Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eminem
1 2
HaloOfFlies
13.09.2007 22:13:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.billboard.com/bbcom/news … splay.jsp?vnu_content_id=1003640038
 
No niin. Herra ei olekaan eläkkeellä, mikä on vain loistava juttu. Itse tykkäsin edellisestä Encore-albumista erittäin paljon, esim. Mockingbird ja Just Lose It ovat aivan mahtavia biisejä. Hyvää on tästä uudestakin lupa odotella, etenkin kun tuon Re-Upin uudet biisit olivat todella hyviä.
 
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Juhani
14.09.2007 13:16:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse diggaan Kim biisistä yms. Hieno homma, ettei Eminem lopettanutkaan.
gorgonoidi
14.09.2007 14:42:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jesjes, Eminem on hieno räppäri.
 
Artist
14.09.2007 14:49:04 (muokattu 14.09.2007 14:51:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saapi nähdä mitä tulee. Itse en ole diggaillut yhtään The Eminem Show:n jälkeisestä matsuksta, ja tuokin oli siihen asti ilmestyneistä lätyistä selvästi heikoin...
 
E: Vieläkin ketuttaa, että möin Slim Shady LP:n ja Marshall Mathers LP:n rahapulassa Tunnelin levyyn...joskus vuonna 2002.
 
"Is she really going out with him?"
gorgonoidi
14.09.2007 15:50:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: Vieläkin ketuttaa, että möin Slim Shady LP:n ja Marshall Mathers LP:n rahapulassa Tunnelin levyyn...joskus vuonna 2002.
 
Meinasin minäkin joskus myydä, mutta onneksi en. Loistavia ovat kyseiset levyt.
 
Bald Anus
12.10.2007 10:19:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, hyvä, vaikka minusta tuntuukin, että sieltä tulee sitä "Shake that ass" -osastoa. Itseltäni löytyy Slim Shady LP, Marshall Mathers LP ja Encore. Eminem Show pitäisi myös hommata...
 
Paskalla on tekijänsä
HaloOfFlies
19.05.2009 11:59:55 (muokattu 19.05.2009 12:01:09)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 585 päivää vanhaan ketjuun!
 
So what?
 
Tänään nimittäin julkaistaan Eminemin uusi levy Relapse. Taitaa olla ensimmäinen täysin uusia biisejä sisältävä levy sitten Encoren, edellinen Re-Up taisi olla enemmänkin remiksauksia vanhoista biiseistä, jonne oli sitten sekaan nakattu muutama uusikin kappale. Jos/kun levyn käytte hakemassa niin arvioita kehiin. Itse varmaankin ensi viikolla haen levyn kaupasta.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
28.05.2009 18:42:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Eminem muka totaalisesti unohdettu taalla?
 
Tanaan kolahti Relapse postiluukusta, huomenna arviota levysta.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
dipshit
29.05.2009 01:29:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crack A Bottle on hyvä biisi, We Made You ihan kohtalainen. Näitä kahta sinkkua on tullut eniten kuunneltua, muuten tuo levy on omasta mielestäni aika todella keskinkertainen. En kyllä Eminemistä ole pitänyt kymmeneen vuoteen, että ei ehkä ihme.
 
"Music is there when words fail us"
Alphie
09.06.2009 16:22:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelle kyllä kolisee lujaa lähes koko levy. Tällä hetkellä parhailta tuntuu My Mom, Bagpipes from Baghdad ja sinkkubiisit We Made You ja Crack a Bottle.
 
Levy aukeaa kuitenkin edelleen hiljakselleen ja alku tuntu jotenkin kanssa vaikealta, kun oli odotukset tälle levylle niin katossa.
Benkao
09.06.2009 22:06:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän turhaa kamaa mitä itse kuunnellut. We Made you kaikessa kliinisyydessään on aika kamala ja muutenkin vähän tylsää menoa. Pitänee tarkemmin kuunnella kun jaksaa/ehtii.
 
hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset
HaloOfFlies
09.06.2009 22:28:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin olen sitä mieltä, että uusi albumi toimii. Toistaiseksi parhaita biisejä on olleet Crack A Bottle, We Made You, Beautiful ja Bagpipes From Baghdad. Täytyy kuunnella lisää.
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
dipshit
11.06.2009 03:42:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Beautiful on kieltämättä aika helvetin hyvä kappale. Varmaankin paras biisi mitä oon Eminemiltä koskaan kuullut.
 
slipkorn
11.06.2010 11:19:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tasan vuoden vanha ketju ylös, sillä Eminemin uusi levy, "Recovery", on vuotanut nettiin. Ite en ole (oikeasti!) vielä kuunnellut, mutta puhuvat, että olisi miehen paras levy sitten Eminem Shown. Pitänee varmaan testata, Relapse on kuulostanut satunnaisen Spotify-kuuntelun perusteella aika ärsyttävältä.
 
