Aihe: fonitunteja/Helsinki?
1
JaNNiiKa
18.02.2009 15:27:32 (muokattu 18.02.2009 15:29:49)
Olen vähän alle 3-kymppinen naisihminen ja kauan haaveillut saksofoninsoitosta. Olen soittanut nuorempana huilua (tunneilla kymmenisen vuotta) ja pianoa (tunneilla kolme vuotta), joten soittoharrastus on sikäli tuttu.

MUTTA mistäpä löytäisin soitonopettajan? Fonikin on toistaiseksi hankkimatta, mutta olen löytänyt mieleiseni alttosaksofonin ja ostan heti, kun opettaja löytyy.

Ainakin alkuun haluan ehdottomasti käydä tunneilla oppiakseni ansatsin yms. kun mahdollisesti väärin opeteltuja asioita voi olla sitten vaikea lähteä korjailemaan jälkeenpäin. Muutenkin haluaisin saada mahdollisimman paljon irti harrastukssta etenkin alkuvaiheessa, jotta innostus ei lopahda, koska aion kuitenkin taloudellisesti satsata uuteen instrumenttiini, enkä halua sen jäävän käyttämättä..

Ideaalein tilanne minulle olisi sellainen että opettaja voisi käydä luonani ja olen valmis korvaamaan tällaisen järjestelyn extrana tuntihinnoissa (myös minä pystyn liikkumaan, mutta koska en tällä hetkellä omista autoa, tuntien tulisi olla hyvien kulkuhteyksien päässä). Soittotuntien ei tarvitsisi olla välttämättä aina tiettynä viikonpäivänä tai tiettyyn kellonaikaan, vaikka kyllä sekin sopii (mutta ei siis ole välttämättömyys). Tunti (30-60min) kerran viikossa voisi olla sopiva määrä. Opettajan ei tarvitse (saa toki :D ) olla musiikin ammattilainen, eikä tarvitse olla välttämättä aikaisempaa kokemusta opettamisesta, kunhan kyseisestä intrumentista ja soittamisesta sillä on vuosien kokemus vaikkapa sitten oman harrastuksen myötä.

Onko mahdollista löytää tätä kautta?
ZaGaali
19.02.2009 18:42:56
Sä ainakin tiedät mitä tahdot. Pakko sanoa. :)
Jos ei muuten, niin sitten fiiliksellä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)