helhe 11.02.2007 12:21:14 | |
---|
Laitanpa tämän tännekin.. Olen tehnyt AMK-opinnäytetyönä tutkimuksen puhallinmuusikoiden työkuormituksesta sekä tuki- ja liikuntaelinten toimintakyvystä. Tutkimus on ladattavissa ilmaiseksi osoitteesta http://www.unclebop.fi/show_content.php?c=64 .. -h- |
isojussi 11.02.2007 13:40:12 | |
---|
Hieno juttu - latasin just luettavaks. Eipä tässä puhaltajalla sairaslomalla muuta puuhaa juuri olekaan. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jaanta 13.02.2007 14:38:37 | |
---|
Onkos tämä se tutkimus jota tehtiin toissa vuonna Lieksan vaskiviikoilla vai joku toinen? |
helhe 14.02.2007 15:53:52 | |
---|
Onkos tämä se tutkimus jota tehtiin toissa vuonna Lieksan vaskiviikoilla vai joku toinen? Juuri se sama. Tulokset ovat nyt siis analysoitu. Ja jos on jotakin kysyttävää terveysasioista, tutkimuksen pohjalta, voin kyllä vastailla niihin täälläkin. Aina kun ehdin... h |
Cliffies 14.02.2007 20:03:14 | |
---|
Juuri se sama. Tulokset ovat nyt siis analysoitu. Ja jos on jotakin kysyttävää terveysasioista, tutkimuksen pohjalta, voin kyllä vastailla niihin täälläkin. Aina kun ehdin...h Erinomaisen mielenkiintoista! Tyhmänä vaskisoittajana haluaisin siteerata: "Joidenkin tutkimusten mukaan naisten aivot käsittelevät tietoa eri lailla kuin miesten aivot." Oman kokemukseni perusteella allekirjoitan täysin! :D Kyllä lauseet on sitten hauskoja irrallaan asiayhteydestä. Palaan harjoituskoppiin... (Max Reger: Kirje kriitikolle)
Istun taloni pienimmässä huoneessa.
Arvostelunne on edessäni.
Tuossa tuokiossa se on oleva takanani. |
jaanta 15.02.2007 08:04:30 | |
---|
Todellakin mielenkiintoinen tutkimus, varsinkin kun itse sain olla osana sitä. Kaikuu vieläkin Helhen neuvot päässä, kun roikotan reppua vain toisella olalla. |
Cliffies 15.02.2007 09:32:05 | |
---|
Todellakin mielenkiintoinen tutkimus, varsinkin kun itse sain olla osana sitä. Kaikuu vieläkin Helhen neuvot päässä, kun roikotan reppua vain toisella olalla. Itsellä on aina vaan vuodesta toiseen samat viat soittoasennossa. Onneksi omien oppilaiden kanssa voi aloittaa ergohornilla, ite "sain" aloittaa painavalla läjällä itäsaksalaista rautaa jota myös torveksi sanottiin. (Max Reger: Kirje kriitikolle)
jaanta 16.02.2007 07:54:39 | |
---|
Itsellä on aina vaan vuodesta toiseen samat viat soittoasennossa. Onneksi omien oppilaiden kanssa voi aloittaa ergohornilla, ite "sain" aloittaa painavalla läjällä itäsaksalaista rautaa jota myös torveksi sanottiin. Itsenkin on pitänyt hankkia ergohorn tai tässä tapauksessa ergobrass, mutta jostain syystä en ole vieläkään ehtinyt hankkia. Jukka Myllys sitä minulle suositteli, no kyllähän sitä vielä kerkeää. |
Cliffies 16.02.2007 09:15:57 | |
---|
Itsenkin on pitänyt hankkia ergohorn tai tässä tapauksessa ergobrass, mutta jostain syystä en ole vieläkään ehtinyt hankkia. Jukka Myllys sitä minulle suositteli, no kyllähän sitä vielä kerkeää. Suosittelen jos vaan intoa riittää. Kannattaa varautua aika poikkeavaan soittofiilikseen ensi aikoina, ja säätämiseen kannattaa suhtautua huolella. Hirveän moni noita tukia on ottanut ja innoissaan käyttänyt pari viikkoa mutta sitten palannut vanhaan. Myllys lieneekin mainosmies parhaasta päästä ergobrassille! Miksi ihmeessä baritonistin pitäisi vain istua solistina. Siksi onkin niin hyvä että monet (hyvät) opettajat laittaa automaattisesti kaikille pienille oppilaille tuet heti alusta, kasvussa on siis sukupolvi joilla saattaa olla hyvin rento yläkroppa (ja hengitys). Ei mikään huono lähtökohta, etenkään kun ite jatkuvasti täytyy tarkkailla soittoasentoa kun pienenä joutui menemään erilaisille mutkille soittaessaan. (Max Reger: Kirje kriitikolle)