N.A.N 28.03.2007 15:39:00 | |
---|
Hei kaikki Muusikoiden.net jäsenet ja kaikki Puhaltimien harrastajat! Olen lukenut näitä foorumeja hetken ja saanut kyl päähän lisää dataa! Aloitin hetki aikaa sitten tenorisaksofonin soittelun. Hyvin on lähtenyt! Ääntä tulee ja alkupisteestä on vähän päästy eteenpäin. :) Soittotunteihin minulla ei ole varaa (valitettavasti). Olen vielä aloittelija ja ajattelin, että olisko täällä ketään jolla olis myydä jonkinlaista alkeiskirjaa (käytettyä)? (te soiton mestarit jotka ei enää tarvi niitä) :) Saisi sisältää: Vihjeitä, Nuotit, Harjoittelua, jne.. Ja mitä parempi jos se olisi suomeksi tehty! Kävin täällä musaliikkeis eikä mitn löytynyt. Kirjastos oli kaksi hyvää kirjaa mutta niistä ei saa mitn irti. Ne ovat enimmän puhaltimien historiaa, jne. |
Veli 29.03.2007 08:12:50 | |
---|
Olen vielä aloittelija ja ajattelin, että olisko täällä ketään jolla olis myydä jonkinlaista alkeiskirjaa (käytettyä)? Hei, Täältä löytyy ainakin jonkinmoinen alkeispaketti, jos englannin kieli suinkin taipuu: http://saxlessons.com/ |
V1lleK 29.03.2007 12:44:16 | |
---|
Fazer-musiikilta voisit kysäistä Raphael Ravenscroftin kirjaa Täydellinen saksofonisti. Hyvä peruskirja ja vieläpä suomeksi! Saattaapi myös löytyä kirjastosta. |
Klezberg 29.03.2007 13:40:29 | |
---|
Vaikkei olisikaan tunteihin varaa, kannattaa harkita olisiko varaan yhteen tuntiin. Tai mieluummin ehkä kahteen. Saisi paremman alun ansatsille eikä lähtisi niin vääriä tapoja syntymään. lumbaj lumbaj lumbalaj, ajde ajde ajde! |
tarrasque 31.03.2007 20:33:35 | |
---|
hei, meneppä www.saxontheweb.net aloittelijoille ja ammattilaisille äärimmäisen hyvä tietopankki. THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING |