joonasvalve 13.09.2006 15:07:58 | |
---|
Kyllä mä ainakin lähtisin tota Becoming X:ää suosittelemaan aika lämpösesti. Vähän omaan korvaan tosiaan se naislaulaja (joka tais saada kenkää ko. levyn jälkeen) pistää, mutta ei hassumpi levy ollenkaan. Mulla taas on se tilanne etten oo muita levyjä kuullukaan. Suositteletkos Bloodsportsia? :) "Damn good coffee!" -Dale Cooper |
masterhat 14.09.2006 23:08:42 | |
---|
Kyllä mä ainakin lähtisin tota Becoming X:ää suosittelemaan aika lämpösesti. Vähän omaan korvaan tosiaan se naislaulaja (joka tais saada kenkää ko. levyn jälkeen) pistää, mutta ei hassumpi levy ollenkaan. Mulla taas on se tilanne etten oo muita levyjä kuullukaan. Suositteletkos Bloodsportsia? :) todellakin, ihan törkeen hyvä levy. aluksi en oikeen päässyt sinuksi sen kanssa mutta nyt on jo kestosuosikeja Tehotyttö95 |
joonasvalve 15.09.2006 12:04:25 | |
---|
todellakin, ihan törkeen hyvä levy. aluksi en oikeen päässyt sinuksi sen kanssa mutta nyt on jo kestosuosikeja No ei muuta kun hankintaan! "Damn good coffee!" -Dale Cooper |
Milkop 15.09.2006 12:09:57 | |
---|
Enpä tiedä meneekö väärän genren alle, mutta lainasin kirjastosta Amon Tobinin tekemän soundtrackin Splinter Cell Chaos Theory-pelille. Ihan toimivaa, hieman ambienttiin kallellaan olevaa kilkuttelua. |
joonasvalve 03.10.2006 13:47:18 | |
---|
kruder & dorfmeister vaikutti mielenkiintoiselta... tosin en ole ihan varma miten osuu tähän ko. genreen. ainakin vähän! "Damn good coffee!" -Dale Cooper |
Mumia 04.10.2006 10:50:52 | |
---|
Etsikäähän toki kaikki trip hopin ystävät käsiinne Elisabeth Undergroundin musiikkia.Oikein hienoa supisuomalaista trip hoppia.... |
joonasvalve 04.10.2006 14:18:42 | |
---|
Juu ja vielä Portisheadin laulajan Beth Gibbonsin soolo kannattaa tarkastaa! "Damn good coffee!" -Dale Cooper |
Anri8000 08.11.2006 18:27:36 | |
---|
joo kyllä lamb on loistava.hyviä biisejä,eikä sitä pelkkää ibiza sunset-toljottelua. ei ehkä ihan trip-hoppiin osu,mutta suosittelen cinematic orchestraa.erittäin hyvä bändi.nimi kertoo jo osan totuutta. ko. skeneen erikoistuneiden levy-yhtiöden sivuilta tulee usein bongattua hyviä juttuja. Maailman maku myrkyllinen mutta syötävä on ihmisen. |
Minstrel 14.11.2006 09:33:14 | |
---|
Juu ja vielä Portisheadin laulajan Beth Gibbonsin soolo kannattaa tarkastaa! Hyvä levy tosiaan, mutta aika kaukana Portishead-meiningistä, jota ketjun aloittaja haki. Pikemminkin folklevy. "Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you." |
t-termiitti 14.11.2006 09:47:25 | |
---|
Jos Portishead kolahtaa kannattaa tarkastaa myös Hooverphonic - saattaa toimia. Lamb mainittiinkin jo. Ihan muuten vain suosittelen Herbaliseria - enemmänkin sitä trip-hopin hip-hop-siipeä, mutta oli mulla ensimmäisiä artisteja, jota kautta hip-hop, trip-hop ja muu elektroninen musa alkoi puhutella ja aueta. Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
Varaani 23.11.2006 09:16:18 | |
---|
Laika nimiseen orkesteriin kannattaa ehdottomasti myös tutustua jos pitää Massive Attackista ja Portisheadista. |
miscage 04.12.2006 22:57:37 | |
