Anonymous-jazz 12.08.2004 14:44:44 | |
---|
Minulle asia ei suinkaan tullu minään yllätyksenä kun vuosia sitten kuulin kaverilta että Pat Metheny olisi joskus 80-luvun alussa jopa seurustellut Pat Metheny Groupissa koskettimia soittavan Lyle Maysin kanssa vuosia. Gary Burton on myös avoin homoseksuaali.. ( http://www.out.com/musicreviews2.asp?id=5677) No tämä ei minua hetkauta suuria jazzmuusikoita nämä kaikki. Joidenkin huhujen mukaan Pat Metheny Groupin kaikki muusikot olisivat niitä ? Tuskin kuitenkaan Metheny keikoillansa viitsii puhua spiikkinä tyyliin "did you're know that i was gay". Teemujazz |
Notefix 12.08.2004 15:19:47 | |
---|
Minulle asia ei suinkaan tullu minään yllätyksenä kun vuosia sitten kuulin kaverilta että Pat Metheny olisi joskus 80-luvun alussa jopa seurustellut Pat Metheny Groupissa koskettimia soittavan Lyle Maysin kanssa vuosia. Ei pidä paikkaansa ja eipä ihmisten henkilökohtaiset asiat edes muille kuulu. My name is Baron, Notefix Baron " |
BaariMikko 12.08.2004 15:22:21 | |
---|
En tiedä eikä kiinnosta. |
Fuzzy Boner 12.08.2004 15:29:06 | |
---|
Minulle asia ei suinkaan tullu minään yllätyksenä kun vuosia sitten kuulin kaverilta että Pat Metheny olisi joskus 80-luvun alussa jopa seurustellut Pat Metheny Groupissa koskettimia soittavan Lyle Maysin kanssa vuosia. Gary Burton on myös avoin homoseksuaali.. (http://www.out.com/musicreviews2.asp?id=5677) No tämä ei minua hetkauta suuria jazzmuusikoita nämä kaikki. Joidenkin huhujen mukaan Pat Metheny Groupin kaikki muusikot olisivat niitä ? Tuskin kuitenkaan Metheny keikoillansa viitsii puhua spiikkinä tyyliin "did you're know that i was gay". Mitä sä hyödyt poju noista tiedoista? Annetaan ihmisten olla. |
sub zero 12.08.2004 15:36:44 | |
---|
hmm... muusikoiden.netin kovin pat metheny fanihan ei hyväksy homoseksualisuutta What's there to live for? Who needs the peace corps? |
mr.muzak 12.08.2004 15:39:20 | |
---|
..No tämä ei minua hetkauta suuria jazzmuusikoita nämä kaikki... Mutta koit kuitenkin asian sen verran vahvasti että oli tarvetta kirjoittaa tänne? Huvittavaa.. |
KTR 12.08.2004 15:57:45 | |
---|
Nyt jotkut kirjoittaa Pat Methenyn nimen mustalle listalleen. Ei pysty enää kuuntelemaan sen levyjä, kun mielessä pyörii vaan "toi kitaristi on homo." Ögögögö |
Mohla 12.08.2004 16:15:16 | |
---|
Tämähän menee ihan metallipalstan tasolla taas. Lukkoa tämmösille. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
gheisari 12.08.2004 17:09:26 | |
---|
en tiennyt onko varmasti totta? |
lxi 12.08.2004 17:24:26 | |
---|
Tiesittekö että Ozzy Osbourne on heteroseksuaali ja useiden luotettavien lähteiden mukaan ollut jo pitkään naimisissa naisen kanssa? Itse olen tiennyt tämän jo pitkään, kuultuani Kelly Osbournen olevan Ozzyn tytär jo 80-luvulta lähtien. Heterovihjailuja ja -epäilyksiä on esitetty myös toisesta tunnetusta laulajasta, Mike Pattonista. Hänen kerrotaan olevan Osbournen tavoin naimisissa. No ei tämä minua hetkauta, hienoja artisteja molemmat. Joidenkin huhujen mukaan kaikki muutkin Black Sabbathin jäsenet olisivat heteroita; tätä ei tosin ole vahvistettu. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
