Aihe: Brassimusiikin ystävät!
1
markkut4
28.09.2004 19:38:34
Onkohan Suomessa brassimusiikin klubia - en tarkoita sambaseuroja. Jos ei, niin taidanpa perustaa sellaisen Tampereelle.
Itse olen bosishullu ja tiedättehän sellaiset sankarit kuin Jobim, Gilberto(t), Bonfa jne. Uudistaja on Gilberto Gil, joka on käynyt Norjassa, muttei koskaan Suomessa. Siispä Gilberto Gil Suomeen, jos vain ministerin kiireiltään kerkiää.
Olemme perustamassa pikku hiljaa pappabändiä, jonka repertuaariin tulee myös bosis-osasto.
Gilberto Gil fan club olisi myös kova sana, mutta siihen taidan olla liian vanha.
Eiku Gilberto Gil Suomeen!
Ottakaa yhteyttä, jos kiinnostaisi klubi- tai yhdistystoiminta näissä merkeissä.
t.
Markku
baron
28.09.2004 23:00:33

Mun humpppabändin vakkariohjelmistoon kuuluu Meditacao (Meditation), Garota de Ipanema (Girl from Ipanema) Agua de Beber etc, eikä suinkaan sattumalta.

Itse olen helsinkiläinen, mutta olen hengessä mukana teidän yrityksessänne ja jos saatte Gilberton Suomeen, olen varmasti paikalla.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin"
isojussi
28.09.2004 23:55:32
Meidän perheessä Brassimusa rulettaa!

Mulle Jobim on kokolailla Jumalasta seuraava, vaimo tanssii Roseirassa (no, nyt oli välivuosi) ja osaa pitkät pätkät Astrud Gilberton ohjelmistoo ulkoo.

Jos saatte Gilberto Gilin tänne, niin kyllä pitää olla saatanan hyvä syy, ettei tulla kattoon.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)