Aihe: Herbie Hancockin future 2 future
1
Jeespox
28.10.2004 22:16:19
Olin ehkä kuolla ihailuun siitä, että miten musa ja soitto voi olla näin hyvää, siis oikeasti jos tästä parempaa tehdään missään suhteessa, en halua kuulla sitä koska tulisin hulluks. Soittajat oli siis kaikki niin kovia, piisit niiiiiiin mahtavia. Tästä ei oikeasti voi enää parantua. Rakastan Herbietä aina ja ikuisesti.
Funkkia prkl!
Jeespox
28.10.2004 22:16:54
Siis puhun dvd - keikasta!!! En levyä ole edes kuullut..
Funkkia prkl!
Henga
28.10.2004 22:35:06
Siis puhun dvd - keikasta!!! En levyä ole edes kuullut..

Tuo on ollut hankinnassa jo pitkään, en vaan ole jostain ihmeen syystä saanut hankittua. Ensi kuussa, kun kelan rahat taas tulee, hipsin samantien kaubaan..
Rejoy
28.10.2004 23:29:21
Olin ehkä kuolla ihailuun siitä, että miten musa ja soitto voi olla näin hyvää, siis oikeasti jos tästä parempaa tehdään missään suhteessa, en halua kuulla sitä koska tulisin hulluks. Soittajat oli siis kaikki niin kovia, piisit niiiiiiin mahtavia. Tästä ei oikeasti voi enää parantua. Rakastan Herbietä aina ja ikuisesti.

Ketkä soittaa ja mitä biisejä?
Milkop
29.10.2004 08:57:19

Ketkä soittaa ja mitä biisejä?

Tässä biisit:
Wisdom
Kebero
This Is DJ Disk
Dolphin Dance
Virtual Hornets
The Essence
Butterfly
Tony Williams
Rockit
Chameleon

Ja soittajat:
Herbie Hancock- piano, keyboards; Wallace Roney- trumpet; Darrell Diaz- keyboards, vocals; Terri Lyne Carrington- drums, vocals; Matthew Garrison- bass; DJ Disk- turntable
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kitarajeesus
29.10.2004 15:58:59
DVD:stä en tiedä mutta itse levy on ainakin erittäin hyvä.
Musiikki on elämä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)