Virallinen julkaisupäivä on käsittääkseni 23. päivä tätä kuuta.
 
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
Stoalainen
12.06.2010 20:18:30 (muokattu 12.06.2010 20:19:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, täytyypä tsekata. Toisaalta mun mielestä Eminemin paras täyspitkä ei ole Eminem Show vaan Marshall Mathers. Tosin en kyllä tiedä viitataanko noilla kommenteilla siihen, että Eminem Show olisi miehen paras tekele...
 
My heart beats with drumbeats.
slipkorn
14.06.2010 01:03:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kazaa: Tosin en kyllä tiedä viitataanko noilla kommenteilla siihen, että Eminem Show olisi miehen paras tekele...
 
Ei kait, vaan että kyseessä olisi parempi albumi kuin Encore tai Relapse.
 
Marshall Mathers LP on kyllä ilman nostalgian vaikutustakin todella hieno albumi, jonka ainoat häiritsevät asiat ovat Bizarren "flow" ja kamala "Under the Influence".
 
I invented violence, you vile venomous volatile bitches
vain Vicadin, vrinnn Vrinnn, VRINNN!
Texas Chainsaw, left his brains all
dangling from his neck, while his head barely hangs on
 
TOIMII
 
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
adhd-sukka
01.07.2010 17:20:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis eminemin uusin levy on kyl ihan siedettävä kun ajattelee mutta tiietään et eminem pystyy parempaan. oisko mitään tietoja millon eminem tulisi eurooppaan/suomeen?
itse omistan siskon kanssa yhdessä kaikki paitsi re-up levyn eminemiltä. on hienoa et 50 centti musituttaa välillä että ilman eminemiä 50 centtii ei välttämättä ois tällä hetkel tai koskaan respekt siis siitä
 
papitsu
01.07.2010 20:41:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jimmy Fallonissa oli esittämässä uudelta levyltä kappaleen Won't Back Down tuossa yksi päivä. The Roots soitti todella tiukasti taustabändinä, mutta itse biisi ja Eminemin flow olivat hirmuisen tylsiä ja tähden esiintyminen oli jotenkin vaivaannuttavaa katseltavaa. Ihan niin kuin aineissa olisi ollut mies.
 
Vanhat levyt ovat hyviä.
 
Mielipiteeni on fakta.
Aapo
27.09.2010 16:53:38 (muokattu 27.09.2010 16:59:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eminem on ollut mun "salainen" suosikki jo pitkään, tosi vähän jaksan muuta räppiä kuunnella mutta tässä on jotain koukuttavaa. Nyt tuli hankittua muutama viikko sitten nuo molemmat "uudet" levyt.
 
Relapse oli ensikuulemalta pettymys. Alussa ärsytti kovasti ne omituiset "aksentit", joita mies itsekin Recoveryn jossain biisissä pyytelee anteeksi. Ja edelleen olen sitä mieltä, että pari ekaa biisiä on albumin heikoimmat, joka on ensivaikutelman kannalta aika haastava juttu. Olen kuitenkin tottunut siihen joidenkin biisien inisevään tyyliin ja tämä kiekko on soinut autossa aika tiheään. Yleensä niin, että pistän levyn soimaan nelosbiisistä eteenpäin ja sitten se saakin soida loppuun asti. Mulle toimii erityisesti (vanhemmista levyistä asti) tuo rytmikäs agressiivisempi osasto a la Insane, Bagpipes from Baghdad, Medicine ball, Old time's sake.
 
Recoveryä olen kuunellut vähemmän, mutta se ei ole auennut ollenkaan. Räppäystyylissä on palattu enemmän juurille ja joitain hyviä pätkiä siellä on, mutta näidän vierailevien tähti uikuttamat kertosäkeet melkein joka biisisissä ovat aivan liian raskasta kuunneltavaa. En ole saanut kuunneltua koko levyä vielä kertaakaan alusta loppuun, enkä tiedä jaksanko enää yrittääkään.
 
Relapsehan on melkein kokonaan Dr Dre:n tuottama, kun taas Recoveryllä vaihtuu tuottaja joka biisissä. Ei tunnu ainakaan tällä otoksella kovin toimivalta ratkaisulta.
 
HaloOfFlies
27.09.2010 18:01:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Love The Way You Lie on varmaankin yksi turhimmista tekeleistä, mitä Eminem-nimen alla on ikinä julkaistu. Teennäinen biisi, jonka viimeistään Rihanna pilaa lopullisesti muka-laulamisellaan.
 
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «