Una 18.04.2004 19:32:08 | |
---|
Viime aikoina yhdeksi suosikikseni on noussut The Mars Volta, monet varmasti tästä bändistä tietävät paljonkin. No, tunnetustihan bändillä on kaksi levyä, Tremulant EP ja De-Loused In The Comatorium. Kuitenkin Soulseekistä löytyi aika paljon muutakin Mars Voltan tavaraa. Netistä en apua saanut, siellä ei mainittu näitä biisejä (mm. Corelli Theme ja Bunuel Song) ollenkaan, vaikka kuinka ovelasti etsiä yritin. Ilmeisesti kyllä kyseessä on pakko olla sama bändi, mutta onko nämä sitten joitain julkeisemattomia alkuajan harvinaisuuksia tms. TMV:n syntyhistoriasta kuitenkin jotain jo tiedän. Joten, apua jos joku osaisi antaa. Ja jotkut näistä biiseistä on muuten aivan loistokamaa. :) |
SkeVibe 18.04.2004 20:07:05 | |
---|
on olemassa myös toinen mars volta. italialainen electro bändi jonka kappaleita nuo ovat. delousedin ja tremulantin julkaissut bändi käyttääkin the mars volta nimeä juuri tämän takia. www.inertiatic.comKaikkea pitäisi kerran kokeilla, paitsi sukurutsausta ja kansantanssia. -Arnold Bax |
Una 18.04.2004 20:42:35 | |
---|
Aa! Jee! Kiitti! Elikkäs nyt mulla on kaks hyvää Mars Voltaa. :) Mä hieman ihmettelinkin. |
doolittle 28.04.2004 12:41:59 | |
---|
Mitäs tuo Mars Volta sanana tarkoittaa tai merkittää? "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Lähikauppias 08.06.2004 13:52:07 | |
---|
Mitäs tuo Mars Volta sanana tarkoittaa tai merkittää? Vanha thread, mutta yritin juuri äsken etsiä itsekin vastausta ko. kysymykseen. Löysin seuraavat tiedonmurut: "Q: Why the name The Mars Volta? A: It is a reference to films of Italian film maker Federico Fellini." ja "Free to explore new musical ventures, Rodriguez and Bixler went on to form the Mars Volta, borrowing a term for the concept of time that was a hallmark of Federico Fellini's films." Selittäkää joku. |
Bonham 08.06.2004 14:12:31 | |
---|
Miten mulla on sellanen olo, että olisi joku Fellinin leffan henkilön nimi...??? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Lähikauppias 09.06.2004 02:34:04 | |
---|
Miten mulla on sellanen olo, että olisi joku Fellinin leffan henkilön nimi...??? Hyvin mahdollista, hyvin mahdollista. IMDB:stä en ainakaan hetimiten löytänyt mitään... |
Peki 10.06.2004 22:53:42 | |
---|
Miten mulla on sellanen olo, että olisi joku Fellinin leffan henkilön nimi...??? muistaisin kuulleeni tällaista myös.. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
sepeli 11.06.2004 14:13:16 | |
---|
Miten mulla on sellanen olo, että olisi joku Fellinin leffan henkilön nimi...??? Voi olla niinkin. Fellinillä oli myös tämä "Volta" - käsite, jota hän käytti elokuvia tehdessään. "Volta" on suomeksi aika. Fellinin mukaan "volta" on se hetki kohtauksesta jossa konflikti esiintyy, tai jotain, helvetti en muista. Cedric Bixler ja Omar Rodriquez ovat kovia Fellini-faneja (At the Drive-Inin Relationship of Command perustuukin melko tiukasti Fellinin Satyriconiin). Tästä Felliniaanisesta "aikakäsityksestä" pojat ovat sitten keksineet yhtyeelleen kosmisen nimen Mars Aika. Näin opin jostain. "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
Dunga 11.06.2004 15:03:33 | |
---|
