Aihe: Charles Mingus - Mingus Dynasty
1
TiMiTheShiT
09.07.2004 22:36:26 (muokattu 09.07.2004 22:37:50)
huh huh kävin ostaan kyseisen levyn ja sykkii kyllä kovaa heti ekas trackista Slop lähtien. Kaikin puolin levy on klassikko kamaa ainakin omasta mielestäni..

Kruununa kyllä loistaa ehdottomasti toi 6. trackki "Far Wells, Mill Valley" loistava itamaishenkinen jazzailu! Tulee mieleen kunnon vanhanajan seikkailuelokuvat.. Onkohan tämmöstä tuotantoo enemmänkin Mingusilla ja jos tiedätte, jotain muita artisteja jotka ovat tehneet vastaavia biisejä niin tänne kiitos..

Ja levyn kansikin on hieno, jos nyt hehkutellaan..heh..

EDiT:http://home.earthlink.net/~tfronauer/images/mingus_dynasty.jpg
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
TiMiTheShiT
15.11.2004 22:38:35
nostin
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
baron
16.11.2004 00:26:36

Mäkin nyt toistan, että mun ehdoton suosikki on älppäri Mingus Oh Yeah ja siitä kappale "Hog Calling Blues", jossa Roland Kirk on mukana.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Karlsson
16.11.2004 09:28:33
Mäkin nyt toistan, että mun ehdoton suosikki on älppäri Mingus Oh Yeah ja siitä kappale "Hog Calling Blues", jossa Roland Kirk on mukana.

Mä oon ihan katkera että en vieläkään omista tuota Oh Yeah levyä..

Oliskos samantapainen esmes Tonight At Noon ainakin? Aika räkäistä meininkiä tuo... Samalla revittelytatsilla vedettyä on muuten sitten Roland Kirkin tuotannossa ainakin..

Omat suosikkini Mingusilta on 50-lukulainen triolevytys, joka on julkaitu sittemmin ainakin nimillä "The Wild Bass" ja "Mingus Moods", His Great Concert ja Blues & Roots.
Diiba daaba!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)