Leatherpoo 16.04.2007 14:09:59 | |
---|
Niin ja sellanen vielä tuli mieleen kun joku oli kirjottanu osuvasti.. Nyt kun tulee se uus "hevimies" ohjelma telkkarista.. Siinä annetaan näistä raskaan musiikin ystävistä sellanen kuva et ne ei eroo näistä pilottitakki-karjalalippis "tosimiehistä" muuten kun nahkatakin ja letin pituuden perusteella. :D Onhan räpissäki tota samaa "thug" meininkiä.. Ollaan niin äijää olevinaan.. |
t-termiitti 16.04.2007 15:58:36 | |
---|
Siinä annetaan näistä raskaan musiikin ystävistä sellanen kuva et ne ei eroo näistä pilottitakki-karjalalippis "tosimiehistä" muuten kun nahkatakin ja letin pituuden perusteella. Niin erookos ne sitten mitenkään muuten... Eikös nääkin ryhmät oo samoja kädellisiä kuin kaikki muutkin...?! Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
Gandhi 16.04.2007 16:27:21 | |
---|
Olen pohjimmiltani tätä "truu hevi metal" kansaa, ja kuuntelen kaikkea thrashin, ja brutaalin death metallin välillä. ... En vain voi ottaa tosissaan sitä "hardkore gängstä räpping jou matafako" hommaa. Älkää lyökö. Ei lyödä. Samalla tavalla on vaikea ottaa tosissaan sitä "nahkahousu pitkätukka ärjyn karjun kitaravallia", varsinkin jos siihen vielä lisätään maalia naamalle. Naurettavaltahan se äkkiä vaikuttaa. "Juo sinä ittes kauniiks, niin minä juon itteni mukavaks" |
Super-Jari 17.04.2007 05:42:59 | |
---|
Ei lyödä. Samalla tavalla on vaikea ottaa tosissaan sitä "nahkahousu pitkätukka ärjyn karjun kitaravallia", varsinkin jos siihen vielä lisätään maalia naamalle. Naurettavaltahan se äkkiä vaikuttaa. Vaikuttaa? :D |
Gandhi 17.04.2007 11:28:56 | |
---|
Vaikuttaa? :D Naulan kantaan, Vasara! (aamun puujalka.) "Juo sinä ittes kauniiks, niin minä juon itteni mukavaks" |
gorgonoidi 17.04.2007 16:18:36 | |
---|
Faith No More rikko kyllä räpin ja mätön rajoja aika rajusti Heh, olen vasta huomannut että kyseinen bändi on nykyään lempi bändejäni.. Kyllä se nykyään on ajateltava vaan niin ettei paskaa musiikkia ole edes olemassa. Se on ihan neutraalia nääs. Se taas on eri asia mihin itse on mieltynyt, mutta totta kai sitä alkaa mitä tahansa musiikkia suoltaan kunhan vähän aikaa tutustuu. |
Super-Jari 19.04.2007 16:32:37 | |
---|
Heh, olen vasta huomannut että kyseinen bändi on nykyään lempi bändejäni.. Kyllä se nykyään on ajateltava vaan niin ettei paskaa musiikkia ole edes olemassa. Se on ihan neutraalia nääs. Se taas on eri asia mihin itse on mieltynyt, mutta totta kai sitä alkaa mitä tahansa musiikkia suoltaan kunhan vähän aikaa tutustuu. Juu, ei paskaa musiikkia ole. On vaan paljon sellaista mitä en kuuntele ja sitten on hyviää musiikkia. |
DJ Lattialuukkukoira 20.04.2007 19:12:27 | |
---|
Tottakai, laadukas sellainen. Semipitkän linjan räppimiehenä metalli putoilee erittäinkin hyvin itse asiassa, FME:kin on tullut nähtyä muutaman kerran. Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu. |
-Jiikoo- 07.05.2007 12:26:25 | |
---|
Mä koen metallin ja kaiken tän raskaamman musiikin näiden vuosien teinien muoti-ilmiö musana. 2000-luvun alussa, jengi oli henkeen ja vereen räpin perään, tiesi ihminen sitten hevonpaskaakaan riimien heitosta. Nykyään kaupungilla, kouluissa ja kotona näkee nuorta jengiä, mustat kajaalit ja pitkätletit niskassa. Varmasti näistäki ihmisistä löytyy sellasia jokka ymmärtää tän musiikkityylin arvon. Mähän oon hyvin avarakatseinen musan suhteen. Ja musaihmisten. Metallia ei kumminkaa omis soittimis soi, se on varmaa... |
Dunga 07.05.2007 18:55:54 | |
---|
lol apua |
Super-Jari 08.05.2007 05:30:41 | |
---|
Mä koen metallin ja kaiken tän raskaamman musiikin näiden vuosien teinien muoti-ilmiö musana. 2000-luvun alussa, jengi oli henkeen ja vereen räpin perään, tiesi ihminen sitten hevonpaskaakaan riimien heitosta. Nykyään kaupungilla, kouluissa ja kotona näkee nuorta jengiä, mustat kajaalit ja pitkätletit niskassa. Varmasti näistäki ihmisistä löytyy sellasia jokka ymmärtää tän musiikkityylin arvon. Mähän oon hyvin avarakatseinen musan suhteen. Ja musaihmisten. Metallia ei kumminkaa omis soittimis soi, se on varmaa... Hevi on ollut muotia jo 90luvun alkupuolelta asti. Tosin kajaaleita en ole kenenkään niskassa vielä nähnyt :) |
rheinone 13.05.2007 18:00:55 | |
---|
Kyyyllä mulle metalli tiettyyn pisteeseen asti menee, vaikka perinnemusiikin ystävä ensisijassa olenkin. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Blosse 15.05.2007 00:27:35 | |