---|
Mä tutustuin just Massive Attackiin Mezzaninen kautta ja ihastuin. Mielettömän kova! Aikaisempaa kokemusta genrestä on vain Portisheadin Dummy-albumin verran, joka kolahti, muttei kuitenkaan niin kovaa. Tämä Mezzazine on kyllä aivan mieletön, lumoava levy, lisää Massive Attackia lähtee hankintaan. Even your girlfriend fucking sucks. |
t-termiitti 05.12.2006 09:02:47 | |
---|
Mä tutustuin just Massive Attackiin Mezzaninen kautta ....lisää Massive Attackia lähtee hankintaan. Oletkin aloittanut MA:n parhaasta levystä... Blue lines on mun mielestä suurinpiirtein yhtä kova levy. Protection on ainut jota en omista, mutta olen sen kyllä kuullut - ei niin hyvää kuin nämä kaksi mainittua - osa biiseistä lähinnä ärsyttää. 100th window olikin jo melkeinpä pettymys - ei se nyt huono ole, mutta jää todella kauas mezzaninesta. Hommaapa seuraavaksi siis Blue Lines. Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
Milkop 05.12.2006 12:31:33 | |
---|
Hommaapa seuraavaksi siis Blue Lines. Jep, tätä suosittelen itsekin. Safe From Harm on upea biisi, mutta ei levyllä huonoa biisiä olekaan. Protection on minusta ihan hyvä levy myöskin, kuten myös uusin 100th Window. Mezzanine on kuitenkin paras, aivan älyttömän upea levy. Eräs meikäläisen suosikkilevyistä kautta aikain. |
joonasvalve 05.12.2006 13:02:55 (muokattu 05.12.2006 13:03:14) | |
---|
mielestäni, varsinaisista studiolevyistä 1. mezzanine 2. protection 3. 100th window 4. blue lines EDIT: Kaikki toki helvetin hyviä "Damn good coffee!" -Dale Cooper |
50000 05.12.2006 14:03:43 | |
---|
Protection taidetaan usein jättää vähän varjoon. Hieno avaus siinä kyllä on, nimibiisi ja Karmacoma. Ja sitten myöhemmin Spying Glass... You move to the country You live in the hills You think you're far from the weak When you check it in your spying glass They want to know rasta business |
joonasvalve 05.12.2006 15:53:08 | |
---|
Protection taidetaan usein jättää vähän varjoon. Hieno avaus siinä kyllä on, nimibiisi ja Karmacoma. Ja sitten myöhemmin Spying Glass... You move to the country You live in the hills You think you're far from the weak When you check it in your spying glass They want to know rasta business aivan mahtava kappale aivan mahtava. protection on ylivoimaisesti kyllä toiseks paras. "Damn good coffee!" -Dale Cooper |
HTMono 02.02.2007 18:56:50 | |
---|
Yksi tutustumisen arvoinen on kanssa Team Sleep. Deftonesin laulajan Chino Morenon sooloprojekti, tuoreempaa trip-hoppia, omaa nimeä kantavan esikoislevynsä julkaisi tuossa 2005. |
j-o-n-e 20.02.2007 18:26:11 | |
---|
Fink: Biscuits for Breakfast. Voi jestas että oon fiilistelly tota ja paljon! Akustista meininkiä, ei välttämättä perinteisintä tripi hopia, mut jos toi scene maistuu niin kannattaa tarkastaa. Nam sanon mä! "I only record digital or analog. I don't monkey around with all that other stuff." |
DJ Lattialuukkukoira 20.04.2007 19:14:11 | |
---|
RJD2, Nightmares On Wax sekä Madlibin happoiset tuotannot ovat erittäin lähellä sydäntä kyllä. Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu. |