Onko toi nyt sitten jatsia? vai enemmän jonkunmoista taidepoppia? Varmaan kyllä menossa, sittenhän se selviää Ei ole oikein mullakaan käsitystä, mutta hiukka soittajien taustaa tuntien, tuskin muutamalta pahanhajuiselta nuotilta kuitenkaan vältytään. ;) Mainstreem-poppia se tuskin on. Talk Less Play More |
Itse en valitettavasti päässyt paikalle. Kommentteja läsnäolijoilta, tnx! Oli ehkä parasta, mitä pitkään aikaan oon kuullut. Hassinen oli sairaana, joten Kautto ja Dahlblom vetivät akustisilla, Tuovinen kontralla (kuulemma ois ollut sähköistä meinikiä luvassa). Ihan pahuksen hienoja kitaraharmonioita ja sooloja myös. Dahlblom on pitkään ollut yks suosikkikitaristeista, mutta Kauttokin veti ihan pirun maukkaasti. Kauton laulusaundi on melko omaperäinen, mutta siitäkin osastosta tykkäsin. Musa oli siis sellaista singer/songwriter/country/pop-juttua (että mitä...) pienillä rockjazz-mausteilla. Ei voi kuin arvailla, miltä olisi kuulostanut rumpujen ja sähkiksien kanssa, mutta tuollaisenaan kyllä jätti tosi hyvän mielen. Pidempäänkin ois kuunnellut.. Maistui erityisen hyvälle, kun en ollut käynyt livemusaa kuuntelemassa moneen viikkoon. Levy kai ilmestyy (ilmestyi?) tällä viikolla. Suosittelen... |
Hyvä oli, pitääkin tsekata levy. Harmitti vain kun tuli niin pirun hiljaa ja ei millään hirveän hyvällä soundilla. Juttutupa on niin pieni paikka, siihen lavan eteen hyville paikoille ei mahtunut millään. Sivummalla yritin jotain kuulla puheen sorinan yli ja join kaljaa. Mä lopetan nää hommat! |