baron 12.08.2004 17:50:09 | |
---|
No ei tämä minua hetkauta, hienoja artisteja molemmat. Joidenkin huhujen mukaan kaikki muutkin Black Sabbathin jäsenet olisivat heteroita; tätä ei tosin ole vahvistettu. Mä oon ihan samaa mieltä. Paranoidin hienoutta ei mun mielestäni yhtään vähennä bändistä esitetyt heterovihjailut! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Leikari 12.08.2004 18:56:03 | |
---|
ehdotan, että muusikoiden nettiläiset keräävät levyhyllyistään reviews -sivujen kautta löytyvien artistien tuotteet ja siveettöminä polttavat ne senaatintorilla heti huomenna illalla -tahi heittävät ratkikkakiskoille tms. täytyypi kyllä tunnustaa, että joskus muinoin olen Methenyn soittoa kuvannu "homojen tilutukseksi" tietämättä siinä vaiheessa herran sukupuolisesta suuntautumisesta Ornetten kanssa tehty Song-X säilyy silti hyllyssä - olen tottunut sitä kuuntelemaan krapulaisena siivoillessa (opiskeluaikana kämppäkaveri soitti vastaavassa tilanteessa Kevätuhria!) |
Jimi Henri 12.08.2004 23:36:30 | |
---|
hehehee, tahtoo nähdä Juccikzen reaktion tähän ;) Talk Less Play More |
BaariMikko 12.08.2004 23:39:32 | |
---|
Tuskin kuitenkaan Metheny keikoillansa viitsii puhua spiikkinä tyyliin "did you're know that i was gay". No tuskin tosiaan, mies osannee sanoa sen englanniksi ilman kielioppivirheitä jos haluaa. |
85423321 12.08.2004 23:59:22 | |
---|
Ryhdytään boikotoimaan Methenyn musiikkia, niin sen täytyy lopettaa olemasta homo. George W Bush: "I know the human being and the fish can coexist peacefully." |
blastoff 13.08.2004 00:31:45 | |
---|
Reporter: "What do you think of Western civilization?"
Gandhi: "I think it would be a good idea" |
Oudi 13.08.2004 08:42:36 (muokattu 13.08.2004 08:43:59) | |
---|
Vaikka tiesin että Metheny on hyvä kitaristi, niin en tiennyt, että se on soittanut kitaraa ihan homona. höh "Oluesta tulee hyvä olo ja asiat tuntuu luistavan" -Matti Pellonpää |
musamies 13.08.2004 11:30:39 | |
---|
Millä tavoin jonkun yksityiselämän piiriin kuuluvat asiat liittyvät hänen soittamaansa musiikkiin? Onko ylipäätään rakentavaa ottaa julkisuudessa kantaa muiden ihmisten yksityisasioihin kun jokaisella kuitenkin riittää korjaamista ja parannettavaa omien yksityisasioiden parissa? Iltapäivälehtien formaatissa yksityisasiat on tietenkin ykkösasia ja esim. jazzmuusikon kohdalla muusikkous täysin sivuasia... |
Fuzzy Boner 13.08.2004 11:41:39 | |
---|
Millä tavoin jonkun yksityiselämän piiriin kuuluvat asiat liittyvät hänen soittamaansa musiikkiin? Onko ylipäätään rakentavaa ottaa julkisuudessa kantaa muiden ihmisten yksityisasioihin kun jokaisella kuitenkin riittää korjaamista ja parannettavaa omien yksityisasioiden parissa? Iltapäivälehtien formaatissa yksityisasiat on tietenkin ykkösasia ja esim. jazzmuusikon kohdalla muusikkous täysin sivuasia... Plussan sait. Ehkä tuo a-jazz halusi vaan eilen huomiota.. |
Henga 13.08.2004 12:53:01 | |
---|
hehehee, tahtoo nähdä Juccikzen reaktion tähän ;) homoseksuaalisuuteen ? Vai ihmiskunnan alennustilaan? |