Jabbe 15.09.2004 16:49:51 | |
---|
Jeah, uusi levy ilmestyi viimein. Joko kukaan on hankkinut? Omani hain äskettäin, pari biisiä kerkesin jo kuunnella ja hyvältä vaikuttaa. Mitäs muut mieltä? |
Henga 15.09.2004 17:40:48 | |
---|
Enpä oo kerennä ko ei oo varraa, mut hetimiten kaubaan ku on. Ainoa, että alkaa ketuttaa tuo Quintessence-ilmiön(?) järjetön kopiointi. Ok, on se kiva että se myy mutta miksi pitää samantien tulla korvikkeita kuin taikasieniä sateella? Just tossa kk pari takaperin häpesin silmät päästäni kun nimeltämainitsematon poppoo vähän nu-soulitteli. Soittakoot rauhassa (ja hyvin soittivat) mutta jotain rajaa kopioinnillekin kiitos... ok, ammattilaiset ei kopioi, ne varastaa kuten joku tuntematon ajattelija sanoi.. :D |
krushing 15.09.2004 17:59:48 | |
---|
Mä kävin tänään hakemassa myös. Sinänsä tuntee olevansa vähän jäävi tän kanssa kun on tuttuja soittelemassa, mutta ei siinä mitään, hyvä levy se on. Emma on kuunnellu Badua ehkä vähän liikaakin, mutta soittopuoli skulaa komeasti taas kerran. Enemmän ehkä silti odottelen että tää möis sen verran että Texicalli saa Q-Continuumin lätyn pistettyä niillä rahoilla ulos myös... |
Neljä Ruuvia 16.09.2004 09:02:17 | |
---|
Mä kävin tänään hakemassa myös. Sinänsä tuntee olevansa vähän jäävi tän kanssa kun on tuttuja soittelemassa, mutta ei siinä mitään, hyvä levy se on. Emma on kuunnellu Badua ehkä vähän liikaakin, mutta soittopuoli skulaa komeasti taas kerran. Enemmän ehkä silti odottelen että tää möis sen verran että Texicalli saa Q-Continuumin lätyn pistettyä niillä rahoilla ulos myös... Sellasta levymyyntiä ei olekaan millä Texicallin levyt tulis jotenki ajallaan ulos.... |
Notefix 16.09.2004 10:37:02 | |
---|
Sellasta levymyyntiä ei olekaan millä Texicallin levyt tulis jotenki ajallaan ulos.... Hoho! Sinänsä hyvä että yleensä edes tulee. Ja hyvä että tuollaista musaa nykyään suomessa tehdään, ja huomataan...ja radiossakin soitetaan. Ei tartte enää olla pelkästään sitä suomirokkia! My name is Baron, Notefix Baron " |
Mynthor 16.09.2004 20:32:58 | |
---|
Ei tartte enää olla pelkästään sitä suomirokkia! Afrobeat on lumivalkoinen. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Jabbe 16.09.2004 21:27:39 (muokattu 16.09.2004 21:28:25) | |
---|
Jeees, hieno levyhän tämä nyt kun on pari kertaa saannut kuunneltua. Jotenkin kyllä toi eka (Talk Less Listen More) uppos enemmän, ainakin parempia biisejä tuntuis olevan, mut toisaalta, näissä on enemmän jotain "syvyyttä" ja veikkaan et kun muutaman kerran vielä saa kuunneltua niin johan alkaa kolisemaan. Mut hyvä näinkin. Soundi on tummempi, groove on tuhdimpi ja Emman laulu on luontevampaa. +++ |
samulijp 18.09.2004 17:23:03 | |
---|
Eilen ostin levyn julkkarikeikalta. Juuri tossa pyörii. Alapäätä on naapureillekkin jaettavaksi. Livenä jotenkin iski paljon rouheemmin ja totta, Badu kuuluu läpi. Ei mikään ihan helmi (no kolmosraidan kohdalla alkaa jo mielipiteet muuttumaan parempaan päin...), mutta hyvältä kuullostaa. Tälläistä nu-groovahtelua saisi olla enemmänkin. Ja eiköhän monet bändit matki samoja esikuvia kuin mitä quintessence. Ei tämä tän genren valtavirtaan oikein mitään uuttakaan tuo. Sääli sinänsä. .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
M.i.k.key 19.09.2004 01:31:47 | |
---|
Eilen ostin levyn julkkarikeikalta. Olit siellä? Itse olin todella lähellä lähteä sinne mutta olin vahva ja en mennyt baariin! Mitkä oli tunnelmat? Oliko paikka ihan tukossa? My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
samulijp 19.09.2004 12:55:17 | |
---|
Olit siellä? Itse olin todella lähellä lähteä sinne mutta olin vahva ja en mennyt baariin! Mitkä oli tunnelmat? Oliko paikka ihan tukossa? No oli joo! Hikinen fiilis! :) Bändi oli kovassa vedossa luonnollisesti uuden levyn takia. Fiilis oli katossa ja yleisö groovasi! Parempi livenä kuin levyllä, like I said :) .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
Neljä Ruuvia 19.09.2004 16:32:22 | |
---|
Afrobeat on lumivalkoinen. Uujee ;-) Olipas Jimi Tenor muuten ihan umpifunky tuossa kylillä kun oli keikalla. Kotimaiset torvet ja afriikan komppi. Diggasin ihan perkeleesti !!! |
Henga 19.09.2004 22:46:58 | |
---|
Voe. Sain tuossa kaverilla kuulla levyä. Ihan jies, mutta livenä toimii paljon paljon paremmin. Johtuen ehkä solistin ah, niin kauniista äänestä ja olemuksesta..? :) |
Mynthor 21.09.2004 01:23:40 | |
---|
Uujee ;-) Olipas Jimi Tenor muuten ihan umpifunky tuossa kylillä kun oli keikalla. Kotimaiset torvet ja afriikan komppi. Diggasin ihan perkeleesti !!! Baarista könytessä on hyvä muistaa, että katsoo ensin oikeaan ja sitten vasta vasempaan, ettei tule Morris pohkeeseen. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |