Saxygirl 14.11.2006 13:29:17 | |
---|
Niin elikkäs mulla lojuu tuolla kaapissa lähes uusi Yamaha Yas 62 alttofoni ja sille pitäis löytää käyttöä pitkän ajan jälkeen..asteikkojakaan ei oo inspistä soittaa vaan ihan oikeeta musaa.Kiva ois sellanen nuottikirja missä mukana säestys cd. Kertokaas,oisin kiitolinen! |
enary 14.11.2006 21:46:27 | |
---|
kuopion kirjastossa on ainakin, niin pitäisi muuallakin olla. kysy vaikka kirjastotädeiltä. ne kyllä tietää. |
V1lleK 15.11.2006 11:27:39 | |
---|
Olen täällä erityisesti kahdesta syystä: saadakseni päteä ja tullakseni huomioiduksi. |
Saxygirl 15.11.2006 14:38:20 | |
---|
joo kävinkin tilaan Unclebopista komppikirjan,tuli vaan mieleen että onkohan ne Jamey Aebersoldin komppikirjat sovitettu moniin sävellajeihin esim Eb,Bb muistelisin että näin on kun joskus tullut kopioita noista kirjoista alttofonille otettua ja siellä oli eri sävellajeja. Muuten voiko tuolta F-musiikista tilata noita nuottikirjoja netin kautta? |
baron 15.11.2006 16:08:10 | |
---|
joo kävinkin tilaan Unclebopista komppikirjan,tuli vaan mieleen että onkohan ne Jamey Aebersoldin komppikirjat sovitettu moniin sävellajeihin esim Eb,Bb muistelisin että näin on kun joskus tullut kopioita noista kirjoista alttofonille otettua ja siellä oli eri sävellajeja. Muuten voiko tuolta F-musiikista tilata noita nuottikirjoja netin kautta? 1. Ainakin jotkut Aebersoldit on eri viritteisille soittimille, en tiedä onko kaikki. 2. Mä oon tilannut niitä netin kautta suoraan jenkeistä. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
unclebop 16.11.2006 15:52:01 | |
---|
Hei, Kirjoitinkin jo Saxygirl sinulle palautteen kysymykseesi. Muillekin asiasta kiinnostuneille tiedoksi että kaikkien Aebersoldin komppilevyjen nuotit ovat sekä c-, b, että es-vireisille transponoituna. Poikkeus kuitenkin vahvistaa säännön: muistaakseni on niin että vol. 30 on tarkoitettu lähinnä komppisoittajille ja nuotit ovat vain c-vireisille soittimille. Ketjun jatkoksi vielä sellainen tieto, että kaikki F-musiikin valikoimissa olevat nuotit ovat tilattavissa kauttamme samaan hintaan kuin heillä. Toimituskulut lisätään hintaan, mutta yhden nuottikirjan osalta ne ovat yleensä 3-4.50€. Olemme tehneet yhteistyötä F-musiikin kanssa hyvässä hengessä jo vuosia, mutta heidän tuoteluettelonsa yhteensovittaminen meidän tietokantaamme ei ole vielä valmistunut. Se valmistunee kuitenkin vielä talven aikana. Omaa tuoteluetteloamme on viime aikoina päivitetty ahkerasti ja nyt esimerkiksi kitaranuottien osalta tilanne alkaa näyttää sellaiselta kuin pitääkin. Mikäli teillä ideoita tai toivomuksia nuottien suhteen, laittakaa rohkeasti viestiä tulemaan. Maailmassa kun painetaan uutta nuottia sitä vauhtia, ettei kaikkia hyviä ehdi millään itse huomata. Terkuin Juha / Uncle Bop |
Saxygirl 17.11.2006 12:39:54 | |
---|
No hyvä homma, että ne Aebersoldit on eri vireisille soittimille.Sitä kyllä muistelinkin ku n oon niistä kirjoista tullut soiteltua mutta en ollut varma. |