Miqu 11.08.2004 14:12:40 | |
---|
Tietääkö kukaan, että mitä sointuja soitetaan siinä kappaleen keskikohdalla rhodesilla kun tulee se eka breikki ja c sointu ja sitten se melodia, sitten kaksi iskua ja laskua(C ja Bb) ja sitten kolme iskua ja nousu,(?,? ja c) niin mitkä ne soinnut/sävelet voisivat olla? Huh, tulipas epäselvä selitys.. |
M.i.k.key 11.08.2004 16:56:32 | |
---|
Vähän liian epäselvä mun tajunnalle!? Sorry My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Henga 11.08.2004 20:42:08 (muokattu 11.08.2004 20:42:40) | |
---|
Joo, ja kun tietäisin mikä versio. Jossain mulla oli sen "ekan" nuotit, kun tuossa vuosi takaperin aloin nuita harjoittelemaan. Mutta olenkin lahopää-rumpali :p *edit: eihän se stankku nyt _niin_ vaikea ollut? |
baron 11.08.2004 21:50:06 | |
---|
Tietääkö kukaan, että mitä sointuja soitetaan siinä kappaleen keskikohdalla rhodesilla kun tulee se eka breikki ja c sointu ja sitten se melodia, sitten kaksi iskua ja laskua(C ja Bb) ja sitten kolme iskua ja nousu,(?,? ja c) niin mitkä ne soinnut/sävelet voisivat olla? Huh, tulipas epäselvä selitys.. Mun nuoteissa siinä on ihan normaalit blues-soinnut, paitsi että se C9 tai C7|Bb7 soitetaan kolmeen kertaan, että saadaan 16 tahtia. On mulla siihen monimutkaisemmatkin nuotit olemassa, mutta ne pitäisi kaivaa jostain. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Miqu 12.08.2004 10:22:48 | |
---|
just, elikkä kyllä mä sen sointukulun tajuan(ei ole vaikea) vaan ku se vaihtelee V ja IV välillä, kaksi iskua ->lasku, kolme -> nousu, niin tämä kolmen iskun nousun ensimmäisen iskun nuotit! Ja tämä on siis se alkuperäinen versio, mikä alkaa huiluilla ym. |
Fuzzy Boner 12.08.2004 11:41:00 | |
---|
just, elikkä kyllä mä sen sointukulun tajuan(ei ole vaikea) vaan ku se vaihtelee V ja IV välillä, kaksi iskua ->lasku, kolme -> nousu, niin tämä kolmen iskun nousun ensimmäisen iskun nuotit! Ja tämä on siis se alkuperäinen versio, mikä alkaa huiluilla ym. olisko Bb7, B7, C7? Eli kromaattisesti vaan neloselta vitoselle? |
baron 12.08.2004 12:10:15 | |
---|
just, elikkä kyllä mä sen sointukulun tajuan(ei ole vaikea) vaan ku se vaihtelee V ja IV välillä, kaksi iskua ->lasku, kolme -> nousu, niin tämä kolmen iskun nousun ensimmäisen iskun nuotit! Ja tämä on siis se alkuperäinen versio, mikä alkaa huiluilla ym. Jos paat mulle pikaviestillä e-mail-osoitteen, niin voisin huomenna pistää sulle nuotit. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |