BaariMikko 01.08.2004 17:36:22 | |
---|
Kävikö kukaan, kyllä kai sentään? Just kotiuduin ja siitä johtuen en tähän hätään osaa sanoa mitään kovin syvällistä, muuta kuin että oli ihan ylihieno tapahtuma. Hienoa musaa, tanssia, kuvataidetta, ruokaa jne jne = kulttuuria ja aivan ainutlaatuisen mukavia ihmisiä! Ja taas tuli bongattua monta mulle itselleni uutta hyvää bändiä. |
PoLFus 01.08.2004 21:19:47 | |
---|
Hoho, vaikka on paikallinen tapahtuma (5 km pääässä), niin ei jaksanu :( Ensi vuonna = MINIMIITTIÄ!!!?? "polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi |
theox 01.08.2004 21:54:28 | |
---|
Olen pari viimeisenä vuonna käynyt, mutta tänä vuonna en valitettavasti päässyt. Ensi vuonna varmasti taas, Faces on festareiden parhaimmistoa! |
BaariMikko 02.08.2004 00:08:08 | |
---|
Esiintyjistä ainakin Iva Nova, Myllärit, Puppa J, Zarkus Poussa, Kerkkä, Pearl Moon, Abdu Band, Mad Sheer Khan, Hosni Gilala sekä erityisesti Plutonium 74, Kuukumina, Uusi Fantasia ja Alto Voltaje jäivät positiivisina mieleen. Kyllä näistä voisi tarinoida vaikka novellin verran. Alto Voltajesta todettakoon, että esiintyivät todella hyvin ottaen huomioon, etteivät kai koskaan aikaisemmin ole keikkailleet Kuuban ulkopuolella. Ja vaikka musatyyli(kohtalaisen koneistettu hip-hop) ei ole minulle sitä ominta, saivat lavashowllaan meikäläisenkin kyllä aivan täysin fiilikseen mukaan ja vakuuttuneeksi. Uusi Fantasia oli näiden festareiden myötä allekirjoittaneelle uusi tuttavuus ja biisit esitettynä pimeän jo tultua ulkona jokilavalla toimivat kuin häkä. Riverside oli muutenkin yleismiljööltään keikkapaikaksi lähes täydellinen ainakin omasta mielestäni, varsinkin juuri pimeällä. Jotenkin tuntui, että kaikilla keikoilla fiilis oli sen takia vielä astetta lämminhenkisempi kuin muualla. Toinen ehdottoman positiivinen uusi tuttavuus oli Kuukumina, todella nastaa Kuuba-meininkiä. Ja ah, niin nätti huilisti... Mitäs vielä. Mad Sheer Khanin yhdistelmä Intiaa ja Jimi Hendrixiä oli hauska. Tarja Halonen osoitti hyvää makua seuraamalla jonkun aikaa Plutonium 74:n keikkaa. Iva Novan haitaripunk toimi. Zarkus Poussa oli tavallaan festareiden hämmentävin kokemus: kummasti heiluva, hieman hölmön näköinen ja pyylevä kaveri hakkaa sähkörumpuja ja laulaa, eikä yleisössä voi tehdä muuta kuin pitää hauskaa. Joo, semmoista. Eli siis hauskaa todellakin oli. |
Tellervo 02.08.2004 09:54:04 | |
---|
Jälleen kerran jäi väliin. Tämä on niitä "vielä joskus" -haaveita, jotka rahan puute on tähän asti estänyt. Mitään muuta kuin positiivista en ole kyllä festarista kuullut. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Bassballs 02.08.2004 13:41:19 | |
---|
Enpä pystynyt lähtemään. Ensi vuonna olisi tarkoitus mennä sinne soittamaan venäläis-karjalais-suomalaista folk-rockia, mikäli onnistuu. Ihan sama mitä tekköö, hyvin männöö joka tapauksessa! |
PoLFus 02.08.2004 16:10:50 | |
---|
muuten! toinen paikallinen (3 km päässä. siis faces on samassa kunnassa, missä asun) ja niin on Fiskars Folk Festival: kin Eli FFF ne ovat aina silloin 20.6 aikoihin tais olla 21 tänä vuonna, mut muuttuu vuosittain. Siellä on mahtava meno! Muistan ekana vuonna, kun pelle miljoona (kaverini isosiskon kummisetä) veti hienon setin vain akustisella kitaralla (ja laululla) paikallisen kahvilan portailla. Kun d- kieli katkesi. Soitti hän viimeisenä biisinä Simo Salmisen Rotestilaulun :DDD sitä en unohda. Itse olen FFF:ssä esiintynyt kahtena vuonna koulun bändin kanssa (kitarassa, luonnollisesti). Mahtava tapahtuma, suosittelen. "polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi |
BaariMikko 02.08.2004 16:58:19 | |
---|
