hirvoksi 27.04.2006 09:16:40 | |
---|
Oliks niitä roikkumas silloin neljä/puoli, kun ne vielä Tavastialla roikkui? 2003 kevättalvella sen vanhan läjän osti Genesis Audio, jonka Ideafix about vuos sitten sulautti osaksi toimintaansa. miffe Nyt ei kyllä pysty muistamaan. Se voi yhtä hyvin olla, että samannäköiset on olleet Tavastialla joskus 90-luvulla. Ei ton kokosia kyllä neljää/puoli oo varmaankaan ollut. - Pete Ota rennosti! Ja olet virtuoosi. |
toba 02.05.2006 22:46:33 | |
---|
Hah, on kyl kiva paikka, varmasti jokanen on siellä joskus soittanut, minä mukaanluettuna. Ens keskiviikkona ois keikka kanssa, toivottavasti jokunen ihminen saapuu paikalle. |
Nelikielipiru 05.05.2006 09:14:54 (muokattu 05.05.2006 13:21:59) | |
---|
Olin eilen ääni tiskin takana täällä ja niistä EVn pöntöistä saa kyllä kaivettua ihan järkiperäiset soundit, rumat mutta ajaa asiansa hyvin tuolla mun mielestä. Parannus niihin vanhoihin on iso. Edit. Monitorointia sitten ei ole minkäänlaista koska monitoreista on kuulemma elementit halki, eli omat mukaan jos haluaan monitoroinnin. Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
miffe 05.05.2006 12:39:39 | |
---|
rumat mutta ajaa asiansa hyvin tuolla mun mielestä. Eivät sitten ole takuulla sitä DMS-sarjaa. miffe |
hirvoksi 05.05.2006 12:47:09 | |
---|
Olin eilen ääni tiskin takana täällä ja niistä EVn pöntöistä saa kyllä kaivettua ihan järkiperäiset soundit, rumat mutta ajaa asiansa hyvin tuolla mun mielestä. Parannus niihin vanhoihin on iso. Joo toi on kyllä totta ;-) Miffe: Jos osaat kuvan perusteella jotain sanoa, niin tossa näkyy toinen pöntöistä aika hyvin: http://www.saunalahti.fi/hirpetri/u … 060425_Factory/70lv25042006_010.JPG - Pete Ota rennosti! Ja olet virtuoosi. |
Nelikielipiru 05.05.2006 13:20:05 | |
---|
Eivät sitten ole takuulla sitä DMS-sarjaa. miffe Joo ehkä oli rumat hieman kärjistetty mutta kumminskin.. Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
miffe 05.05.2006 21:52:34 | |
---|
Miffe: Jos osaat kuvan perusteella jotain sanoa, niin tossa näkyy toinen pöntöistä aika hyvin: http://www.saunalahti.fi/hirpetri/u … 060425_Factory/70lv25042006_010.JPG MS Audiotronin aikanaan rakentama boksi mallia K15 (EV MS K15). Noita oli Tavastialla joskus 80-luvulla tai ihan 90-luvun alkupuolelle asti (ja niitä meni ainakin Jokiaudiolle Joensuuhun - juuri sieltä Tavastialta). Komponentteina 2 kpl DL15X ja DH1A HP9040 torvessa. Noita on Suomessa liikenteessä ns. liikaa :) miffe |
Pieni rumpalipoika 05.05.2006 22:23:36 | |
---|
Terppa poijjaat! Nyt on ns. case closed, koska Factorystä löytyy kuin löytyykin - Tavastian vanhat PA:t! Hoho. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Silas 10.05.2006 11:38:21 | |
---|
^toivottavasti parantaa niitten sounditilannetta. Hlökohtaisesti en Factoryssa käy. En soittamassa, en kuuntelemassa muita. Limainen pikku läävä, huonolla tavalla. Mutta kyllä, on uusille bändeille hyvä, kun on helppo päästä soittaan. Ja oppiipahan tyypit samalla miten v**un hankalaa voi keikkailu joskus olla... |
Nelikielipiru 10.05.2006 12:12:48 | |
---|
^toivottavasti parantaa niitten sounditilannetta. Hlökohtaisesti en Factoryssa käy. En soittamassa, en kuuntelemassa muita. Limainen pikku läävä, huonolla tavalla. Mutta kyllä, on uusille bändeille hyvä, kun on helppo päästä soittaan. Ja oppiipahan tyypit samalla miten v**un hankalaa voi keikkailu joskus olla... Kyllä parantaa ja paljon, kuhan vaan muistaa mikittää kamat ja pitää lava voluumi matalalla. Muuten se on kyllä aikasmoinen rako paikkana... Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
