Aihe: Oneness of Juju
1
BaariMikko
02.02.2005 22:41:36

Löytyykö ko. bändin ystäviä?

Itse tutustuin bändiin tässä joku aika sitten, ja parhaimmillaanhan meno osoittautui varsin mainioksi. Ehkäpä debyyttilätty, African Rhytms, iskee paremmin, Space Jungle Luv tämänhetkisten fiilistem mukaan on hieman löysempi. Vaikka ei debyytilläkään intensiteetti ihan koko aikaa säily optimissa, mielestäni.

No kumminkin. Entä osaisiko joku suositella lisää samantyylistä?
My brain hurts!
pepes
02.02.2005 22:52:58
Tsekkaa aluksi esim. Club Africa vol 1 ja 2 vinyylipaketit. Hyvä starttipaketti- molemmissa 4 paksua lättyä 70-luvun afroa. mm.
Peter Jo, Hugh Masakela, Fela.. ym
BaariMikko
02.02.2005 22:55:09

Tsekkaa aluksi esim. Club Africa vol 1 ja 2 vinyylipaketit. Hyvä starttipaketti- molemmissa 4 paksua lättyä 70-luvun afroa. mm.

Fela Kutiin on jo tullutkin tutustuttua.

Mistähän noita pitäisi metsästää?
My brain hurts!
TiMiTheShiT
03.02.2005 01:09:36

Jah. club africa on kyllä hyvä. siinähän tota Jujuakin on......
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"|
Karlsson
03.02.2005 08:23:00
Löytyykö ko. bändin ystäviä?

Itse tutustuin bändiin tässä joku aika sitten, ja parhaimmillaanhan meno osoittautui varsin mainioksi. Ehkäpä debyyttilätty, African Rhytms, iskee paremmin, Space Jungle Luv tämänhetkisten fiilistem mukaan on hieman löysempi. Vaikka ei debyytilläkään intensiteetti ihan koko aikaa säily optimissa, mielestäni.

No kumminkin. Entä osaisiko joku suositella lisää samantyylistä?

Trööööt!

Näitä lättyjä ennen bändi toimi nimellä Juju ja musiikki oli kyllä afrikka-henkistä, mutta enempi tuolta freejazzin suunnalta lähestyttynä. Mulla on Juju-nimellä julkaistu Chapter Two: Nia -levy, jonka tyylisuuntaa voisi hakea kait tuolta sekavimmalta Miles Davisin sähkökaudelta, sekoitettuna Pharaoh Sandersin afromystiikkaan. Semmosta hirveetä hässäköintiä ja matala mies ääni hokee "complete the circle, complete the circle...".
Jotenni pelottava levy.

Juju-nimella on muistaakseni julkaistu kolme levyä. Toiseen olen itse törmännyt, mutta se oli vielä paatoksellisempaa freemeteliä ja jäi sillä kertaa hyllyyn.

Näistä on tuo Oneness Of Jujun afrofänkki kaukana.
"Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)