---|
Tottakai metallikin menee, varsinkin raskas, mutta ei sitä jaksa kuunnella yhtä paljon kuin hip hoppia, rappia, reggaeta tai r'n'btä. Itse ainakin siirryin pikkuhiljaa frööpelin palikoista tik takiin, tik takista linkin parkiin ja linkin parkista rap/hip hop/r'n'bhen ja ripaukseen tiukkaa mättöheviä(tajuatte idean). Vaikka korvissa soi melkein koko ajan rap-musiikki, joskus tietokone/konsolipelien räiskintäpeleihin sopii mättöhevi :) eikö sovikin? |
kondensaattori 15.07.2007 11:28:22 | |
---|
Omasta mielestäni räppion paskaa, koska joskuuntelen jotain räpäytystä, niin en löydä siitä mitään hienoo. Kaipa ne sanoitukset saattaa olla jotain mahtavaa, mutta se ei musta ole enää musaa, vaan enemmänkin jotain kirjallisuutta. Sitte jos ne biisit on semmosia että puhutaan jonkun 70-luvun funk biisin päälle, niin kuuntelen mielummin sitä 70-luvun funk-biisiä, enkä sitä, johon on lisätty puhe/räppi häiritsemään mahdollista groovea. Ja en myöskään metallista pidä, koska nekin biisit on (ainakin minulle) kaikki melko samaa ulostetta,säröä saattanasti, tuplapasari, "laulaja" rääkyy, mahd. kova tempo+volyymi. |
MaD PiAnIsT 15.07.2007 12:07:48 | |
---|
Omasta mielestäni räppion paskaa, koska joskuuntelen jotain räpäytystä, niin en löydä siitä mitään hienoo. Kaipa ne sanoitukset saattaa olla jotain mahtavaa, mutta se ei musta ole enää musaa, vaan enemmänkin jotain kirjallisuutta. Sitte jos ne biisit on semmosia että puhutaan jonkun 70-luvun funk biisin päälle, niin kuuntelen mielummin sitä 70-luvun funk-biisiä, enkä sitä, johon on lisätty puhe/räppi häiritsemään mahdollista groovea. Ja en myöskään metallista pidä, koska nekin biisit on (ainakin minulle) kaikki melko samaa ulostetta,säröä saattanasti, tuplapasari, "laulaja" rääkyy, mahd. kova tempo+volyymi. Aika komeasti yleistit räpin ja metallin. Ei nekään nyt sentään noin mustavalkoisia ole. Löytyyhän metallistakin monia eri tyylilajeja. Tuo mainitsemasi esimerkki metallista viittaa vahvasti powermetalliin tai ns. kelliheviin. Metallia kun on niin monenlaista, kuten on myös räppiä. Ei pidä valtavirta-artistien antaa tehdä koko musiikkilajista stereotypiaa. Mutta ei näiden pidäkkään kaikille toimia. Ja jokaiselle löytyy sitä oikeaa musiikkia, muuta kuin räppiä ja metallia. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Bonesaw 15.07.2007 12:42:03 (muokattu 15.07.2007 12:45:29) | |
---|
Täällä julistetaan musiikillista avoimuutta ja miltei joka postauksessa haukutaan nää uudemmat räpit (lue 50 cent). Voi joku tykätä niistäkin,vaikka nillä nyt ei sinänsä oo mitään tekemistä originaalin räppimeiningin kanssa.
Edit. Toisaalta oon miekin varmaan noita juttuja haukkunnu. Jos en täällä,niin sitten jossain muualla. Joo'o |
kondensaattori 15.07.2007 12:55:01 (muokattu 15.07.2007 15:09:52) | |
---|
Aika komeasti yleistit räpin ja metallin. Ei nekään nyt sentään noin mustavalkoisia ole. Löytyyhän metallistakin monia eri tyylilajeja. Tuo mainitsemasi esimerkki metallista viittaa vahvasti powermetalliin tai ns. kelliheviin. Metallia kun on niin monenlaista, kuten on myös räppiä. Ei pidä valtavirta-artistien antaa tehdä koko musiikkilajista stereotypiaa. Mutta ei näiden pidäkkään kaikille toimia. Ja jokaiselle löytyy sitä oikeaa musiikkia, muuta kuin räppiä ja metallia. Joo, on sitä erilaista metallia, mutta itse ainakin käsitän metalliksi juurikin tuollaisen, aivan eri asia on raskaampi rokki, esim. Purple, Sabbath, Tseppelin yms. Nää ei käsittääkseni ole metallia. Eikös Cob, Motorhead, Sonata arcrica,yms ole metallia? Ja räpissä olen edelleen sitä mieltä, että pääpaino on niillä sanoilla, jotka taas ei liity musiikkiin mitenkään. Ja nää oli mun mielipiteitä. e. Siis ite tuomitsen musan kuulemani perusteella, en sen että se kuuluu mihinkään ryhmään. Vielä ei ole tullut vastaan yhtään hyvää räp biisiä eikä kovin monta metallibiisiä. |
Super-Jari 15.07.2007 15:27:43 | |
---|
Motörhead on raskasta rokkia. Niin ja en usko että tulet ikinä törmäämään mielestäsi hyvään räppiin. |
slipkorn 15.07.2007 20:31:35 | |
---|
|
Super-Jari 15.07.2007 20:55:28 | |
---|
Mun mielestä jokaisen, joka väittää, ettei rapilla ole mitään tekemistä musiikin kanssa, pitäisi katsoa tämä: http://www.youtube.com/watch?v=7XF00XrGQ5s Sellaiselle ihmiselle joka väittää noin on aivan turhaa yrittää todistella mitään. |