Enpä pystynyt lähtemään. Ensi vuonna olisi tarkoitus mennä sinne soittamaan venäläis-karjalais-suomalaista folk-rockia, mikäli onnistuu. Huomasinkin, että olette Karelian Facesissa tänä vuonna. Hieno juttu. Sinnekin voisi ehkä lähteä, 190 euroa busseista, majoituksesta, viisumista jne ei ole paha hinta. Saa nyt nähdä, voi olla ettei rahat riitä siltikään. |
Tellervo 02.08.2004 17:07:34 | |
---|
Huomasinkin, että olette Karelian Facesissa tänä vuonna. Hieno juttu. Sinnekin voisi ehkä lähteä, 190 euroa busseista, majoituksesta, viisumista jne ei ole paha hinta. Saa nyt nähdä, voi olla ettei rahat riitä siltikään. Joo, tuo Karelian Faces vaikuttaa loistoidealta. Harmi ettei - tietenkään - oo rahaa siihenkään. Ja Bassballsin bändi vaikuttaa hyvältä, näin ihan vain kuvauksen perusteella. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
BaariMikko 03.08.2004 01:21:36 | |
---|
Joo, tuo Karelian Faces vaikuttaa loistoidealta. Harmi ettei - tietenkään - oo rahaa siihenkään. Ja Bassballsin bändi vaikuttaa hyvältä, näin ihan vain kuvauksen perusteella. Muutenkin Etnokult ry vaikuttaa todella hienolta järjestöltä. Börje Mattson saikin festareiden yhteydessä palkinnon hyvästä työstään. Vapaaehtoiseksi ryhtyminen on ollut mielessä, miksei vaikka ensi vuonna festarityöntekijäksi. |
Una 03.08.2004 11:42:33 (muokattu 03.08.2004 11:45:12) | |
---|
Hii, mä olin paikalla, vaikkakin vain perjantaina. Rahat oli liian vähissä, mutta kaverin autolla lähdettiin yhdeksi illaksi. Viime vuonna myös olin, ja ihan varmasti teen tästä jokavuotisen perinteen. Maailman parhaat festarit ikinä! Karelian Faces innostaisi myös suuresti. Pitänee ensi kesäksi säästää rahaa jopa ihan oikeasti. Ainiin ja Uusi Fantasia oli aivan kerrassaan loistava. Esiintyy Kurki-klubilla Helsingissä 13.8, sanoivat sen olevan ilmaiskeikka. :) Sinne! |
arse 07.09.2004 10:14:27 | |
---|
Vietin Faceksessä tänä vuonna ensi kertaa koko viikonlopun, vaikka vain 1 oma keikka lauantaina. Mutta hittojako siinä häröillessä, kavereja säntäili tielle joka nurkan takaa. Suosittelen kaikille. Vanha aihe, mutta ei Suomen parasta festivaalia voi liikaa hehkuttaa. Toinen ehdottoman positiivinen uusi tuttavuus oli Kuukumina, todella nastaa Kuuba-meininkiä. Hiton hauska kuulla. Nastaa oli, ettei rankkasadekaan saanut yleisöä poistumaan takavasemmalle. Meidän levykin on kohta valmis, jee. Mi son tiene candela! |
BaariMikko 07.09.2004 22:25:52 | |
---|
Meidän levykin on kohta valmis, jee. Hienoa! Kerrohan sitten, kun voi kaupasta käydä hakemassa. |
Freakz 08.09.2004 11:26:44 | |
---|
Kävin ensimmäisen kerran tänä vuonna ja hyvä fiilis siitä jäi! Sateinen ilma nyt ei ollut telttailulle paras mahdollinen, mutta eipä tuo liiemmin haitannut. Ensi vuonna uudestaan! Onko joku menossa sinne Karelian Faces -festivaalille Petroskoihin? Aika on soittaa, aika on kuolla |
Melua 08.09.2004 21:09:13 | |
---|
Joo, tuo Karelian Faces vaikuttaa loistoidealta. Harmi ettei - tietenkään - oo rahaa siihenkään. Ja Bassballsin bändi vaikuttaa hyvältä, näin ihan vain kuvauksen perusteella. Karelian faces houkuttelis muakin, mutta emmä sinne pääse. Ja Bassballsin bändi on hyvä Kaustisella kuuleman perusteella. :) |
Marque 17.09.2004 08:29:24 | |
---|
Juu. Ja Halosen Tarjakin oli mukana. Puhu hitaasti, olen titokone. |
tpp 10.11.2004 11:42:25 | |
---|
|
Penasol 10.11.2004 16:25:53 | |
---|
Ensi viikonloppuna. Faces laajenee kohti pohjoista. Tsekatkaa: www.faces.fi/kaamos
Aii... Harmin paikka kun en tuosta kuullut aiemmin. Kesällä olin Facesissa ja oli muuten kunnollista, mitä nyt sade vaivasi ja teltta täyttyi muurahaisista enkä tuntenut sieltä ketään. Silti oli ylihauskaa. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Päärynä 12.11.2004 21:58:20 | |
---|
Jeps. Tuolla ollaan huomenna soittamassa. Toivottavasti porukka on osannut eksyä oikeaan paikkaan. Aikaisemmista faces-tapahtumista on tullut vain positiivista palautetta. Tyhmästä päästäisestä kärsii koko kettupopulaatio. |