ Superstar Ei. Koko Webberin tuotanto ja tuo cats vaan alleviivattuna. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
Sebastian 02.06.2003 13:55:57 | |
---|
Joo olen kaikki mainitut katsellu. Tommy on hieman sitä mitä hain. Ei kuitenkaan kovinkaan iloista ja menevää. Tapit ja Blues Brotherssit nyt ei välttämättä ihan musikaaleja ole. Catsista en tykänny. |
weelie 02.06.2003 16:44:57 | |
---|
Me and My Girl ("Lambeth Walk")... :D Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
absqua 02.06.2003 17:34:03 | |
---|
West Side Story. Loistava on se. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Bantuteurastaja 02.06.2003 20:19:49 | |
---|
Cannibal! the musical Suosittelen lämpimästi. |
Marlowe 02.06.2003 20:48:12 | |
---|
Osaisko kukaan suositella mitään hyviä musikaaleja? Elokuvien puolelta voisi suositella ainakin hilpeää "Singin' in the Rainia", jonka vastapainoksi voikin sitten katsoa surumielisen "Cherbourgin sateenvarjot" ja suorastaan depressiivisen "Dancer in the Darkin". Hienoja leffoja kaikki. Ja tosiaan: SubTV:lla pyörivään kulttisarjaan Buffy Vampyyrintappa on kuulemma tehty oikein vinkeä musikaalijakso, jota ei kuitenkaan ole vielä esitetty näillä leveysasteilla. En ole itse sarjan ystävä, mutta mielenkiintoni heräsi brittiläisen Uncut-lehden hehkutusarvostelun jälkeen. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Sebastian 02.06.2003 22:14:00 | |
---|
Äsken oli 70's show:ssa musikaali jakso. Se oli oikein hauska. Täytyy tarkistaa noi pari viimeksimainittua, kun niitä en oo nähny. Noi buffyn biisit täytti ensimmäisenä ruudun kun panin nimeltä mainitsemattomaan p2p ohjelmaan hakusanaksi musical. Ilmeisesti aika suosittu. Voiskin ehkä kokeilla myös niitä vaikka en oo koskaan kattonu buffya. |
KantriKatri 03.06.2003 09:58:46 | |
---|
Chess-musikaali on mielestäni loistava teos! "Olen erittäin hyvä(ellen täydellinen)" |
Kitaranraiskaaja 03.06.2003 14:27:23 | |
---|
Cannibal! the musical Suosittelen lämpimästi. Nimenomaan! Tuo on loistava. |
vantage 07.06.2003 12:39:31 | |
---|
Tuo Rocky on kyllä ihan älytön! Heavy Metal Is The Law |
Spiridon 11.07.2004 01:17:12 | |
---|
Vanhaa aihetta nostan, kun en uuttakaan kehdannut samasta aiheesta tehdä. Mitäs juonellisesti (ja musikaalisesti) totisempia musikaaleja on? Musikaalit on mulle suht' uus juttu ja tästä peruspoppismeiningistä musikaalien puolella olen pitänyt, mutta vähän haastavampiakin musikaaleja olisi siis haussa. Kuunneltuna Phantom ja Les Miserables, joista erityisesti ensimmäisestä pidin/pidän, mutta jälkimmäinenkin on ihan kiva. Meinasi unohtua, Chicago mulla on DVD:nä, se on vähän sellanen turhan hilpeä ainakin paikoittain, vaikka avausraita(?) All That Jazz onkin komia. Eli lähinnä audiojulkaisuja haen, en niinkään videoita. Videot on toki plussaa, jos noin musikaalista satun innostumaan. Oottelen tuota uutta, virallista, Phantom-musikaalileffaa. Suomen ensi-ilta pitäisi olla 11.2.05, trailerin perusteella todella näyttävä leffa. Vähän sekavia j aharhailevia ajatuksia tähän aikaan illasta, lopetan lähetyksen siis tähän, kiitos jo etukäteen ja "nähdään" myöhrmmin. Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
Vilppu 12.07.2004 13:17:56 | |
---|
Totisuudesta en tiedä, mutta vielä kukaan ei ole maininnut Sound of Musicia tai Maija Poppasta, jotka tietyn sortin klassikkoja ovat. Ja näistä uudemmista elokuvamusikaaleista tuli vielä mieleen Moulin Rouge, jossa kierrätetään aika hyvä pino pop-musiikkia viimeiseltä neljältä vuosikymmeneltä. Tulevaisuus on ajanjakso, jolloin liiketoimemme menestyvät, ystävämme eivät petä ja onnemme on varma.
- Ambrose Pierce - |
isojussi 13.07.2004 23:55:00 | |
---|
Viulunsoittaja katolla Oon melkein kaikki noi edellämainitut nähnyt, mutta viulunsoittajassa on jotain.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |