J_Mikkonen 22.02.2005 09:54:29 | |
---|
Ketkäs kaikki ovat tämän biisin levyttäneet? Löysin Brita Koivusen version biisistä, samoin Leland Palmerin(?) version, mutta Elvis Costellolla pitäisi kans olla tuo, levyä vain en ole löytänyt. Palmerin ja Koivusen versiot erosivat kovastikkin toisistaan. Eli kysymys kellä esittäjällä olisi edes suurinpiirtein Real Jazz Bookin After you've gonea vastaava? Biisi pitäisi pääsykokeissa soittaa joten pitäs saada jotain suuntaa miten kipale pitäisi kompata kitaralla. Onko ehdotuksia? Käynks mä täällä usein? |
Neljä Ruuvia 22.02.2005 13:59:58 (muokattu 22.02.2005 14:00:22) | |
---|
Ketkäs kaikki ovat tämän biisin levyttäneet? Löysin Brita Koivusen version biisistä, samoin Leland Palmerin(?) version, mutta Elvis Costellolla pitäisi kans olla tuo, levyä vain en ole löytänyt. Palmerin ja Koivusen versiot erosivat kovastikkin toisistaan. Eli kysymys kellä esittäjällä olisi edes suurinpiirtein Real Jazz Bookin After you've gonea vastaava? Biisi pitäisi pääsykokeissa soittaa joten pitäs saada jotain suuntaa miten kipale pitäisi kompata kitaralla. Onko ehdotuksia? Django -tyylinen swing? Edit:NOPEE!!! |
J_Mikkonen 22.02.2005 14:24:54 | |
---|
Django -tyylinen swing? Edit:NOPEE!!! No joo se Djangon After you've gone on jo kyllä liian hullu. Komppaus on kyllä siinä menevää. Lisää ehdotuksia? Käynks mä täällä usein? |
baron 22.02.2005 22:27:01 | |
---|
Kyllähän tää on ikivanha stankku. Etkö Googlella löydä, kait siitä löytyy versioita joka makuun ja tyyliin. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta! |
Haipuma 23.02.2005 08:58:13 | |
---|
Kuten tuossa Paroni tuossa sanoikin, on moni tuon levyttänyt. mm. Charlie Parker, Benny Goodman, Count Basie... Vain ilmainen on kyllin hyvää. |
J_Mikkonen 23.02.2005 09:53:03 | |
---|
Kuten tuossa Paroni tuossa sanoikin, on moni tuon levyttänyt. mm. Charlie Parker, Benny Goodman, Count Basie... Ei vaan taho löytää paikallisesta kirjastosta nuita. Pitää vissiin alkaa tilailemaan levyjä pikku hiljaa.. Käynks mä täällä usein? |