zapster 08.09.2004 15:10:27 | |
---|
COLONEL CLAYPOOL'S BUCKET OF BERNIE BRAINS Esimakua http://www.c2b3.com/ Levy The Big Eyeball in the Sky kaupoissa 21.9..ainakin jenkkilässä. "The music business is a cruel and shallow money trench,
a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs.
There's also a negative side."
-Hunter S. Thompson |
krushing 08.09.2004 19:09:29 | |
---|
Aika kokoonpano. Sinänsä tutunomaista meininkiä nuo mp3-pätkät, mutta pirun komeaa että herra Worrell on kuvioissa mukana... |
Mako 08.09.2004 20:34:03 | |
---|
Pakkohankinta. Pakko ollut tutustua jo hieman..köh..etukäteen. Levy menee todellakin tilaukseen :D Mitenhän tuo Suomen julkaisu? Mietin notta millähän viiveellä ko. lättyä saa.. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Henga 09.09.2004 10:35:43 | |
---|
Pakkohankinta todellakin. Taidan omata melkein kaikki Claypoolin tuotokset.. fiksaatio? |
el Bastardo 09.09.2004 10:53:11 | |
---|
Pakkohankinta todellakin. Taidan omata melkein kaikki Claypoolin tuotokset.. fiksaatio? No täälläkin yksi pakkohankkija. Vois sitä pahempiakin fiksaatioita olla kuin Claypoolin mutsin pojan toilailut. Mulle on oikeastaan aika sama, millä nimillä/kokoonpanoilla tuotoksiaan julkaistaan, kun laatu on kuitenkin pysynyt aina aika kovana. |
kassper 09.09.2004 13:31:25 | |
---|
Pakkohankinta todellakin. Taidan omata melkein kaikki Claypoolin tuotokset.. fiksaatio? Hei, minun nimeni on kassper. Mulla on Claypool-fiksaatio.... Pitää ehkä perustaa ACF-kerho.... Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
herb 09.09.2004 23:09:04 | |
---|
Oho. Muistelisin lukeneeni, että BoBB:ltä olisi tulossa jossain vaiheessa ulos livelevy (pelkästä livekokoonpanosta kai on alunperin ollut kysymys), mutta näköjään tekivät Frog Brigadet ja hyppäsivät yllättäen studioon. No mikäs siinä, hyvältä kuulostaa clipit, mitä nyt modeemilla saa irti tuollaisesta streamauksesta. Mitähän muuten Belew/Claypool/Carey -projektille kuuluu? |
Jere_H 15.09.2004 13:20:51 | |
---|
No suakutti. Eivätpä ole Lesin touhut kiinnostaneet enää vähään aikaan mutta tämä kuulostaa lupaavalta. Tais mennä ostoslistalle. Myydään 7-kielinen Ibanez Prestige -keppi, pistäös pikaviestiä jos kiinnostaa.. |
Anarkiapurilainen 18.09.2004 23:14:21 | |
---|
Mitähän muuten Belew/Claypool/Carey -projektille kuuluu? http://www.adrianbelew.net/ kertoo seuraavaa: adrian belew status report august 12, 2004 new solo electric release complete (3 discs now) and coming soon. claypool/carey recordings scheduled for adrian's new solo release.
Eli ilmeisesti julkaistaan Adrian Belewn soololevyn osana. Heinäkuussa 2003 tehdyssä haastattelussa Belew kertoo lisää tuosta projektista http://www.jambands.com/Features/content_2003_07_28.09.phtml JPG: As far as the solo album you're working on at the moment, how did you end up recording with Les and Danny? AB: I've known Les for awhile. He's a friend. Every time we've seen each other, usually at his concert or mine, we've always discussed, ‘Let's play together sometime.' Finally made that a reality. It's wonderful. I'm loving the way this stuff turned out with Les and Danny. It's exactly what I wanted ‘cause I had written this material that was perfect for a power trio. That is some pretty muscular type players who really have command of their instruments and can make, just with three instruments, a full orchestra. I love what Les and Danny did with the material I brought. My parts were already written in stone. They basically played to the tapes that I brought and then we spent quite a lot of time inventing new things. Obviously, there's a project in the offering in the future but right now, everyone's busy doing other things. Sitten tuosta Bucket Of Bernie Brainsista. Kuuntelin netistä vähän enemmän previkkaa ja hyvältä kuulostaa. Claypool ei dominoi tätä projektia ihan niin täysin kuin noita aikaisempia vaan tässä pääsevät muutkin soittajat esiin. 10-minuuttinen reggae-eepos Elephant Ghost on tähänastinen suosikkibiisi. |