Aihe: Pain Of Salvation- Be DVD ?
1
kimurantti1
13.02.2005 01:08:01 (muokattu 13.02.2005 01:08:30)
Sain jotenkin sellaisen käsityksen että tällainen oli tarkoitus tulla ulos jossain vaiheessa. Muistaakseni jossain oli puhetta että vielä viime jouluna piti ilmestyä, tai sitten olin vain huolimaton. Ihmiset jotka saattavat tietää asiasta jotain valistakaa ihmeessä tietämätöntä. Bändin omien kotisivujenkin laita on vähän niin ja näin..
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
tommijk
13.02.2005 02:48:47
Inside Outin sivuilta:

Pain Of Salvation DVD out in March!

The Pain Of Salvation BE Live DVD will be released end of March. The band will also tour Europe from the middle of April on.

Pakko-ostos tulee olemaan.
"Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta
kimurantti1
13.02.2005 04:31:41 (muokattu 13.02.2005 04:32:38)
Mahtavaa! Eikös tuon pitänyt olla vielä joku tuplapaketti missä on mukana live dvd ja sitten itse albumi?
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
WaywardSon
13.02.2005 13:46:09 (muokattu 13.02.2005 13:46:48)
Odotan itse myös kyseistä pläjäystä. Be- albumi on nimittäin aivan käsittömän mahtava kokonaisuus. Aluksi pidin vähän outona, Remedy Lane-edeltäjänsä kun oli Be:n verrattuna hyvinkin simppeli teematykitys. Mutta nyt on kyl Be vienyt sydämen ihan täysin, niin musa kuin sanotuspuolelta. Hail Gildenlöw!!
Vain musiikki voi todella koskettaa sielun syvimpiä sopukoita..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)