Milkop 03.09.2006 20:23:02 | |
---|
Pulp Fiction Soundtrack. Lisäksi Barry White, BeeGees yms. No jaa, Barry White menee mielestäni soulin puolelle ja BeeGees (ainakin uudempi) taasen discon alle. Mutta mitäpä näistä vääntämään, kovuutta ovat molemmat. |
2541 03.09.2006 20:37:25 | |
---|
Betty Davis: Betty Davis Betty Davis: They Say I'm Different Betty Davis: Nasty Gal tai sitten näiden kolmen kokoelma This Is It |
plööh 04.09.2006 15:51:19 | |
---|
|
rheinone 04.09.2006 16:51:23 | |
---|
Samoja jamppoja on löytyy sellaisesta funk bändistä kun Emergency Room. http://www.emergency-music.com/ Aika tiivistä funkkia. E: tarkemmin sanottuna ei siinä taida olla kun tuo Joseph Bowie Defunktista. Kovaa funkkia silti. Pitäs melkeen ostaa Defunktin kaks ekaa levyä. Mulla ei oo hyllyssä ku Crisis, joka ei oo kovin kummonen levy. Mitkäs muut on hyviä ku noi kaks ekaa? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Wellumus 05.09.2006 11:28:36 | |
---|
Pitäs melkeen ostaa Defunktin kaks ekaa levyä. Pitäis kyllä. Mitkäs muut on hyviä ku noi kaks ekaa? Enpä osaa sanoa, multa löytyy live levy Journey, joka on osittain ihan hyvää, letkeää funkkia, mutta toisaalta välillä aikamoista kikkelöintiä.. kyllä ne jampat soittaa osaa.. :) |
Simputra 06.09.2006 19:28:56 | |
---|
Tower of Power ehdottomasti! Levyiltä mm. Back To Oakland, Urban Renewal, It The Slot ja Oakland Zone löytyy todella loistavia kappaleita. Suosittelen lämpimästi tutustumaan tähän yhtyeeseen. Muutama netti osoite, jälkimmäinen minun tekeleeni. http://www.bumpcity.comhttp://www.towerofpower.urli.netSquib Cakes |
omarklah 06.09.2006 19:36:13 | |
---|
Average White Band - "valkoista" funkyä 70-80 luvuilta Ja kotimaisista Bina Band. Tää sit sanois tälleen... |
mhh 07.09.2006 15:05:34 | |
---|
Kiitokset kaikille, Mnetistähän saa jotain oikeasti hyödyllistä selville! Iso käsi. Ja eikun kirjastoon,. Hyvä voittaa pahan 6-0 |
kimmo 07.09.2006 15:35:37 | |
---|
Minä en funkista tiedä paljon mitään, eikä se liioin minua haittaa. Sen kuitenkin tiedän, että helvetin kovaa jatsin ja vaikka minkä sekaista funkkia on parikolme levyä julkaissut Screaming Headless Torsos. Hankkiutukaa kuulolle, jos jossain törmäätte. Aika nihkeesti tosin noita saa mistään. |
sikanaama 07.09.2006 16:49:37 | |
---|
Zappilta kandee ainaski eka levy kuunnella. Ja sitten ne loput. Mutta eka on kuiteski ehkä parhautta. jussiohmanin penis on penetraatiossa n. 36cm. Muuten sen saa taitettua kätevästi pieneen tilaan. |
Heartwood 07.09.2006 20:10:11 | |
---|
Tänään viimein kipaisin kirjaston kautta ja lainasin tällaisen paketin: Funkadelic - Funkadelic Sly & the Family Stone - There's a Riot Goin' On Tower of Power - T.O.P. Temptations - You've Got to Earn it Otis Redding - The Otis Redding Dictionary of Soul : Complete & Unbelievable Parliament - Mothership Connection The Meters - Look-ka py py James Brown - Sex Machine : The Very Best of James Brown George Clinton - Go Fer Yer Funk V/A - A Soldier's Sad Story : Vietnam Through the Eyes of Black America 1966-1973 Ihan mukavasti löytyi funkkia (ja soulia), eiköhän tällä alkuun päästä. Kiitoksia kaikille suosituksista, tässä on nyt viikonlopuksi sulattelemista. "Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind"
Romantikkoitkijät #42 |
Dezel 08.09.2006 00:30:50 | |
---|
Hyviä artisteja on listattu.Earth, Wind & Fire teki myös 70-luvulla monta funk-biisiä. Jupiter on yksi parhaimpia. Nii! |
Milkop 08.09.2006 12:01:08 | |
---|
Ei kannata unohtaa The Commodoresia eikä The Temptationsia. Molemmilla aivan helkkarin timanttisia biisejä. |
