Aihe: Trojan Recordsin boksien saatavuus Suomessa.
1
salmivaara
07.03.2005 15:12:17

Eli mistähän noita saisi? Cdonissa oli joskus taannoin oikein kamppanja aiheesta, mutta nyt ei löydy kuin Singles-boksia ja sekin on näköjään loppu.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
BaariMikko
07.03.2005 15:20:11

Stupidolla noita ainakin on näkynyt olevan hyvät valikoimat. Ja heillähän on se nettikauppakin, jos ei pääse itse liikkeeseen asioimaan:

www.stupido.fi
"Onneks tää on vaan harrastus ni ei rupee vituttamaan"
-Mikael
Bonham
07.03.2005 16:32:44
Tuolla on kymmenkunta eri levyä:

www.kane.fi

Myös Free record shopista olen niitä ostanut...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
krushing
07.03.2005 19:25:12

Eroselta nyt ensimmäiseks menisin kysymään...vinyylinä löytyy varmasti Trojania paljonkin.

http://www.dubjazzsalsa.com
Marlowe
08.03.2005 10:54:33
Stockmannin hyllyssä noita on ainakin näkynyt pieniä määriä, ja vastikään hankin Beatles- covereita sisältävän kokoelman CDONista. Varsin tyylikkäitä laatikoitahan nuo ovat, vaikka välillä joukkoon on mahtunut vähän heikompiakin kappaleita.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
el Bastardo
08.03.2005 13:08:35
Mitahan sina Salmivaara oikein hopiset, kyllahan noita nayttaa CDONilta loytyvan vaikka milla mitalla... Oon yrittanyt taalta Hollannista katella Dancehall-boksia. Viela ei oo vastaan tullut, pitaa pistaa tilaukseen jos ei loydy.
salmivaara
08.03.2005 14:37:10 (muokattu 08.03.2005 14:46:12)

Mitahan sina Salmivaara oikein hopiset, kyllahan noita nayttaa CDONilta loytyvan vaikka milla mitalla...

Tyhjää, ilmeisesti. Tänään nimittäin tuli postissa juuri tuo em. Singles. Reilu viikko sitten tosin ilmoittivat että ei oo eikä tuu.

EDIT: En kyllä edelleenkään löydä Cdonin listoilta muita bokseja.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Bonham
08.03.2005 15:25:07 (muokattu 08.03.2005 15:32:06)
Tyhjää, ilmeisesti. Tänään nimittäin tuli postissa juuri tuo em. Singles. Reilu viikko sitten tosin ilmoittivat että ei oo eikä tuu.

EDIT: En kyllä edelleenkään löydä Cdonin listoilta muita bokseja.

Titta:

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

hakusanaksi Trojan

Musiikki ja nimike... joku 60 levyä löyty
salmivaara
08.03.2005 15:38:28 (muokattu 08.03.2005 15:39:49)

Titta:

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

hakusanaksi Trojan

Musiikki ja nimike... joku 60 levyä löyty

Oho. Pitäiskö olla jatkossa tarkempi? Tsekkasin siis vain sen artisti-osuman..
Bonham
08.03.2005 16:06:29
Oho. Pitäiskö olla jatkossa tarkempi? Tsekkasin siis vain sen artisti-osuman..

Noo, pääasia että löytyy:)
BaariMikko
08.03.2005 16:23:46

Stupidolta näyttäisi löytyvän valtaosa noista bokseista, ja samaan hintaan tai halvemmalla kuin cdon.comista. Vinkkinä, niinkun.
-Mikael
el Bastardo
08.03.2005 21:23:41
Hyva etta niita loytyy, sehan tassa on tarkeinta. :) Suositelkaas muuten hyvia bokseja. Itella ei oo kuin eka dubiboksi, mika on varsin ok. Kaverin Dancehall-boksia oon luukuttanut sen verran, etta pitaa omaan hyllyyn moinen ostaa. Tykkaan etenkin kakkoslevysta, jossa on sen verran tykkeja klassikkorytmeja etta alta pois. Simple Simonin biisi on hilliton (tais olla Real Rockiin).
BaariMikko
08.03.2005 21:46:18

Itekin rupesin miettimään, että jos liksasta pari boksia ostaisi, kun monasti olen hypistellyt ja aina ottanut jotain muuta...

harkitsin noita "Sunshine Reggae" sekä "Ska 2", omistaako joku?
-Mikael
kimmo
08.03.2005 22:13:10
Itekin rupesin miettimään, että jos liksasta pari boksia ostaisi, kun monasti olen hypistellyt ja aina ottanut jotain muuta...

harkitsin noita "Sunshine Reggae" sekä "Ska 2", omistaako joku?

Minä omistan noita yli 30 kpl ja ainakin minusta noita on vaikea laittaa mitenkään järjestykseen. Jokainen boksi on omassa musiikkityylissään vähintäänkin kelvollinen, useimmat hemmetin hyviä musiikilliselta anniltaan. Informaatioköyhiähän ne ovat kaikki, mutta musa niissä lienee kuitenkin tärkeintä. Ska 2 -boksia voin ainakin suositella, Sunshine Reggaeta en omista, enkä hanki. Nyahbinghi ja Calypso-boksit ovat minulle ehkä rakkaimmat, Ska-boksien lisäksi.
BaariMikko
08.03.2005 23:53:28

Minä omistan noita yli 30 kpl ja ainakin minusta noita on vaikea laittaa mitenkään järjestykseen. Jokainen boksi on omassa musiikkityylissään vähintäänkin kelvollinen, useimmat hemmetin hyviä musiikilliselta anniltaan. Informaatioköyhiähän ne ovat kaikki, mutta musa niissä lienee kuitenkin tärkeintä. Ska 2 -boksia voin ainakin suositella, Sunshine Reggaeta en omista, enkä hanki. Nyahbinghi ja Calypso-boksit ovat minulle ehkä rakkaimmat, Ska-boksien lisäksi.

Niinkun, rupesin vaan miettimään, että sisältääköhän tuo Sunshine Reggae kenties vähän turhankin kevyttä kamaa...
-Mikael
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)