Muusikoiden.net
11.05.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dälek
1 2
tatska
16.09.2006 03:20:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

keikka lutakossa äskettäin oli jotain aivan mieletöntä.!
täytyy sanoa että on tyhjä olo, ei mitään lisättävää illan meininkeihin.
hämmentävän hienoa! huh..
 
hävetkää kaikki te jotka ette ole päässeet dälekiä näkemään joko helsingissä, turussa tai jyväskylässä viime päivinä.
kertakaikkiaan: mykistävää!..
 
ja lisätään tähän siis että dälek soittaa todella rankkaa ja synkkää räppiä.
tulevat amerikasta ja ovat helvetin karskeja ja tiedostavia kavereita.
 
..joten tähän voi joku muu jatkaa yleisesti dälekistä,jos kukaan sattuu tietämään.
keikkapalstalle en tätä halunnut laittaa,vaan nimenomaan uusi topicci aiheesta.
 
Planetist
16.09.2006 03:23:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roskildessa äänenvoimakkuus oli helvetin paljon kovempi kuin lutakossa. Ei mulla muuta.
 
Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura
Kun ei Nissanissa ole nestekytkintä, niin täytyypä maalata akvarelli naapurin emännästä. - Miccomacho
el Bastardo
16.09.2006 03:54:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, oli aivan helvetin kova! Parasta hip hoppia pitkiin aikoihin, mahtavan painavat biitit, riimeissä oli asiaa ja flow oli erinomainen.
 
Harmi ettei yleisö tuntunut olevan messissä muuta kuin encorea ennen annetun läksytyksen jälkeen. :P
 
FlatOutFucked
16.09.2006 13:44:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova oli keikka kyllä. Ääntä olisi saanut kyllä olla reilusti enemmän; minun piti ottaa tulpat korvista pois nimittäin. Koko setti taisi yhtä tai kahta biisiä lukuunottamatta Absence -kamaa.
Opiate the masses jytisi komeasti.
 
tatska
16.09.2006 14:11:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova oli keikka kyllä. Ääntä olisi saanut kyllä olla reilusti enemmän; minun piti ottaa tulpat korvista pois nimittäin. Koko setti taisi yhtä tai kahta biisiä lukuunottamatta Absence -kamaa.
Opiate the masses jytisi komeasti.

 
keikka alkoi yllättävän hiljaa mutta volyymit nousivat koko ajan.
kyllähän loppupuolella oli ihan helvetillistä metakkaa,niin että rinnassa tuntui!!
 
spiritual healingin vetivät encorena,muuten taisivat soittaa absencen biisejä.
 
lxi
16.09.2006 15:11:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jyrkkä jytää oli, mutta kovasti samalta kuulosti alusta loppuun.
 
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
lapio
16.09.2006 15:25:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jyrkkä jytää oli, mutta kovasti samalta kuulosti alusta loppuun.
 
Hieman puudutti joo. Mutta tykkäsin soundeista kovasti ja jäi kuitenkin plussan puolelle se esitys.
 
Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa!
Onki
16.09.2006 22:12:06 (muokattu 17.09.2006 00:09:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikka oli kyllä käsittämättömän kova ja ehkempä rankempikin mitä osasi odottaa. Eipä muuta, loistava yhtye, ja komea paitakin tarttui matkaan keikalta.
 
Tää on
ydinaukio
17.09.2006 20:09:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onhan tää nyt ihan parasta.
 
Bredius
17.09.2006 21:55:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tavastian keikka oli yksi parhaista keikoista, mitä olen nähnyt aikoihin. Olin kuin jonkinlaisessa hypnoosissa. Mahtavaa jyrinää. Encorena tosiaan Spiritual Healing, muuten kaikki biisit Absence-levyltä. Ainoa miinus oli se, että keikka oli aivan liian lyhyt.
 
I watch my culture bleed.
el Bastardo
18.09.2006 18:07:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DJ Oktopus oli ennen encorea jopa kontaktissa yleisön kanssa... :D Ei vitsi, pitänee pistää levyjä jostain tilaukseen. Absencekö se paras noista on (lienee ainakin viimeisin)?
 
tatska
19.09.2006 14:15:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DJ Oktopus oli ennen encorea jopa kontaktissa yleisön kanssa... :D Ei vitsi, pitänee pistää levyjä jostain tilaukseen. Absencekö se paras noista on (lienee ainakin viimeisin)?
 
Debyyttilevy "From Filthy Tongue of Gods and Griots" on vielä parempi ja sitä saa kaiken lisäksi vinyylillä. Toki Absencekin kovaa kamaa on. Ei Dälek ole ainakaan vielä mitään paskaa julkaissut..
 