Jostain aivan käsittämättömästä syystä minulle tulee Mars Voltan nimestä aina mieleen Unabomber, hitto kun muistaisi mistä tämä mielleyhtymä on saanut alkunsa. You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
doolittle 11.06.2004 15:23:36 | |
---|
Mistä te tiedätte tämän kaiken?:) "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
Jenka 11.06.2004 22:45:42 | |
---|
Woher kommt eigentlich der Name The Mars Volta? “Er ist aus stundenlangen Kombinationen von verschiedenen Wörtern entstanden (lacht). Omar hat den Namen aus einem Fellini-Buch, in dem verschiedene Szenarien mit verschiedenen Arten von „blablabla-Volta“ beschrieben werden. Wir haben uns dann für The Mars Volta entschieden.“ Summer make good. |
Lähikauppias 12.06.2004 19:11:22 (muokattu 12.06.2004 19:11:33) | |
---|
Woher kommt eigentlich der Name The Mars Volta? “Er ist aus stundenlangen Kombinationen von verschiedenen Wörtern entstanden (lacht). Omar hat den Namen aus einem Fellini-Buch, in dem verschiedene Szenarien mit verschiedenen Arten von „blablabla-Volta“ beschrieben werden. Wir haben uns dann für The Mars Volta entschieden.“ Tuo ei taida olla suomea kun en ymmärrä. *wink, wink* |
sepeli 14.06.2004 10:30:38 | |
---|
Woher kommt eigentlich der Name The Mars Volta? ?Er ist aus stundenlangen Kombinationen von verschiedenen Wörtern entstanden (lacht). Omar hat den Namen aus einem Fellini-Buch, in dem verschiedene Szenarien mit verschiedenen Arten von ?blablabla-Volta? beschrieben werden. Wir haben uns dann für The Mars Volta entschieden.? "Mistä nimi The Mars Volta tulee? - No yhdististeltiin eri sanoja. Omar luki Fellinin kirjaa jossa oli eri skenaarioita kuvattu 'blalabala Volta' - meiningillä. Lopulta päädyttiin Mars Voltaan ja sitten mentiin oluelle beibe!1." "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
Lähikauppias 14.06.2004 20:59:40 | |
---|
"Mistä nimi The Mars Volta tulee? - No yhdististeltiin eri sanoja. Omar luki Fellinin kirjaa jossa oli eri skenaarioita kuvattu 'blalabala Volta' - meiningillä. Lopulta päädyttiin Mars Voltaan ja sitten mentiin oluelle beibe!1." Tänks. |
Huevos 15.06.2004 13:28:47 | |
---|
tämä on väärällä osastolla. |
Lähikauppias 15.06.2004 13:52:04 | |
---|
tämä on väärällä osastolla. No jaa, kyllä Mars Volta mun mielestä ihan hyvin tuohon latiniin tai jopa progeen menee. |
Huevos 16.06.2004 15:38:05 | |
---|
No jaa, kyllä Mars Volta mun mielestä ihan hyvin tuohon latiniin tai jopa progeen menee. en ole millään tavalla mikään mars volta asiantuntija, koska olen kuullut niiltä yhden biisin, MUTTA progebiisit ovat yleensä PAAALJON pidempiä missä on improsoolot? kokoonpano? aika perusrokki tuo taitaa olla... onko niillä jotain lattarihommia biiseissä? |
lxi 16.06.2004 16:32:00 (muokattu 16.06.2004 16:32:24) | |
---|
en ole millään tavalla mikään mars volta asiantuntija, koska olen kuullut niiltä yhden biisin, MUTTA progebiisit ovat yleensä PAAALJON pidempiä missä on improsoolot? kokoonpano? aika perusrokki tuo taitaa olla... onko niillä jotain lattarihommia biiseissä? Hra Näsäviisas voisi ensikseen kuunnella vaikka levyn läpi ja kysyä sitten, jos tarvista vielä on. |
2541 16.06.2004 17:56:36 | |
---|
MUTTA progebiisit ovat yleensä PAAALJON pidempiä No esim. Gentle Giantilla on valtaosa biiseistä sellaista 4-6 min ja sen progemmaksi harva bändi menee. |