Aihe: Herbien Watermelon man
1
Miqu
11.08.2004 14:12:40
Tietääkö kukaan, että mitä sointuja soitetaan siinä kappaleen keskikohdalla rhodesilla kun tulee se eka breikki ja c sointu ja sitten se melodia, sitten kaksi iskua ja laskua(C ja Bb) ja sitten kolme iskua ja nousu,(?,? ja c) niin mitkä ne soinnut/sävelet voisivat olla? Huh, tulipas epäselvä selitys..
M.i.k.key
11.08.2004 16:56:32
Vähän liian epäselvä mun tajunnalle!? Sorry
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Henga
11.08.2004 20:42:08 (muokattu 11.08.2004 20:42:40)
Joo, ja kun tietäisin mikä versio. Jossain mulla oli sen "ekan" nuotit, kun tuossa vuosi takaperin aloin nuita harjoittelemaan. Mutta olenkin lahopää-rumpali :p

*edit: eihän se stankku nyt _niin_ vaikea ollut?
baron
11.08.2004 21:50:06

Tietääkö kukaan, että mitä sointuja soitetaan siinä kappaleen keskikohdalla rhodesilla kun tulee se eka breikki ja c sointu ja sitten se melodia, sitten kaksi iskua ja laskua(C ja Bb) ja sitten kolme iskua ja nousu,(?,? ja c) niin mitkä ne soinnut/sävelet voisivat olla? Huh, tulipas epäselvä selitys..

Mun nuoteissa siinä on ihan normaalit blues-soinnut, paitsi että se C9 tai C7|Bb7 soitetaan kolmeen kertaan, että saadaan 16 tahtia.

On mulla siihen monimutkaisemmatkin nuotit olemassa, mutta ne pitäisi kaivaa jostain.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Miqu
12.08.2004 10:22:48
just, elikkä kyllä mä sen sointukulun tajuan(ei ole vaikea) vaan ku se vaihtelee V ja IV välillä, kaksi iskua ->lasku, kolme -> nousu, niin tämä kolmen iskun nousun ensimmäisen iskun nuotit! Ja tämä on siis se alkuperäinen versio, mikä alkaa huiluilla ym.
Fuzzy Boner
12.08.2004 11:41:00
just, elikkä kyllä mä sen sointukulun tajuan(ei ole vaikea) vaan ku se vaihtelee V ja IV välillä, kaksi iskua ->lasku, kolme -> nousu, niin tämä kolmen iskun nousun ensimmäisen iskun nuotit! Ja tämä on siis se alkuperäinen versio, mikä alkaa huiluilla ym.

olisko Bb7, B7, C7? Eli kromaattisesti vaan neloselta vitoselle?
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
12.08.2004 12:10:15

Jos paat mulle pikaviestillä e-mail-osoitteen, niin voisin huomenna pistää sulle nuotit.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)