T-Man 5000 08.09.2006 19:49:14 | |
---|
Funkadelic - Funkadelic Sly & the Family Stone - There's a Riot Goin' On Tower of Power - T.O.P. Temptations - You've Got to Earn it Otis Redding - The Otis Redding Dictionary of Soul : Complete & Unbelievable Parliament - Mothership Connection The Meters - Look-ka py py James Brown - Sex Machine : The Very Best of James Brown George Clinton - Go Fer Yer Funk V/A - A Soldier's Sad Story : Vietnam Through the Eyes of Black America 1966-1973 Sanoisin, että varsin pätevä paketti. Kyllä se tosta lähtee, jos on lähteäkseen. |
Murmelson 12.09.2006 15:35:52 | |
---|
Olen kuunnellut Jamiroquaita noin vuoden putkeen ja biisit pistävät päivä päivältä keikuttamaan polvea. Minä kun en mitään funkista tiedä niin kysyn teiltä mistä voisin vastaavaa musiikkia löytää? Vai onko Jamiroquai funkkia ja jos on niin hyvääkin? Olen tästä ketjusta etsinyt sampleja kyseisistä bändeistä, eikä mikään tunnu hetkauttavan tai olevan pätkääkään vastaavan tuntuista. Vielä ihmetyttää tuo homma jossa hyväksi funkiksi suositellaan Red Hot Chili Peppersiä. Pistin sitten aikoja lahjaksi saamani Pippurin levyn pyöriin ja ei. Minä en löydä mitään funkkia siitä, lähinnä pop/rock? (Älkää ottako loukkauksena.) Vielä tähän loppuun että funkista en siis mitään tiedä, joten viisaammilta sivistystä haen. Kiitos. :) Mikä hiton allekirjotus? |
Wahi 12.09.2006 16:55:56 | |
---|
Vielä ihmetyttää tuo homma jossa hyväksi funkiksi suositellaan Red Hot Chili Peppersiä. Pistin sitten aikoja lahjaksi saamani Pippurin levyn pyöriin ja ei. Minä en löydä mitään funkkia siitä, lähinnä pop/rock? (Älkää ottako loukkauksena.) Vielä tähän loppuun että funkista en siis mitään tiedä, joten viisaammilta sivistystä haen. Kiitos. :) Ne vanhemmat Peppersit on aika funkkia kamaa. Shine on You crazy Diamond. |
Päärynä 12.09.2006 19:10:18 (muokattu 12.09.2006 19:12:50) | |
---|
Olen kuunnellut Jamiroquaita noin vuoden putkeen ja biisit pistävät päivä päivältä keikuttamaan polvea. Minä kun en mitään funkista tiedä niin kysyn teiltä mistä voisin vastaavaa musiikkia löytää? Vai onko Jamiroquai funkkia ja jos on niin hyvääkin? Olen tästä ketjusta etsinyt sampleja kyseisistä bändeistä, eikä mikään tunnu hetkauttavan tai olevan pätkääkään vastaavan tuntuista. Kokeiles sellaista yhtyettä ko Incognito. http://incognito.org.uk/music/?id=67 tuolta näytteitä |
didjagetany 13.09.2006 09:35:21 | |
---|
Tuota J.B.'s:siä voi kyllä suositella. Tuli eilen kuunneltua heidän Anthology -tuplakokoelmaa. Ei oikeastaan yhtään heikkoa biisiä, ja musiikkia on kuitenkin sellaiset 2 ja puoli tuntia. Rummut-basso -akseli on tiukkuudessaan aivan omaa luokkaansa. Ja sitten Fred Wesleyn pasuunansoitto funkkaa ihan sikana! "The thousandth and tenth day of the human totem pole" |
mullet3000 13.09.2006 10:33:46 | |
---|
Miks kukaan ei ole vielä maininnut Suomen parasta bändiä: Soul Investigatorsia? www.timmion.com Sit on viel Eternal Erection, mut ei niistä kannata tässä yhteydessä mainita. Painii ihan eri sarjassa. "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel |
Milkop 14.09.2006 22:02:37 | |
---|
Tuli muutama lisää mieleen eli Curtis Mayfield (Pusherman svengaa kuin vammainen apina) ja Chuck Brown & The Soul Searchers (Blow Your Whistle kulkee sekin komeasti). Onhan näitä bändejä, edelleen suosittelisin Pulp Fusion kokkareita. Niin ja on pakko vielä mainita Salinas ja biisi nimeltä Straussmania. Aivan tautisen parasta takaa-ajo funkkia. Ehkä yksi parhaista funkkibiiseistä ikinä. |