Elikkäs huilun merkki ja malli on KING 1030, hopeapäinen, ikää en osaa arvioida (reilusti yli 10 v kuitenkin). Nyt tarvitsisi tuohon tehdä isompi huolto tyynynvaihtoineen. Sitä tässä mietin, olisiko järkevämpää ostaa kokonaan uusi huilu .. mitäpä sanotte, kumpi olisi parempi valinta: huollattaa nykyinen vai hankkia joku edullinen huilu aloittelijalle? Uusi huilu saisi maksaa max 220 euroa, joten tosiaan mitään kovin laadukasta ei sillä rahalla taitaisi saada, vai miten on? |
minä neuvoisin ostamaan uuden huilun, jos huiluun täytyy tehdä isompi remontti. En ole koskaan kuullut kyseisestä huilumerkistä. Jos ostat uuden niin hyvä valinta on Yamahan yfl-211, se maksaa n.400-500e. sillä kyllä pärjää d-tasoon saakka, riippuu tietenkin soittajasta (itse ainakin). Huollon sijasta ostaisin ky.huilun. Uskoisin että nykyinen huilusi ei ole kovin laadukas, en voi tietenkään olla varma koska minulla ei ole kokemusta siitä huilusta. |
Elikkäs huilun merkki ja malli on KING 1030, hopeapäinen, ikää en osaa arvioida (reilusti yli 10 v kuitenkin). Nyt tarvitsisi tuohon tehdä isompi huolto tyynynvaihtoineen. Sitä tässä mietin, olisiko järkevämpää ostaa kokonaan uusi huilu .. mitäpä sanotte, kumpi olisi parempi valinta: huollattaa nykyinen vai hankkia joku edullinen huilu aloittelijalle? Uusi huilu saisi maksaa max 220 euroa, joten tosiaan mitään kovin laadukasta ei sillä rahalla taitaisi saada, vai miten on?Harkitse kaksi kertaa. Huilusi voi olla haluttu "vintageaarre". http://www.hnwhite.com/Flute%20Piccolo%20Page.htm |