Aihe: Jordan Rudess - Rhythm of Time
1
Dzouney
05.03.2005 22:09:22

Onko kukaan kuullu tällasesta? Hommasin levyn viikko sitten ja oon ollu ihan kickseissä siitä lähtien! Mukana itse kosketinvelhon lisäksi mm. Joe Satriani, Steve Morse, Greg Howe, Vinnie Moore ym.

Pppppppiiiiiiiiirrrrrrrrruuuuunnnnnn
hhhhhyyyyyyvvvvvvvvväääääääääääää
ssssssssseeeeeeeettttttiiiiiiiiiiiii
!!
Hard to see the dark side is.. < ' ',>
musatuukka
06.03.2005 03:10:16
Onko kukaan kuullu tällasesta? Hommasin levyn viikko sitten ja oon ollu ihan kickseissä siitä lähtien! Mukana itse kosketinvelhon lisäksi mm. Joe Satriani, Steve Morse, Greg Howe, Vinnie Moore ym.

Pppppppiiiiiiiiirrrrrrrrruuuuunnnnnn
hhhhhyyyyyyvvvvvvvvväääääääääääää
ssssssssseeeeeeeettttttiiiiiiiiiiiii
!!

Voi jumaliste! vaikuttaa kiinnostavalta. Siltä levyltä ei ainakaan tilua puutu ja se on just hyvä.
Kaikella on tapana mennä perseelleen mutta perse onkin ihana asia. #tervaranta
Juho L
06.03.2005 09:28:19 (muokattu 06.03.2005 09:28:38)
Tämä pitäis ivarmaan ostaa, koska olen levytettyjen Hanonin ja Czernyn tekniikkaharjoitusten ystävä. Ne musiikilliset ulottuvuudet, mitä siinä on on jotain ihan käsittämätöntä... Tai sitten ei. Muahahaha. Turha postaus(tm).
"Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Flow
06.03.2005 12:20:36
Ostin levyn vuosi tai pari sitten ilmestyessään. Ihan Ok lätty, joka ei kyllä kestänyt minulla pitempää kuuntelua. Käy tylsäksi.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Fuzzy Boner
06.03.2005 13:26:02
Onpas ainaki nimellä Jordan paiskannu. "Rhythm Of Time"
Olet kirjoittanut keskusteluun 7250 kirjoitusta
Ali
06.03.2005 15:37:55

JR:n Feeding the Wheel löytyy, jolla on hyvät ja huonot hetkensä. Tähän uutukaiseen en ole vielä tutustunut.
LaquerHead
07.03.2005 02:08:12

Erittäin loistava levy. Hatun noston arvoinen suoritus jo sinänsä koska Rudess väänti levyn 2 viikossa valmiiksi!! Lukematon määrä synasoundeja per biisi. Ois kiinnostavaa tietää joskus montako raitaa niitä on niihin pakkailtu. Feeding the Wheel potkii pyllyä kans, ehkä vielä pikkasen parempikin. Vielä kun sais jostain saalistettua niitä aikasempia 90- luvun rudess/morgenstein ym. projekteja, mutta kun ei mistään.
Sen minkä edestään löytää, kannattaa laittaa taskuun.
heikkiha
07.03.2005 19:26:50

Minkäslainen rooli Morsella on tässä? Ois kiinnostavaa kyllä kuulla Rudess/Morse sekotusta...
Aina ei voi voittaa
Dzouney
09.03.2005 20:15:23

Pari kitarasooloa Morse heittää, ei sen kummempia. Ite oon kuunnellu lättyä ihan tauotta ostohetkestä lähtien, ja biisit on koko ajan vaan parempia! Mwahahaaa! %)

Tämä on tietysti vain omakohtaisen katselmukseni perusteelta luotu hetkellinen johtopäätös.
Hard to see the dark side is.. < ' ',>
Lerxst77
15.03.2005 02:38:25

Ostin levyn vuosi tai pari sitten ilmestyessään. Ihan Ok lätty, joka ei kyllä kestänyt minulla pitempää kuuntelua. Käy tylsäksi.

jos viilataan hieman pilkkua nii tämä levyhän ilmestyi alkusyksystä 2004 :) joten ei siitä vielä vuotta ole kulunut :)
ettet vain sekoittanut edelliseen levyyn.
"Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?"
Flow
15.03.2005 13:12:35
jos viilataan hieman pilkkua nii tämä levyhän ilmestyi alkusyksystä 2004 :) joten ei siitä vielä vuotta ole kulunut :)
ettet vain sekoittanut edelliseen levyyn.

Ohops...Feeding the Wheel näyttääkin hyllyssä pojottavan, otampa sanani takaisin.
Pitääkin tässä sitten käydä tuolla levykauppa x:n suunnassa, sen jälkeen kun uusi Porcupine Tree on ilmestynyt ja hankittu.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
projekti
17.03.2005 12:10:00
Minä löysin livelevyn An evening with John Petrucci & Jordan Rudess. Kannattaa tutustua jos ei vielä oo ehtiny. Kuulostaa siltä että heput ei oo eka kertaa soittimiensa ääressä...
kingdom
21.03.2005 01:05:36
Minä löysin livelevyn An evening with John Petrucci & Jordan Rudess. Kannattaa tutustua jos ei vielä oo ehtiny. Kuulostaa siltä että heput ei oo eka kertaa soittimiensa ääressä...

Eikä valitettavasti viimeistäkään.

Älkää ottako tuota vakavasti.
ACARDIA ETSII LAULAJAA KUOPIOSTA!
jalka
22.03.2005 19:33:36
Eikä valitettavasti viimeistäkään.

Älkää ottako tuota vakavasti.

nohnoh,ei noin vakavaa kiroilua..
Cucumber?
02.04.2005 18:10:51
Kannattaa tutustua myös Derek Sherinianin soololevyihin vaikka niissä pääosassa tuntuu olevankin kitarasoolot. Levyillä soittaa mm. Malmsteen, Lukather, Holdsworth, Wylde, Al DiMeola .....Ja tietysti liquid tension experimenttiä kannattanee kuunella ehkä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)