Aihe: Aatami ja Eeva 1 | |
---|---|
![]() 27.07.2004 14:32:34 | |
No, jokos se on uus Kukka Kuninkaitten Adam & Eve tullu kuunneltua satatuhatta kertaa, et vois udella mielipiteitä?? Ostin eilen ja ekan kuuntelun jälkeen olin vähän, että mitäs tää nyt on.. Mut jo tokalla kerralla kävi selväks, et taattua laatua tääkin (tietenkin) on!! Epicit toimii ja niinku Roine nettisivuillaan http://www.flowerkings.se/ kertoo, aika perusflotukkaa, ilman mitään turhia hienosteluita! Ja sehän passaa, ainakin mulle! Riittävästi kuitenkin "uutta" soundiakin, ettei voi sanoo itsensä toistamiseks. Jumaleishön, mistä nää tyypit repii näitä uusia piisejä.. Vuosittain uus levy ja lisäks kaikki sivuprojektit ja kiertueet.. Hats off to them! | |
![]() 28.07.2004 00:35:48 | |
Adam & Eve ja Neal Morsen Testimony DVD pitäis lähipäivinä postiluukusta tipahtaa. Pääseekö Gildenlöw paljonkin ääneen levyllä? Vissiin Roinen laulua ainakin on vähemmän?Odotukset on kyllä korkealla, no saas nähdä.. "Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta | |
![]() 29.07.2004 10:21:47 | |
Epicit toimii ja niinku Roine nettisivuillaan http://www.flowerkings.se/ kertoo, aika perusflotukkaa, ilman mitään turhia hienosteluita! Ja sehän passaa, ainakin mulle! Riittävästi kuitenkin "uutta" soundiakin, ettei voi sanoo itsensä toistamiseks. Itse olin kyllä vähän pettynyt, kun pojat palasivatkin Adam & Evellä aika perinteiseen progeen eivätkä jatkaneet kehittymistä siihen jatsahtavampaan ja kokeellisempaan suuntaan, josta oli havaittavissa jotain merkkejä Unfold the Futurella. No, onhan tuossa kuitenkin ehkä enemmän lauluharmonioita kuin aiemmilla levyillä joten jotain uuttakin on mukaan tullut. Mutta ei kai sitä ole pakko väkisin tyyliään muuttaakaan, jos vain biisit ovat hyviä. Itse tosin petyin ehkä vähän biiseihinkin. Kolme ekaa kappaletta ovat kyllä mainioita ja nimikkobiisikin rokkaa ihan kivasti. Drivers Seatillakin on hetkensä mutta joku A Vampires View ja Timelines ovatkin sitten varsin pitkäveteisiä kappaleita. Kuitenkin jos levyltä jättäisi omasta mielestäni heikommat hetket pois, niin jäljelle jäisi silti ihan täyspitkän levyn verran laadukasta materiaalia. Silti pieni pettymys loistavan Unfold the Futuren jälkeen. | |
![]() 29.07.2004 12:39:52 | |
Joo, aika kummallinen levy.. Mulla kolahti tokalla kerralla kovasti (niin kun ekassa viestissä kerroin) ja sit kun kuuntelin taas, niin mikään ei oikein säväyttänyt :-( Tuntuu, et joka toisella kerralla toimii ja sit taas ei, heh! Ja yllättäen tää on ollu eka levy n. 10 vuoteen, mikä jostain kumman syystä toimii soundeiltaan paremmin, mitä hiljempaa kuuntelee... Hyvä, muttei ehkä kuitenkaan ihan klassikko... | |
![]() 07.08.2004 18:02:37 | |
Ääninäytteiden perusteella levy vaikuttaa vanhan toistelulta, eikä mielenkiintoisia ideoita sattunut vastaan. Ja Stoltin pakkomielteinen positiivisuus alkoi jo ärsyttää minuutin mittaisia näytteitä kuunneltaessa. Ei tuo positiivisuus ikuisesti toimi. Itse asiassa kaksi viime albumiakin olivat jo melko kuivia (Rainmakerissa oli tosin muutama hyvä idea). Omistan kaikki The Flower Kingsin levyt, mutta tätä uusinta tuotosta en hanki. Bändi on ilmeisesti menettänyt viimeisenkin potentiaalinsa. Hankkikaa mieluummin Stardust We Are (ellei teillä ole jo), joka on bändin paras levy. Kakkoslevyn täytekappaleita lukuunottamatta SWA sisältää kaikki TFK:n parhaat elementit. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)