sa-ku 19.02.2004 08:40:43 | |
---|
Mitä mieltä tästä ilmiöstä? 16v valkoinen brittityttö jolla on aivan uskomaton ääni. levyn soittajat ovat vieläpä muusikoiden kermaa. single Fell in love with a boy on siis cover White Stripesin laulusta ja ihan käsittämättön makea. pakko saada pian. ~life is just a lullaby~
http://www.overlee.cjb.net |
Dunga 19.02.2004 09:27:58 | |
---|
Oon tuon Fell in love with a boyn kuullut ja aivan uskomatonta materiaalia, osittain kyllä loistavan säestyksenkin takia. Mutta todella uskomaton ääni 16-vuotiaalle tytölle, loistavaa materiaalia, tahtoo kuulla enemmän! "I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson-- |
U.Honey 20.02.2004 05:05:42 | |
---|
Mulla on tuo levy ja kyllä tykkään. Joss Stonella on hieno ääni ja hän ei sorru monille soul-laulajille tyypilliseen vokaalipyromaniaan ala W. Houston. Children of Baron, the ultimate musical experience! |
sa-ku 20.02.2004 17:20:57 | |
---|
joo siitä olenki ollu tyytyväinen mitä nyt muitaki ralleja kuullu että pysyy vokalisointi kohtuudenrajoissa. ei pilata turhalla akrobatialla. ~life is just a lullaby~
http://www.overlee.cjb.net |
Marlowe 23.03.2004 19:09:37 | |
---|
Loistava levyhän tuo on, siitä ei pääse mihinkään! Viime aikoina ei olekaan tullut kuunneltua juuri mitään muuta kuin "Soul Sessionsia" ja the Beatlesin "Rubber Soulia". Levyn biisit on valittu tyylillä - lieneekö ansiota ollut Betty Wrightin kaltaisissa taustajoukoissa - eikä yhdenkään raidan aikana tee mieli hamuilla kaukosäätimen skip- nappulaa. Parhaiten esille nousevat mielestäni "I've Fallen in Love with You" ja "The Chokin' Kind", eikä tuo aikaisemmin mainittu White Stripes- coverkaan hassumpi ole. Kaiken muun hyvän lisäksi albumi innostaa etsiskelemään kappaleiden alkuperäisiä versioita ja esittäjiä. Stone ei tosiaankaan turmele esitystä liiallisilla laulumaneereilla, vaan tuo kappaleisiin sielukkuutta pikemminkin päinvastaisin keinoin. Joskus pienimuotoinen "hmm-mh" voi olla tehokkaampi tunnelmanluoja kuin whitneyhouston- tyylinen vokaalisurffaus! Joss Stonea on mielestäni helppo verrata vaikkapa Norah Jonesiin. Molemmat tekevät amerikkalaiseen traditioon pohjautuvaa, sielukasta ja juurevaa musiikkia, joka ei sinänsä muuta maailmaa tai kaada kuningaskuntia, mutta kuulostaa siitä huolimatta iättömältä ja helkkarin hyvältä. Tehkääpä itsellenne palvelus ja tutustukaa tähän levyyn. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Notefix 24.03.2004 11:00:38 | |
---|
Uskomaton mimmi! Hieno levy! Ehkä tässä on vähän toivoa, kun Jones ja Stone näyttävät että ns. mustaa musaa on mahdollista julkaista ilman sitä pakollista räppiä...ehkä. Kesällä todennäköisesti julkaistaan myös Renee Olstead-nimisen jenkkiläisen jazzlaulajan cd. Mimmi on jotain 15 ja laulaa aivan uskomattoman hyvin. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Rejoy 26.03.2004 14:22:30 | |
---|
Levy on hyvä. "Todellisuus" paljastuu kuitenkin vasta tulevaisuudessa, kun neitokaiselta tulee joskus omaa materiaalia. |
krushing 27.03.2004 13:33:24 | |
---|
Hyvää settiä, sanon minäkin. Vokaalit on miksattu aavistuksen hieman liian pintaan, mutta syytä tähän ei tietty tarvitse kovin kauaa miettiä... |
_Petri_ 29.03.2004 13:22:53 | |
---|
Levy on hyvä. "Todellisuus" paljastuu kuitenkin vasta tulevaisuudessa, kun neitokaiselta tulee joskus omaa materiaalia. Miten sen nyt ottaa. Ei minun mielestäni hyvän laulajan tarvitse osata itse tehdä musiikkia. Miksi pitäisi? Stone laulaa mahtavasti, ja se riittää ainakin minulle. |
Rejoy 30.03.2004 00:04:51 | |
---|
