Aihe: Kannattaako Selmer Signet-klarinettia korjata/huoltaa
1
StenS
10.12.2017 19:02:01
Minulla on useita vuosikymmeniä soittamatta ollut Selmer-klarinetti, kotelossa lukee 'BUNDY H.A. SELMER INC' mutta itse klarinetissa 'Selmer Signet', kellossa myös 'REG. U.S. PAT. OFF, MADE IN USA', sarjanumero on 8544.

Tämä on ilmeisesti hyvin vanha soitin, mutta onko sillä mitään arvoa, tuleeko siitä kelvollinen soitin jos sen vie huoltoon?
Henri Henri Olavi
10.12.2017 19:22:25
StenS: Minulla on useita vuosikymmeniä soittamatta ollut Selmer-klarinetti, kotelossa lukee 'BUNDY H.A. SELMER INC' mutta itse klarinetissa 'Selmer Signet', kellossa myös 'REG. U.S. PAT. OFF, MADE IN USA', sarjanumero on 8544.

Tämä on ilmeisesti hyvin vanha soitin, mutta onko sillä mitään arvoa, tuleeko siitä kelvollinen soitin jos sen vie huoltoon?

Käy näyttämässä sitä jollekin puhallinkorjaajalle. Eiköhän ammattilainen osaa arvioida tilanteen. En tiedä missä asut, mutta Tampereella on Parkusjärvi, joka on erittäin asiallinen ja osaava tyyppi.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Sax-pappa
10.12.2017 19:36:26
StenS: Minulla on useita vuosikymmeniä soittamatta ollut Selmer-klarinetti, kotelossa lukee 'BUNDY H.A. SELMER INC' mutta itse klarinetissa 'Selmer Signet', kellossa myös 'REG. U.S. PAT. OFF, MADE IN USA', sarjanumero on 8544.

Kunnostamalla siitä tulee ehdottomasti kelvollinen soitin. Et kerro mitään nykykunnosta, joten en osaa arvioida paljonko huoltoon/korjaukseen joutuu sijoittamaan. Näytä ammattikorjaajalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)