Aihe: Femi Kuti
1
TiMiTheShiT
28.10.2004 18:14:28
mielestäni varsin oivallista afro-funkkaa.. mitäs muut mieltä?

Itselläni on "Fight To Win" levy, joka tykittää afro-funkkia groove kappaleilla, jotka kuulostavat oikeasti kappaleilta eikä siltä "normi" afro-funkilta (tyyliin kuhan nyt jotain vaan soitetaan ja groovataan. kyllähän se aina välillä jaksaa innostaa, mutta kaikkeen turtuu..)..
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
kurmo
28.10.2004 21:33:56
Fela Kuti, otaksun? Saaterin hyvää tavaraa, hurahdin tähän ihan täysin Confusionin kuultuani. Tarina artistin ja hänen bändinsä taustalla on muuten huikea... kannattaa tutustua.
"En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy
Karlsson
29.10.2004 09:01:34
Fela Kuti, otaksun? Saaterin hyvää tavaraa, hurahdin tähän ihan täysin Confusionin kuultuani. Tarina artistin ja hänen bändinsä taustalla on muuten huikea... kannattaa tutustua.

Femi Kuti on Felan poika. Ei se omppu kauas puusta putoa.
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
Varaani
29.10.2004 09:10:02
Pitääpä Googlata hiukan
TiMiTheShiT
29.10.2004 15:37:07 (muokattu 31.10.2004 09:49:02)
Femi Kuti on Felan poika. Ei se omppu kauas puusta putoa.

eikös femi ole veljenpoika tai näin olen ymmärtänyt.... no jaa voi olla, että olen väärässä.......

edit:lukihärö
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
Karlsson
29.10.2004 15:40:22
eikös femi ole veljenpoika tai näin olen ymmärtänyt.... no jaa voi olla, että väärässä.......

Emmäkää muista nyt ihan varmasti, mutta kuitenni..
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)