Miten sen nyt ottaa. Ei minun mielestäni hyvän laulajan tarvitse osata itse tehdä musiikkia. Miksi pitäisi? Stone laulaa mahtavasti, ja se riittää ainakin minulle. Kuka on väittänytkään että pitäisi tehdä itse biisejä. Debyytti sisältää kuitenkin hyviä covereita. Ja cover biisi on aina cover biisi. Eri asia on laulaa uusia biisejä. Oli ne sitten itse tehtyjä tai toisen varta vasten artistille tekemiä. Hyvät biisit on kiven alla. |
U.Honey 30.03.2004 08:36:30 | |
---|
Hyvää settiä, sanon minäkin. Vokaalit on miksattu aavistuksen hieman liian pintaan, mutta syytä tähän ei tietty tarvitse kovin kauaa miettiä... Täytyy muistaa että levy purkitettiin neljässä päivässä. Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta |
Rejoy 30.03.2004 20:17:11 | |
---|
Täytyy muistaa että levy purkitettiin neljässä päivässä. Kansien mukaan viidessä päivässä. Käytettiinköhän miksaukseen sitten neljä kuukautta. :) |
Supernaut 31.03.2004 17:41:10 | |
---|
Kuuntelin juuri paria pätkää neidin kotisivulla ( http://www.s-curverecords.com/joss). Aika hyvältä kuullosti. Kerrankin joku, joka osaa laulaa sitä vanhaa kunnon soulia, eikä tätä nykyajan "soulia"/räppiä/r'n'b:tä. Vaikea uskoa, että noin syvä ääni lähtisi 16-vuotiaasta valkoisesta tytöstä. Soundin levyarvostelun mukaan hänen suurin idolinsa on Aretha Franklin, joka kyllä kuuluukin. Kaiken lisäksi se on vielä niin hyvännäköinenkin! Täytyy kyllä tutustua paremmin.. "Life sucks and then you fucking die!" - O. Osbourne |
Mako 04.04.2004 20:46:10 | |
---|
Joo, kuulin pienen pätkän, kiinnostaa kyllä. Upeaa vokaalia, todella. En ihan ostaa sentään taida.. Eniten epäilytti se Roots-bändin osanotto, yliarvostettu pumppu. Muuten kyl tutustun pikimmiten. Soittakse pianoakin? Uus N.Jones.. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
Rejoy 06.04.2004 01:05:12 | |
---|
Kerrankin joku, joka osaa laulaa sitä vanhaa kunnon soulia, eikä tätä nykyajan "soulia"/räppiä/r'n'b:tä. Niin... Valkoinen väestö osaa hyvin jälkikäteen matkia sitä mitä musta väestö on aikanaan tehnyt. Nykyäänhän esim. bluesia soittaa nuoremmasta polvesta pelkästään valkoiset muusikot. Samalla lailla käy varmasti tälle "vanhalle kunnon soulille". Mustat musiikin tekijät katsos yleensä yrittävät etsiä jotain uutta, eikä lukkiutua siihen samaan vanhaan. |
Rejoy 06.04.2004 01:06:51 | |
---|
Eniten epäilytti se Roots-bändin osanotto, yliarvostettu pumppu. Mielestäni täysin aliarvostettu kokoonpano. Ehkä se Suomessa taas tajutaan sitten myöhemmin. |
Mako 06.04.2004 23:15:18 | |
---|
Mielestäni täysin aliarvostettu kokoonpano. Ehkä se Suomessa taas tajutaan sitten myöhemmin. Kahden soinnun biisejä + räppiä, ei varsinaisesti mitään uutta/omaa, äijiä ähisemässä rumpujen ääniä? Joo, oli sijaintini mikä tahansa kestää kauan ennenkuin ainakaan minä tajuan.. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
Rejoy 07.04.2004 00:56:15 | |
---|
Kahden soinnun biisejä + räppiä, ei varsinaisesti mitään uutta/omaa, äijiä ähisemässä rumpujen ääniä? Joo, oli sijaintini mikä tahansa kestää kauan ennenkuin ainakaan minä tajuan.. Ota asioista selvää. Ahmir Thompson on tämän hetken arvostetuimpia rumpaleita ja erittäin hyvä tuottaja myös. |
U.Honey 07.04.2004 04:52:59 | |
---|
Niin... Valkoinen väestö osaa hyvin jälkikäteen matkia sitä mitä musta väestö on aikanaan tehnyt. Samaa mieltä. Valkoinen mies on jo oppinut matkimaan räp-muusikoitakin - eikös Eminem ole eniten myyvä räppäri?! My name is Baron, U.Honey Baron. |
Mako 07.04.2004 19:02:55 | |
---|
Ota asioista selvää. Ahmir Thompson on tämän hetken arvostetuimpia rumpaleita ja erittäin hyvä tuottaja myös. On siinä tietääkseni beatboxingia vai mitävit lieneekäänkin. Jos ei niin pitäisipä todellakin ottaa asioista selvää. Tämän kashimrin rumpusoitanto sitävastoin ei ole onnistunut vakuuttamaan, liekö kytköksissä tuotantoon, eli protoolsilla tekee rumpuloopit? Ehheh provosatus maximus. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |