heska 30.07.2004 11:45:41 | |
---|
Hiphei! Tänä aamuna kalevan uutissähkeissä ilmoitettiin itse JT:n esiintyvän aittafiestassa tänä iltana. Koko juttuhan näyttäisi olevan ikäänkuin yllätys ja erittäin iloinen semmoinen, nimittäin työpäivä kirkastui kummasti. Kaikki sinne! Koko oulun MNet.. minulla ei nimittäin ole yhtään seuraa ja pakko on mennä. Olen paska roudari. |
JCM 30.07.2004 14:18:24 | |
---|
Hiphei! Tänä aamuna kalevan uutissähkeissä ilmoitettiin itse JT:n esiintyvän aittafiestassa tänä iltana. Koko juttuhan näyttäisi olevan ikäänkuin yllätys ja erittäin iloinen semmoinen, nimittäin työpäivä kirkastui kummasti. Kaikki sinne! Koko oulun MNet.. minulla ei nimittäin ole yhtään seuraa ja pakko on mennä. Voi vittu, aattelin Sulatossa käydä tsekkaamassa Katveen, tuo kyllä houkuttelisi mutta ei taida päästä. Perhana, kun olisi hiukka aiemmin tiennyt. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Morse Code 31.07.2004 18:51:50 | |
---|
No, kävikö joku paikalla? Keikka-arvioita kehiin, tnx. Today is a gift ; that's why it's called the present |
heska 31.07.2004 22:14:35 | |
---|
No kävin toki. Tajuntani räjähti, minkä voi päätellä jo siitä, että uskoin hänen soittavan ilman käsiä, melkein itkin ja soitin jälkeenpäin kolmelle ihmiselle kertoakseni millaista oli. Pitää paremmalla ajalla kirjoittaa arvio. Kyllä tuo arvion arvoinen keikka oli. Olen paska roudari. |
Karva-Aarne 10.08.2004 11:52:38 | |
---|
Jukkaa olen kuullut tänäkesänä kahdesti, Tornio-Haaparannan Kalottijatseilla ja Porijazzeilla. Kalottijatseilla se soitti bluestriolla. Oli vähän pettymys. Ensiksikin äänentoisto oli aivan liian kovalla, ja Jukka väänsi vielä nuppeja kaakkoon keikan aikanakin. Toisekseen tuntu vähän siltä, että kun soittajat on niin prkleen hyviä, niin ei ole oikein jaksettu treeneihin tuhlata aikaa. No, olihan siellä ihan mielettömän hienojakin vetoja. Porissa Jukka veti kolmen akustisen triolla. Meno oli kyllä parempi, välillä mielettömänkin hyvä. Tosin bändin kakkoskitaristi oli kenties Jukkaakin parempi, tai ainakin tyylitajuisempi. Moitteista huolimatta: hyvä Jukka! |
poppamies 10.08.2004 12:05:09 | |
---|
.. Tosin bändin kakkoskitaristi oli kenties Jukkaakin parempi, tai ainakin tyylitajuisempi... Olisiko mahdollisesti sen ruotsinaikaisia kavereita Matti Prepula? "G-strings are for strippers" |
Karva-Aarne 11.08.2004 10:25:58 | |
---|
Porissa kokoonpano kulki nimellä Jukka Tolonen Guitars, ja muut kitaristit olivat nimeltään Timo Lehto ja Raul Mannola. Aivan varma en ole siitä, kumpi oli kumpi. |