Aihe: Lempparisovittajat?
1
steelysam
07.06.2005 17:26:51
Big Band/Orkestraatio

Quincy Jones
Johnny Mandel
Nelson Riddle
Duke Ellington
Ernie Wilkins

Pillisektio

Jerry Hey
Tom Tom 84 (Tom Washington)
Greg Adams

Jouset

Johnny Mandel
Ben Wright
Trumpettisyntikat rulez, ok.
Aerodactev
07.06.2005 17:35:16
David Palmer (jouset)
Long = progressive = good
sax machine
07.06.2005 18:39:17
Pillisektio:

Greg Adams
John Scrapulla
"There is two kinds of music, good and bad." -Louis Armstrong-
steelysam
07.06.2005 18:42:05
Pillisektio:

Greg Adams
John Scrapulla

Eiks toi Scrapulla ole joku fonisti?
sax machine
07.06.2005 18:45:08
Eiks toi Scrapulla ole joku fonisti?

On hän. Soittanu jonkin aikaa ToP:ssakin. Rhythm & Business levyssä oli mukana ja sovittanu paljon torvisektio juttuja ihan noille isommillekin tähdille.
steelysam
07.06.2005 18:49:05
On hän. Soittanu jonkin aikaa ToP:ssakin. Rhythm & Business levyssä oli mukana ja sovittanu paljon torvisektio juttuja ihan noille isommillekin tähdille.

Ootko kuullut sitä Lenny Pickettin Borneo Hornssia?
sax machine
07.06.2005 18:55:29
Ootko kuullut sitä Lenny Pickettin Borneo Hornssia?

En oo sattunut kuulemaan, levystä olen kyllä kuullut.
Notefix
07.06.2005 19:17:37 (muokattu 07.06.2005 19:19:09)

Tulis liian pitkä lista, jos kaikki pistäis...joten rajaan niihin joilla on persoonallinen soundi.

orkesteri:

Claus Ogermann-ihan mahtavia voicingeja ja mieletön resume...pahoja harmonioita, jotka jostain syystä meikän korvaan iskee.

Johnny Mandel: Pakko mainita...

Jeremy Lubbock: poppiksen hienoimmat voicingit...

Vince Mendoza: paras näistä "uusista"...saatanan kaunista stemmaa...nenäliinojen paikka usein!

Jorge Calandrelli: vastaäänien kunkku...mielettömiä jousimelodioita...

Rytmisektio:

Quincy: ! Mä diggaan nimenomaan Q:n rytmisovituksista...vaikkapa MJJ tai Brothers Johnson...

David Foster: Pirun laaja tyylikirjo ja saa biisit aina toimimaan...Alice Cooperista Celine Dioniin, EWF:stä Tubesiin..

Jay Graydon: Lopettais sen ennenaikaisen eläkkeensä!!

Burt Bacharach: Pakko mainita, ku fanitan niin pirusti!

Torvet:

Jerry Hey: näin popparina toi on ykkönen...
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
kivi
07.06.2005 19:55:41
Kuuntelin tuossa pari päivää sitten jotain Rico Rodriguezin arraamia torvia, ja täytyy sanoa, että riemastutti. Oli niinku perinteiset bigband-sektiot kohdallaan, mutta aina jollakulla selleinen meksikon-meininki päällä.

Sovittajista muuten... hm, tää tuli niin äkkiä. Pitää miettiä. Niitä on ...muutama.
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
U.Honey
08.06.2005 05:34:16
Kuuntelin tuossa pari päivää sitten jotain Rico Rodriguezin arraamia torvia, ja täytyy sanoa, että riemastutti. Oli niinku perinteiset bigband-sektiot kohdallaan, mutta aina jollakulla selleinen meksikon-meininki päällä.

Tossa vähän lisää Meksikon torvimeininkiä ;-)

http://www.pablofrancisco.com/video/mexican_music.wmv
My name is Baron, U.Honey Baron.
Neljä Ruuvia
08.06.2005 10:16:07
Tsekatkaa Jaques Morelenbaum,esim Caetano Veloson "A Fina Estampa" levy.
Jouset toimii ja pillit soi. Ei voi selittää enempää.
KONTULATION!
sax machine
08.06.2005 16:27:59
Unohtu vielä Gina Kronstadt, jonka viulu sovituksia on kuultu esmes. EWF:n levyillä.
Notefix
08.06.2005 16:32:18

Unohtu vielä Gina Kronstadt, jonka viulu sovituksia on kuultu esmes. EWF:n levyillä.

Pitääkin tsekata...mä oon pitäny sitä enemmänkin viulistina...sitä LA:n ykkössessioviulistikastia. Olikos toi Brandon Fieldsin vaimo...
steelysam
08.06.2005 16:32:57

Täh? Eiks Gina Kronstadt ole enemmän kuitenkin Konserttimestari ala Gerry Vinci? Onks se muka arrannut EWF:lle? Mikä levy?
steelysam
08.06.2005 16:36:19
Pitääkin tsekata...mä oon pitäny sitä enemmänkin viulistina...sitä LA:n ykkössessioviulistikastia. Olikos toi Brandon Fieldsin vaimo...

Me näköjään reagoitiin samoin tavoin, heh...
sax machine
08.06.2005 16:37:31
Täh? Eiks Gina Kronstadt ole enemmän kuitenkin Konserttimestari ala Gerry Vinci? Onks se muka arrannut EWF:lle? Mikä levy?

Siis joo se on konserttimestari, sori. Mutta se on kuitenkin johtanu jousia jollain EWF:n levyllä tjps. On se tainnu ne arratakkin, en muista mikä levy.
sax machine
08.06.2005 16:39:08

En tiedä oisko, mutta kuuntelen tällä hetkellä Fieldsin levyä missä on Ginan jouset taustalla. Eli kai se on sen vaimo.
Notefix
08.06.2005 16:53:30

En tiedä oisko, mutta kuuntelen tällä hetkellä Fieldsin levyä missä on Ginan jouset taustalla. Eli kai se on sen vaimo.

Hienot arrit tossa, jos toi on siis se minkä arras Jorge Calandrelli...heti ekassa biisissä makee glissando...
MrShaft
08.06.2005 17:11:38
- - Lenny Pickettin Borneo Horns - -

...toimii New York Universityn Music performance / Jazz music osastolla ihan noin joka lukukausi...

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)