Aihe: Aloittaako huilu vai ei ? 1 2 | |
---|---|
![]() 15.11.2008 03:55:44 | |
Ja taas meni pieleen, kun meikämimmi puhui autoista... En omista citymaasturia. Kunnollisen nelivedon kyllä tarvitsisin, viikko sitten kävin tallitiellä hyvin lähellä ojaa ja vetoapua tarvittiin. No, tie oli enemmän kuin jäässä ja maasto muutenkin pahuksen hankala. Kolhuilta kuitenkin vältyttiin. Sorry tuo purkaus, oli kai pakko näin aamuyön tunteina. Soitinasiassahan tämä porukka onkin loppujenlopuksi yllättävän yksimielinen. Se 150e Pearl River on parempi kuin aataminaikainen Armstrong. Ja mun "propagandani" on tuottanut tulosta tai sitten itse joulupukki on liikkunut etuajassa; kaksi oppilasta on saanut viikon sisään oman, uuden huilun. Sellaisen Yamaha-merkkisen. Kyllä open nyt kelpaa. | |
![]() 17.11.2008 21:19:57 | |
Jos soitto vaikeus tai materiaalien laatu , tai äänen kauneus ole se pointti, niin mistä sä sitten maksat hä? -sä maksat merkistä. Pakko lisätä tähän dramaattiseen lauseeseen, että merkki on laatua, joten lähtöruudussa taidetaan taas olla.. :DD Mitä se laatu on? Ehkä sitä että se ei hajoa heti kun vedät sen paketista(no okei, u know what I mean), ja äänikin riippuu ptkälti teknisestä kunnosta. Pakko kertoa, että itse olen istunut huiluni päälle(sen enempää selittelemättä x)), ja se toimii hyvin korjauksen jälkeen, vaikka se aluksi oli aivan vänkyrä xD jalkakappale, vai mikä lienee, on vähän löysä, mutta ei se oikeasti haittaa, jos yhtään hyvää tahtoa löytyy.. Opetus oli; osta Yamaha, niin voit rauhassa tunaroida :`D ja osaava korjaajakin on ihan kätevä juttu.. | |
![]() 17.11.2008 21:34:50 | |
Nytpäs tulikin mieleeni, että mitä mieltä olette avoläppä huiluista? Itselläni on ollut aina avoläppäinen, se yksi ja sama Yamaha kaikki nämä vuodet.. x)(Jos ei lasketa sitä huilua, joka oli ensimmäisenä vuotenani vuokralla) Avoläppäinen on kehittävämpi soitin, kuin tavis, koska kun vain omaat tarpeeksi tuhdit sormet sillä oppii pakostakin oikeamman soittoasennon sormille. Katsos vain, kun ääni ei soi mitenkään jos vuotaa vierestä. Eikä aina tarvitse tuskailla sen g-a ym. trillin kanssa (c -vireisellä)niin kauheasti, kun sormi liikkuu luonnollisemmin! Tämä ei ole kuitenkaan varsinainen oikotie tällekään trillille.. :) Mutta kertokaapas mielipiteitä! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)