Timo JM 01.06.2007 00:50:44 | |
---|
Mä petyin aika pahasti. Ehkä siksi, että TOTO on aina edustanu äänittämisen ja miksaamisen aatelia, ja että kaikki bändiltä tulevat levyt on vähintäänkin teknisesti grammyehdokkuuden veroisia. Kattelin tän uusimman levyn krediittejä, ja siellä se seisoi. Äänitys: Simon Phillips. Tuota viimeisintä en ole kuullutkaan, tai joo, netistä tsekkasin pikkasen. Kundien biisintekopussi alkaa olla jo aika ehtynyt ja voi olla, että levy jää mun osalta kauppaan. Porcaron viimeinen oli musta myös viimeinen missä oli paljon hienoja biisejä. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
koopop 01.06.2007 10:28:08 | |
---|
Tuota viimeisintä en ole kuullutkaan, tai joo, netistä tsekkasin pikkasen. Kundien biisintekopussi alkaa olla jo aika ehtynyt ja voi olla, että levy jää mun osalta kauppaan. Porcaron viimeinen oli musta myös viimeinen missä oli paljon hienoja biisejä. Jaa, luulin että puhuit Falling In Betweenistä kun puhuit viimeisimmästä. BIISILLENNE MIKSAUS? OTA YHTEYTTÄ JA PYYDÄ TARJOUS!! |
Notefix 01.06.2007 11:38:23 | |
---|
Miksut on mun korvaan ylipäätään ihan tukossa. Ihan hirveeltä kuulostaa musta. Länässä ja tukossa. Mä inhoan tota Luken uutta no-middle-at-all -skebasaundia. Jep, hirvee sekin. Tuntuu että mitä enemmän sille tulee tatuointeja, sitä hirveemmäksi sen soundi ja soitto menee. "Layers of layers of shit!" |
Timo JM 01.06.2007 14:16:15 | |
---|
Jaa, luulin että puhuit Falling In Betweenistä kun puhuit viimeisimmästä. Sanoin viimeisimmissä en viimeisimmässä ;-) ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
koopop 02.06.2007 16:36:46 | |
---|
Sanoin viimeisimmissä en viimeisimmässä ;-) Niinpä tietenkin. En mä osaa lukea. BIISILLENNE MIKSAUS? OTA YHTEYTTÄ JA PYYDÄ TARJOUS!! |
Pylkkänen 07.06.2007 10:08:08 | |
---|
Onko sulla tosiaan levy, jossa Mozart itse soittaa? Hänellä on katos levy jolla Mozart miksaa! :D Viikset miehen tekee! |
Chunga 19.06.2007 09:19:01 | |
---|
Kun tässä nyt päädyttiin tälle Toto-linjalle, ja etenkin hehkuttamaan bändin saundeja(viimeisintä lukuunottamatta), on pakko nostaa esille vielä yksi levy: Steely Dan - 2 Against Nature Tätä kuulee jo niin usein joka paikassa pa-testilevynä, että alkaa välillä mietityttämään että sen voisi vähitellen jättää rauhaan. Niin no. ei siinä mitään. Steely Danin paras levy mun mielestä kyllä. Pitänee tutustua vielä tohon Everything Must Go:n kun Porin keikan liput tuli eilen ostettua. ei voi mennä pieleen! |
rajajoki 30.06.2007 13:08:52 | |
---|
Onko sulla tosiaan levy, jossa Mozart itse soittaa? on tietty, tarkotin mozartin sävellyksiä tässä enemmänkin , ,,,,,,nussinussi,,,,,, ja piiskaa taas sydäntalvella! |
rajajoki 30.06.2007 13:11:36 | |
---|
Hänellä on katos levy jolla Mozart miksaa! :D Kyl sie Pylkkäinen oot hauska mies, mutta vain ton sun kuvan perusteella :) komeet viikset!!!!!rurrur ja piiskaa taas sydäntalvella! |
iron10 30.06.2007 20:34:10 (muokattu 01.07.2007 10:00:18) | |
---|
