Aihe: Zeppelinin symbolien selityksiä?
1
omerna
09.03.2005 11:42:36
Olen tässä kaivellut vähän joka paikasta, mutta ei ole löytynyt. Olisiko täällä niitä viisaita immeisiä jotka voisivat kertoa minulle Led Zeppelinin symbolien merkityksen? Alkaa pikku hiljaa häiritä ja pahasti. Kiitoksia:)
"Sweet as sweet as sweet as can be, you don't know what you do to me. Let me te you my one desire, you just set my soul on fire."
Karlsson
09.03.2005 11:53:59
Olen tässä kaivellut vähän joka paikasta, mutta ei ole löytynyt. Olisiko täällä niitä viisaita immeisiä jotka voisivat kertoa minulle Led Zeppelinin symbolien merkityksen? Alkaa pikku hiljaa häiritä ja pahasti. Kiitoksia:)

Olikos se Bonzo Bonhamin symboli, joka oli napattu vaan jonku olut pullon etiketistä. Ei tässä mitään syvällisempää merkitystä...
"Olet aina haukkunut Mahea hölmöksi, mutat Mahe on 100000000000 kertaa lahjakkaampi ja taitavampi soittaja kuin sinä. ''Mahe ei harjoittele''- vaha viidakon sanonta." -Trollhammaren
Bonham
09.03.2005 12:34:59
Olikos se Bonzo Bonhamin symboli, joka oli napattu vaan jonku olut pullon etiketistä. Ei tässä mitään syvällisempää merkitystä...

Google on edelleen kova sana:

http://www.straightdope.com/mailbag/mledzeppelin.html
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
omerna
09.03.2005 12:35:47
Onko muka näin, kun jottain sitä on kuullut hiukka syvällisempiäkin selityksen tapaisia. Mut jaa Bonzon tapauksessa tämähän voisi olla kovinkin osuvaa:D
"Sweet as sweet as sweet as can be, you don't know what you do to me. Let me te you my one desire, you just set my soul on fire."
Karlsson
09.03.2005 12:36:12
Google on edelleen kova sana:

http://www.straightdope.com/mailbag/mledzeppelin.html

Toosi kovat jätkät ei käytä kooklee.

Eli miksen mää sitte käyttäny?
"Olet aina haukkunut Mahea hölmöksi, mutat Mahe on 100000000000 kertaa lahjakkaampi ja taitavampi soittaja kuin sinä. ''Mahe ei harjoittele''- vaha viidakon sanonta." -Trollhammaren
Karlsson
09.03.2005 12:37:17
Onko muka näin, kun jottain sitä on kuullut hiukka syvällisempiäkin selityksen tapaisia. Mut jaa Bonzon tapauksessa tämähän voisi olla kovinkin osuvaa:D

Johan sitä väännetään hirveetä syvällistä skeidaa vaikka ladan peltivanteista jos niikseen tulee. Suurin osa asioista on kuitenni aika pinnalta sutastua loppujenlopuks.
omerna
09.03.2005 12:40:35
No tuleepas hölömö olo. Hoho oli nekin taas sitten aika ää syvällisiä, mut siinäkin lähti yksi mieltä vaivannut hommeli poies.
Karlsson
09.03.2005 12:46:28
No tuleepas hölömö olo. Hoho oli nekin taas sitten aika ää syvällisiä, mut siinäkin lähti yksi mieltä vaivannut hommeli poies.

Niinno, siis onhan sillä bändillä näitä okkultistisia harrasteita ollut, että mistäs sitä tietää. Toi artikkeli jonka ikuoma Don Bonhamimme laittoi varmaan valaisee asiaa.
omerna
09.03.2005 15:08:27
Niinno, siis onhan sillä bändillä näitä okkultistisia harrasteita ollut, että mistäs sitä tietää. Toi artikkeli jonka ikuoma Don Bonhamimme laittoi varmaan valaisee asiaa.

Jepp luinkin sen jo vaikka en tällä englannintaidolla ihan kaikkia sanoja sisäistänyt. hoho nytpähän ainakin olen jo hieman enemmän perillä asioista. Kyrsii vain se kuinka kauan etsin tuota hommaa ja sit työ nerot löydätte ne heti. En vain osaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)