peke99 03.04.2009 16:39:17 | |
---|
peke99: En ole minäkään tuommoisesta efektistä kuullut, mutta ei tuolla biisillä dubin kanssa mitään tekemistä ole. Dubissa toki kaiku on keskeisessä osassa. kakakakkakaka |
Masvatti 03.04.2009 18:27:59 | |
---|
Tarkotan tuota alussa olevan taustamusan vinyylilevymäistä(hoho) soundia. En itsekkään tiedä efektistä mitään mutta ku kuuntelet biisin niin ymmärrät. |
Exodeus 27.04.2009 16:33:27 | |
---|
Häpeällisesti ilmais-Spotifyn kautta on tullut joo tutustuttua tähän levyyn ja on kyllä erinomaista kamaa, reggae-lausuminen ja loistavat biisit iskee kybällä. Tuo lausuminen ei tosin heti aluksi kuulostanut mitenkään erityisen kivalta, mutta siihen tottui ja siitä loppujenlopuksi oppi pitämäänkin. Maasta Maahan ja Karuselli ovat ehkä ne parhaimmat, mutta myös Puhelias suu on varsin kiva kuriositeetti loistavine riimeineen. Tykkään ja siksi pitääkin varmaan tukea artistia joskus. |
doppelgänger 30.04.2009 18:27:45 | |
---|
Exodeus: Häpeällisesti ilmais-Spotifyn kautta on tullut joo tutustuttua tähän levyyn. Mulla on tästä tullut vähän ongelma kun ei kehtaa enää mitään levyjä ostaa kun "nehän voi kuunnella sieltä ilmaiseksi kuunnella niin mitä järkeä ostaa". "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
edha 03.05.2009 13:40:37 | |
---|
basisti jr.: Mulla on tästä tullut vähän ongelma kun ei kehtaa enää mitään levyjä ostaa kun "nehän voi kuunnella sieltä ilmaiseksi kuunnella niin mitä järkeä ostaa". Levy on kuitenkin aina levy Kekkonen |
Herba 23.05.2010 18:02:59 | |
---|
Vanha ystävä huutaa: Nyt juoskaa, systeemi käyttää ruoskaa. |
All Reggae 23.05.2010 19:21:17 | |
---|
Ei hemmeti ko on kova! |
Milkop 23.05.2010 20:45:51 | |
---|
All Reggae: Ei hemmeti ko on kova! Minä en taas saanut mitään tästä irti. Suomireggae muutenkin on mitä on, mutta aika löysää lallattelua oli siitä huolimatta. En tykännyt. Karu totuus. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
MaD PiAnIsT 23.05.2010 21:45:20 (muokattu 23.05.2010 21:48:48) | |
---|
Herba: Syksyllä ilmestyvältä levyltä on yksi biisi jo kuultavissa http://www.youtube.com/watch?v=mTa47VIrhWA Johan sitä on hetki odoteltukin :) Meikä tykkää kyllä. Hyvä reggaepoljento ja Reppanan ääni on kyllä parasta Puppa J:n kanssa Suomiragaskenessä. Kyllä mää tykkään, lupaavaa:) "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Coran 23.05.2010 23:57:54 | |
---|
Peukkua selkeästi alaspäin, tylsä sävellys ja tekstikin kömpelö. Ekan levyn huippuvedoista ollaan aika kaukana. Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
taikakameli 27.05.2010 22:24:36 | |
---|
|
Folkson 06.09.2010 19:31:28 | |
---|
100 ja yksi päivää vanha ketju! Noh mitäs jengi mielistelee uudesta levystä? Oma mielipide että ihan jees, mutta ei mitenkää Ponin veronen. Pittää vielä kuunnella muutaman kerran. |
Black Star 07.09.2010 18:20:14 | |
---|
Folkson: 100 ja yksi päivää vanha ketju! Noh mitäs jengi mielistelee uudesta levystä? Oma mielipide että ihan jees, mutta ei mitenkää Ponin veronen. Pittää vielä kuunnella muutaman kerran. kiitti muistutuksesta, pitää laittaa tilaukseen.. 'Päivä on nuori' on sen verran kingi lätty että vaikea pistää paremmaksi, pari biisiä kuullut ennakkoon uutukaiselta ja ne oli kyl ihan jees "Book them and they will come" |
VHurtta 09.09.2010 13:45:09 | |
---|
Folkson: Noh mitäs jengi mielistelee uudesta levystä? Hyvähän se on! Biisit oon suurimmaksi osaksi kuullut keikalla aikaisemmin, mut esim. se stepan featti oli mun mielestä tosi jees. Muista biiseistä ehkä puuttui se uutuuden viehätys sitten. Ehkä vähän yksitoikkoiset taustat saattaa olla pidemmän päälle, mut en osaa mitään syvällisempää heittää tähän väliin ku vasta muutaman kerran kuunnellu läpi. |