Miun saundiin on vaikuttanu Steve Harris erityisesti levyillä Seventh Son Of A Seventh Son, Somewhere In Time ja A Matter Of Life And Death. Saundin kirkkaus ja mahoton kolina upposivat miun pääkoppaan kerralla, sie voit vaan tuntea joka ikisen nuotin minkä soitat, ja muutkin sitten tietävät ettei se ole ihan humppaamista. Sitten kun sain basson, noin vuoden fanittamisen jälkeen ryhdyin epätoivoisesti etsimään sitä säätöaluetta mistä tuollainen ääni löytyisi, ei löytyny, mutta nyt kun on kokemusta säädöistä enemmän pystyy sen löytämään aika hyvin muutaman miinuutin etsinnällä. Laitteet eivät tosin ole vielä Harrisin tasolla, mutta sitten oon tyytyväinen kun saan Marsun ja Presarin. |
loosah 01.07.2007 00:10:57 | |
---|
Miun saundiin on vaikuttanu Steve Harris erityisesti levyillä Seventh Son Of A Seventh Son, Somewhere In Time ja A Matter Of Life And Death. Olis ihan kiva kuulla miksi?!? Jotain analyysia... Sama koskee muitakin kommentoijia. Aika sairaan tylsä lukea, että Viggum "death" Horthorin bormoth-levy on tosi hyvä saundinen.... Miksi?!?!?!?!?!? GIGO |
jannu 03.07.2007 19:23:21 (muokattu 03.07.2007 19:24:08) | |
---|
Sinä järjestyksesä kuin mielestä pulppusivat: Smashing Pumpkins - koko tuotanto Echo & The Bunnymen - Ocean Rain The Cure - Disintegration The Prodigy - Music For The Jilted Generation ZZ Top - Tres Hombres, Rhythmeen Queen - Queen II Queens Of The Stone Age - koko tuotanto Beach Boys - Pet Sounds Joy Division - koko tuotanto Nirvana - In Utero Kyuss - Sky Valley Led Zeppelin - III ja IV Ozric Tentacles - Become The Other Slint - Spiderland Radiohead - koko tuotanto(ehkä Pablo Honey:a lukuunottamatta) Siinä varmaan oleellisimmat. Ja miksikö? Noh noista voi päätellä, että pyrin monesti tekemään aika isoa ja parempaa adjektiivia löytämättä, härskiä soundia. Tai oikeastaan monipuolinen rockilmaisu on tuotannollisesti se, mihin tähtään. Toki kykenen niukempaan ja kevyeenkin ilmaisuun ja simppeleihin ratkaisuihin. Mutta pääasiallisena piirteenä on, silloin kun langat ovat nimenomaan meikäläisen puikoissa, että se villapaita on vähintään maailman kokoinen. "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
masterhat 17.07.2007 17:46:53 | |
---|
Industrial soundiin Nine inch nails Nykyään tulee kuunneltua Jori Sjöroosin tuotantoa aika paljon, koska siellä on aika paljon ja aika nerokasta. Yritän imeä vaikutteita kovasti herran tekosista, mutten kuitenkaan kopioida |
shinyjack 13.11.2008 13:24:35 | |
---|
Radiohead - Bends White Stripes - Get Behind Me Satan The Cinematic Orchestra - Ma Fleur Risto - Aurinko aurinko plaa plaa plaa Porcupine Tree - In Absentia, Deadwing, Fear of a Blank Planet, Stupid Dream, Lightbulb Sun Ultra Bra - koko tuotanto Franz Ferdinand - koko tuotanto Kula Shaker - K, Peasants Pigs And Astronauts Pink Floyd - DSOTM Led Zeppelin - Houses Of The Holy The Who - Quadrophenia Red Hot Chili Peppers - Bloodsugarsexmagik ja miljuuna muuta.. |
loosah 16.11.2008 00:12:57 | |
---|
...aahhh. Kyllä tuollaiset turhat listaukset tekevät niin hyvää... GIGO |
HebaHC 16.02.2009 14:09:48 | |
---|
Nine Inch Nailsin "Year Zero" kyllä vaikutti LAME encoder isn't that lame |