toba 11.05.2006 22:23:47 | |
---|
Siis kertokaa nyt joku että mikä helvetin jätkä se Factoryn omistaja on? Siis juurikin se blondi rastapää. Todella hämärä tyyppi, aika fiksua silleen että sitä ei kiinnosta että bändit käy siellä, sitä ei kiinnosta siivota sitä paikkaa ikinä kuntoon. Aina kun kysyy jotain niin vastaus on tyyliin "Ei". No kyllä sille näytti olevan helvetin tärkeetä kuitenkin päästä himaan ajoissa. :) |
rockpock 28.06.2006 12:12:07 | |
---|
Siis kertokaa nyt joku että mikä helvetin jätkä se Factoryn omistaja on? Siis juurikin se blondi rastapää. Todella hämärä tyyppi, aika fiksua silleen että sitä ei kiinnosta että bändit käy siellä, sitä ei kiinnosta siivota sitä paikkaa ikinä kuntoon. Aina kun kysyy jotain niin vastaus on tyyliin "Ei". No kyllä sille näytti olevan helvetin tärkeetä kuitenkin päästä himaan ajoissa. :) se on santtu! asiallinen velmu, hoitaa hommat omalla tavallaan. Factoryn luonne pitää ymmärtää! "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
toba 08.07.2006 14:30:59 | |
---|
se on santtu! asiallinen velmu, hoitaa hommat omalla tavallaan. Factoryn luonne pitää ymmärtää! Ok, veikkaanpa vaan että kyseisessä paikassa diilataan jotain. |
O.D. Wilson 31.07.2006 14:48:56 | |
---|
Factory on ihan asiallinen keikkapaikka jossa on oma fiiliksensä, usein vaan bändit pilaavat homman soittamalla liian lujaa. Jotkut vaikka akustisemmat systeemit toimii tuolla oikein hyvin. Ja tunnelma on intiimi. Onko kukaan muuten huomannut baaritiskillä lappua jossa lukaa jotain, että: Koulu - ensin opitaan, sitten kokeet Elämä - ensin kokeet, sitten opitaan se ilahduttaa ainakin meikäläistä joka kerta kun olen kaljaa hakemassa. Ja mitä Santtuun tulee niin sehän on oikein mukava hemmo! Ei liikaa tunnu stressailevan. Täytyneekin käydä kysymässä taas keikkaa tuolta jossain vaiheessa... Let´s born to Rock! -Remu |
kalakukko 01.08.2006 01:01:42 | |
---|
Onko kukaan muuten huomannut baaritiskillä lappua jossa lukaa jotain, että: Koulu - ensin opitaan, sitten kokeet Elämä - ensin kokeet, sitten opitaan se ilahduttaa ainakin meikäläistä joka kerta kun olen kaljaa hakemassa. Kylläpä onkin muuten itse asiassa hyvin sanottu! :) Justo Almario ,,/ |
Pieni rumpalipoika 02.08.2006 15:23:41 | |
---|
"Your tip is my trip"-kulho on myös huvittava varsinkin ku tuolla se pitää sananmukasesti paikkansa. Hoho. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Wilkeson 25.08.2006 18:42:04 | |
---|
eka ja vika kerta sielä.voi vittu mikä paskamesta.voi herranjumala.tuli mutsii ikävä ja meinattiin jättää soittamatta mut vedettii treenit. ja eihän siel ketää käy. älkää kukaa hakeko keikkaa sinne.!!!!!!!!!!! oma kokemus bullshit! |
Conrad Lant 25.08.2006 18:51:56 | |
---|
eka ja vika kerta sielä. Niinhän ne kaikki sanoo. Heh. No one prayed for Sodom |
Wilkeson 26.08.2006 09:34:10 | |
---|
tätä todwella tarkotin että eka ja vika kerta. joo...tiedän ton et ei ikinä enää mut nyt oon oikeesti sitä mieltä!iha vakaasti mieltä et never ever back! |
Nelikielipiru 26.08.2006 10:46:12 | |
---|
On niitä todella paskempiakin paikkoja, Factoryyn pitää vaan asennoitua oikein niin siellä voi olla ihan hauskaakin. Eka ja vika kerta, hhmmmmm.... Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |