Meisseli 28.10.2004 18:39:17 | |
---|
Tuossa taannoin kun soitimme poikien kanssa Oulun messuhallissa pari päivää promomeiningeillä ohikulkeville teineille musiikkia ja yritimme heitä musakouluun saada, niin esitimme tällaisesta klassikkobiisistä kuin (Kyllä!!) The Trooper, oman versiomme. Hidas swingi, hyvinkin semmonen Molli9-meininki (vrt. Police-Walkin' on the moon) Teinit toivoivat paranoidia ja trooperia, teimme näin. Kysynkin nyt että oletteko vakavissanne tai ei niin vakavissanne tehneet Jazz-versioita biiseistä jotka eivät ole Zääzziä alkuunkaan? Osta meidän levy! Maagista progebluesfunkkia. Vuoden kotimainen yllättäjä(noise.fi) klipit ja tilausohjeet osoitteessa www.strangefruitband.net |
arse 29.10.2004 00:03:43 | |
---|
Joskus vuosia sitten veivattiin Paranoidia seiskaan menevänä bossana ja Smoke on the Wateria tsatsatsaana. Ja mukamas jotenkin jatsilla otteella. Sitä oltiin NIIN nokkelia. Perinteistä musiikkilukiohuumoria siis. Mi son tiene candela! |
Varaani 29.10.2004 09:02:33 | |
---|
Soitellut kyllä olen. Paras esimerkki on mielesetäni Koivivstoisen ja Iivanaisen & kumppaneiden bossa versio Tahdon rakastella sinua värssystä. Vallan mainio. Tarkoitus olisi itsekin tehdä hiukan nokkelia sovityksia. Vielä ei ole jaksanut/kerinnyt (osannut). Olikos se muuten Lamb kun teki Nirvanan Smells like teen spiritistä sen hiukan chillimmän/groovemman/koneellisemman version? Hieno oli. |
d0rbeet1e 30.10.2004 16:56:31 | |
---|
Johann Sebastian Bach - Air itse asiassa teimme yhdistelmän klassista, jazzia ja punkkia:) Kääntyilköön herra haudassaan.. |
jhoik 30.10.2004 18:19:32 | |
---|
Olikos se muuten Lamb kun teki Nirvanan Smells like teen spiritistä sen hiukan chillimmän/groovemman/koneellisemman version? Hieno oli. Tuosta en tiedä, mutta olen yrittänyt joskus etsiä huonolla menestyksellä semmoista Nirvana -tribuutti levyä kuin "Cocktail Tribute to Nirvana" jossa on jazz-versioita Nirvanan biiseistä pelkästään. Yhden biisin olen kuullut, tosi hyvä. Vapaata tilaa myytävänä. |
Anarkiapurilainen 30.10.2004 23:27:54 | |
---|
Enemmän loungea tai loungeparodiaa kuin jazzia, mutta Richard Cheese ja Mike Flowers' Pops ovat ainakin tehneet hissimusaversioita rock-biiseistä. |
baron 31.10.2004 22:27:25 | |
---|
Swing-versio kappaleesta "Pienet sammakot" Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
isojussi 02.11.2004 11:50:42 | |
---|
Punatukkaselle tytölleni 9-meiningillä rumbana kuti-kuti bosiksena Eemeli cha-chana Tangot on ylleensä muutonkin hyvejä jazzitettavia. Johanssonin Markku on tehny hyvän bb-arrin biisistä "Can't buy me love" Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |