touhis 28.07.2004 10:05:18 | |
---|
Ensi lauantaina (31.7. siis) Äänekosken keitelejazzeilla Billy Cobham's Spectrum Band. Bändissä mm Larry Coryell, Tom Coster ja Victor Bailey. Kuulostaa lupaavalta. Onneksi on liput jo hankittuna.. :) Cobhamin lisäksi konsertoivat myös Miroslav Vitous & Franco Ambrosetti Duo sekä saksalainen Doppelmoppel. Luvassa siis melkoinen keikka.. Ainiin, lipun hinta 25e, ei paha! Tänään voisi mennä katsomaan Tiktakin keikkaa. ;) Psychedelic music fills the air... |
paranoid android 28.07.2004 14:04:12 | |
---|
Olen itsekin menossa Cobhamia katsomaan, mutta onko tietoa minkälaista musaa nuo Vitous & Ambrosetti ja Dobbelmoppel vetää? En ole koskaan kuullut... "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
touhis 28.07.2004 15:16:21 | |
---|
Psychedelic music fills the air... |
Leper Messiah 29.07.2004 11:23:14 | |
---|
Eikös Doppelmoppelkin ole jazzia? minä myöskin olen tulossa, staff-passi nimittäin löytyy Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Leper Messiah 01.08.2004 00:41:56 | |
---|
huh olipa loistava keikka!!!!! Nyt on sitten jazzit kasassa, ja olipa loistava loppuhuipentuma! M.nettiläisistä siellä näin ainakin seuraavat henkilöt: Jucciz, jussiohman taisi olla myös ja vantage kanssa. Ja se oli tosiaankin väärässä joka väitti Cobhamin olevan rupukunnossa! En tosiaankaan osannut odottaa mitään noin loistavaa. Toinen valopilkku oli Victor Bailey, ja varsinkin kun hän lauloi bassottelunsa pääälle. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
man9 01.08.2004 01:54:16 | |
---|
Olihan se hyvää settiä, tosin keikan keskivaiheilla mielestäni vähän iski tylsyys bändin jyystäessä perusfuusiotaan. Soittajat olivat kyllä hyvässä kunnossa, sitä ei voi kieltää. Tykkäsin soundeistakin ja alussa ja lopussa tuli paljon mainioita jatsivetoja. Coryellin soolobiisivalininat olivat aika kummallisia (Beatlesin She's Leaving Home ja joku puoliflamenco), mutta ehkä tarkoituksena oli saada vaihtelua aikaan. Haastattelin Cobhamia aikaisemmin päivällä, ja olin aika yllättynyt kun tyyppi suomi aika rankoin sanankääntein amerikkalaista musameininkiä nykyään. Muuten jutteli aika rentoja, kehui tietysti bändiä ja meininkiä ja kiitteli järjestelyjä. Pikkuisen päänvaivaa meinasi kuulemma aiheuttaa keikalle tuodut iskemättömät rummut, jotka ei meinannu pysyä oikein vireessä... Doppelmoppelin touhu oli sitä ihteään, aika räävitöntä freetä. Vitousin ja Ambrosettin duo herkisteli ihan perustyylikkäästi. Basistituttuni heitti hyvän jutun, kysyi että haastattelinko Vitousiakin. Mä siihen että en, miten niin. "No sitten olisit voinu lopuksi sanoa, että kiitti vitousti." Aaarrrhhh... am |
sikanaama 01.08.2004 11:18:21 | |
---|
Kovin mahtava keikka oli. Cobham oli aika äijä. Kitaristin soolona akustisella vetämät jutut oli muikeita. Muutenkin mahtavuutta oli koko pändi. Eikä taaskaan jäänyt kuin hyvä maku suuhun näistä jatseista. Ja jos minua huvittaa lähden merelle tai viidakkoon seikkailemaan |
paranoid android 01.08.2004 13:27:58 | |
---|
Oli kyllä loistava keikka. Se biisi, missä se basisti lauloi oli kyllä aika uskomaton. Ja Doppelmoppel oli loistava myös. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
paranoid android 01.08.2004 15:29:33 | |
---|
Tietääköhän kukaan sen biisin nimeä, jossa se basisti lauloi? "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
touhis 02.08.2004 08:52:08 | |
---|
Laittakaahan niitä kuvia nettiin, kun kuitenkin otitte, pliis. :) Psychedelic music fills the air... |
Basismi 02.08.2004 10:35:10 (muokattu 02.08.2004 10:36:14) | |
---|
Tietääköhän kukaan sen biisin nimeä, jossa se basisti lauloi? Olisko ollut Do You Know Who, eli Pastoriuksen Continuum Victorin sanoilla? It's hard to be humble when you're so fucking big! |
mr.muzak 02.08.2004 13:39:03 (muokattu 02.08.2004 13:39:49) | |
---|
Olisko ollut Do You Know Who, eli Pastoriuksen Continuum Victorin sanoilla? Ai..En ollu itse nyt paikalla, mutta oiskohan ollut sama pätkä kuin jokunen vuosi aikaa sitten AprilJazz:eilla oman grouppinsa kanssa.. |
paranoid android 02.08.2004 15:40:34 | |
---|
Olisko ollut Do You Know Who, eli Pastoriuksen Continuum Victorin sanoilla? Ei ollut tuo biisi. Se oli nopeampi ja kertosäkeessä Bailey lauloi semmoista "pitkää ääntä". "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
Listen 19.08.2004 13:49:41 | |
---|
The secret of creativity is knowing how to hide your sources." - Albert Einstein |