Osanottoni koskien trumpetin hajoamista.Ei tuu heti mieleen sopivaa trumppa-pajaa tohon hommaan.Soittamalla F-musiikkiin tai Soitin-Laineelle,niin sieltä vois saada vinkkiä ja varmaan toi Googlekin jotain auttaa.Ennen oli täälä pääkaupungin alueelle Mirschn paja ja toi Åman jatkoi noita homma eläkkeelle jäämiseen asti.En tiedä onko Suomessa noita putkia Bachiin kellään hyllykamana mut varmaan euroopasta löytyy.Mulla kävi 90-luvulla myös vahinko ja suukappale jäi trumpettiin jumiin.Yrittelin varovasti irroitella mut ei lähtenyt.Rakensin itselleni ulosvetäjän tohon hommaan.Tossa linkki T-kaupan sivulle missä on myynnissä moinen härveli
http://www.thomann.de/fi/erikoistarvikkeet.html Toi mun härveli toimii samalla periaatteella.Eli mulla olis täälä pajalla Espoossa tollanen ulosvetäjä jolla on onnistuneesti irroitettu useita suukappaleita vuosien varrella.Ei toi suuputken vaihto mikään mahdoton hommakaan ole.Olen kerran vaihtanut Bachiin suuputken ja kellon.Vähän puukapulaa sopivasti väliin ja juotoksen lämmitys terävällä kaasuliekillä,niin siitähän ne saumat aukee.Tinalla uudet saumat,niin se on siinä.