ansqu 09.03.2005 15:28:29 | |
---|
Heips. Olen harrastanut jonkin aikaa fagotin soittoa musiikkiopistossa muun opiskelun ohessa. Olen myös monessa soittokunnassa tai puhallinorkesterissa aktiivisesti mukana. En ole harrastanut vielä kovin kauan, mutta positiivista kehitystä on tapahtunut soiton myötä. Jossain vaiheessa saatan kuitenkin muuttaa Rovaniemen suuntaan ja olisin siis kiinnostunut, mitkä ovt puhallinharrasteen jatkomahdollisuudet tulevaisuudessa Rovaniemellä? Tunnettu kuin tuntematon sotilas... |
Martso 11.03.2005 09:42:52 (muokattu 11.03.2005 09:43:48) | |
---|
Äkkiseltään ei tule mieleen juurikaan muita vaihtoehtoja, kuin musiikkiopistossa jatkaminen. Jos asuu Rovaniemellä, niin luulisin sen olevan helposti monipuolisempaa harrastamista siellä, kun on enemmän soittajia ympärillä. Puhallinmusa on Rovaniemellä perinteisimmin edustettuna Someroharjulla! :) Eli LapSk:sta varmaan lisätietoja, jos kiinnostaa sotkutädillä esim. siviilisoittajaksi ryhtyminen. Jossain vaiheessa oli myös vpk:n soittokunta, mutta en tiedä kuinka henkitoreissaan se nyt on. "Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!" |
ansqu 11.03.2005 15:01:00 | |
---|
Jap, kiitos. Mielessä kävi, pitää kysellä Lpr:n päässä, onko kaupunkien välinen siirto mahollista. Luulisi että Rovaniemen opistolta löytyy myös puhallinorkesterin tapainen. :) Ja jos ei oo, ni tilanne pitää muuttaa. :D Someroharjun laitan korvan taakse jemmaan... Sotkutätiharraste ja soittaminen ei oo sinänsä vielä liittynyt keskenään, tai siis on viihdejaoston muodossa, mutta pointtina on, että sotilassoittajathan ovat aivan erikseen... Olen siis siviilisoittaja, toistaiseksi ainakin. Palailen astialle myöhemmin tilannetta enemmän tutkineena. Tunnettu kuin tuntematon sotilas... |
Martso 11.03.2005 19:51:54 | |
---|
Jap, kiitos. Mielessä kävi, pitää kysellä Lpr:n päässä, onko kaupunkien välinen siirto mahollista. Luulisi että Rovaniemen opistolta löytyy myös puhallinorkesterin tapainen. :) Ja jos ei oo, ni tilanne pitää muuttaa. :D Someroharjun laitan korvan taakse jemmaan... Sotkutätiharraste ja soittaminen ei oo sinänsä vielä liittynyt keskenään, tai siis on viihdejaoston muodossa, mutta pointtina on, että sotilassoittajathan ovat aivan erikseen... Olen siis siviilisoittaja, toistaiseksi ainakin. Palailen astialle myöhemmin tilannetta enemmän tutkineena. Oolrait - Lykkyä tykö! :) "Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!" |