Faustin kanssa tehty yhteislätty on myöskin vaikuttanut muutaman kuulemani biisin perusteella todella mainiolta. Ei vaan tahdo saada oikein mistään.
 
seon.
ubik
06.10.2006 12:52:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jep Dälek on kyllä sen verta tiukkaa tavaraa et ei voi ku hymyillä, melkosen paljon saman tyylistä matskua löytyy Techno Animalin Brotherhood of the bomb levyltä (justin broadric säätelee ja liuta räbäyttelijöitä tylyttää...)
 
Gandhi
15.02.2007 09:31:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 131 päivää vanhaan ketjuun!
 
Joo tiedän...
 
Onko porukka kuullut miehen uutta Streets All Amped -lättyä? Ei ole tullut vielä vastaan missään, eikä normaalisti käyttämissäni nettikaupoissakaan ole näkynyt...
 
"Juo sinä ittes kauniiks, niin minä juon itteni mukavaks"
DT
15.02.2007 09:48:13 (muokattu 15.02.2007 10:06:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tiedän...
 
Onko porukka kuullut miehen uutta Streets All Amped -lättyä? Ei ole tullut vielä vastaan missään, eikä normaalisti käyttämissäni nettikaupoissakaan ole näkynyt...

 
Hankin tuossa pari kuukautta sitten. Ihan hyvältä kuulostaa. Ainakin Conspiracy Recordsilta tuota saa.
 
Tämän kuun lopussahan Dälekiltä tulee uusi pitkäsoitto, josta on kaksi kappaletta kuultavissa myspacessa.
 
E: Myspacessa on myös yksi kappale Streets All Amped EP:ltä
 
Heartwood
31.03.2007 21:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kukaan ostanut tuota uutta Abandoned Language -levyä? Itse en ollut Dälekiin aiemmin tutustunut, tilasin itse asiassa melko lailla heräteostoksena kyseisen levyn. Onneksi tilasin, sillä tämähän on aika hiton tiukka paketti. Ehdottomasti tämän vuoden parhaita levyjä tähän asti. Sanoituksista pidän erittäin paljon.
 
Mitenkäs, ovatko nuo aiemmat levyt yhtä tiukkaa kamaa kuin tämä uusi? Tarkoitus olisi ostaa kyllä nekin pois pyörimästä kunhan vaan vastaan tulevat.
 
"Thus men forgot that all deities reside within the human breast" Romantikkoitkijät #42
ydinaukio
07.04.2007 01:27:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan toi Abandoned language ihan törkeen hyvä. Rauhallisempaa ja kauniimpaa kuin aiemmat levyt.
 
Absence on sitten sellasta noise/metalli-hiphopia, todella paljon raskaampaa kuin toi uusi. From filthy tongue of gods and griots taitaa olla Dälekin paras, siellä on kamaa aika normiräpistä ihan puhtaaseen noiseen.
 
Rattata
07.04.2007 11:16:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs, ovatko nuo aiemmat levyt yhtä tiukkaa kamaa kuin tämä uusi?
 
Ihan helposti voin suositella myös From Filthy Tongue of Godsia ja Absencea. Todella hyviä levyjä molemmat. Uutta en ole vielä kokonaan kuullut, mutta pitäis varmaan ostaa. Ne mitä oon kuullut niin hyvältä vaikuttaa.
 
JGroover
17.04.2007 17:49:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikaisempaa tuotantoa ei oo tielle sattunut, mutta Abandoned Language on kyllä vähintään mielenkiintosta kuunneltavaa. Jotenkin vaikee päästä sisään ylipäätään koko levyyn, mut jotain siinä vaan on. Soundimaailma jotenkin jyrää alleen. Joka ei sinänsä on huono asia kunhan siihen äänimattoon vaan tottuu. Varsinkin tiettyyn fiilikseen. Tarvii kyllä sanoa, että ihan uskomattoman omintakeista musaa. Hyvä levy kunhan osaa nauttia siitä ahdistuksesta. :D Jostain tarvii kaivaa vanhempaakin matskua..
 
-No Great Pretender-
Bredius
18.04.2007 22:26:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tää uus levy on taas ihan silkkaa murhaa, hyvää vähän rauhallisempaa vaihtelua Absencen meluvalleihin. Vaikka ehkä Absence on mulle se rakkain levy. Saisivat oikeastaan tulla taas Suomeen keikoille tämän uuden levynkin tiimoilta. Tuo viime vuoden Tavastian keikka oli nimittäin paras keikka, mitä näin viime vuonna.
 
I watch my culture bleed.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «