kalakukko 24.06.2006 18:55:19 (muokattu 24.06.2006 19:08:28) | |
---|
Nuoret kaverithan ovat niitä kaikista innokkaimpia musiikin kuluttajia! ^totta tuokin ja jostainhan se keikkailu pitää aloittaa. Bändin kanssa 0 keikkaa takana, mutta syksymmällä ois kiva mennä johki veivaamaan. Vois olla hyvä alottaa tämmösestä ennen ku joihinki baareihin rupee yhteyttä ottaa ja selvittää mihin pääsis. Vielä kun vaikuttaa oikeen asialliselta tää Dico niinq käytännönjuttujen kannalta ja muutenkin :) Justo Almario ,,/ |
saastara 26.06.2006 23:20:06 (muokattu 26.06.2006 23:22:56) | |
---|
Kyllä tuolla ihan kolmekymppisetkin hevijäärät keikkaa vetäneet, että meneehän nuo parikymppiset kevyesti. Jos nuoriso ahdistaa liikaa niin ainahan sitä voi raahata tutut katsomaan mukaan.. Jos keikka Dicossa kiinnostaa muuten niin minulle voi pistää viestiä. Olen bändivastaavat-yksikön toinen puolisko.. *kuuletteko kuinka henkselit paukkuvat..?* :) Lisää middleä. |
kalakukko 26.06.2006 23:46:49 | |
---|
Jos keikka Dicossa kiinnostaa muuten niin minulle voi pistää viestiä. Olen bändivastaavat-yksikön toinen puolisko.. *kuuletteko kuinka henkselit paukkuvat..?* :) Komiasti paukkuvat :) Minäpä varmaan otankin sitten tossa loppusyksystä yhteyttä kun ollaan saatu setin verran biisejä väännettyä/ reenattua valmiiksi :) Justo Almario ,,/ |
jarkk0- 13.09.2006 16:34:24 | |
---|
Heh pitäs olla 26.9 tjsp keikka tuol dicos kuulostaa ihan kivalta paikalta soittaa Rock'n Roll |
Yrms 31.10.2006 15:45:54 | |
---|
Hmm, kovasti näytetään paikkaa kehuvan. Mulla ei ole ihan niin paljoa hyvää sanottavaa Dicosta. Oltiin bändimme Blindwaysin kanssa keikalla siis Soukassa eräällä nuorisotalolla ja sieltä kehotettiin ottamaan yhteyttä Dicon nuorisotaloon kun soitettiin niin hyvin ;D Näin siis yritin tuossa alkusyksystä (kun päivämääriä bändi-illoista ilmestyi sivuille) hankkia keikkaa sieltä mutta jättivät sitten vastaamatta sähköpostiini, ja kun sitten pari kertaa uudestaan lähetin sähköpostia+bändimme basisti soitti paikkaan, vihdoinkin sanoivat sieltä että on sitten bändi-illat buukattu täyteen. Tämmöistä toimintaa. Lupailivat kyllä ilmoittaa jos/kun bändi-illoista vapautuu tilaa. Eli siis "asiakaspalvelu" ei ainakaan aivan kunnossa ole. Mielenkiintoa olisi edelleen päästä tuonne keikka heittämään. Less is less
www.blindways.tk |
BaariMikko 31.10.2006 20:09:14 | |
---|
Hmm, kovasti näytetään paikkaa kehuvan. Mulla ei ole ihan niin paljoa hyvää sanottavaa Dicosta. Oltiin bändimme Blindwaysin kanssa keikalla siis Soukassa eräällä nuorisotalolla ja sieltä kehotettiin ottamaan yhteyttä Dicon nuorisotaloon kun soitettiin niin hyvin ;D Näin siis yritin tuossa alkusyksystä (kun päivämääriä bändi-illoista ilmestyi sivuille) hankkia keikkaa sieltä mutta jättivät sitten vastaamatta sähköpostiini, ja kun sitten pari kertaa uudestaan lähetin sähköpostia+bändimme basisti soitti paikkaan, vihdoinkin sanoivat sieltä että on sitten bändi-illat buukattu täyteen. Tämmöistä toimintaa. Lupailivat kyllä ilmoittaa jos/kun bändi-illoista vapautuu tilaa. Eli siis "asiakaspalvelu" ei ainakaan aivan kunnossa ole. Mielenkiintoa olisi edelleen päästä tuonne keikka heittämään. Ne saa keikat, jotka viitsivät jatkuvasti soitella. Sähköposti ei ole paras mahdollinen viestintäväline tässä tapauksessa. "Taide on kyllä hirveetä. Mopot, ne on jotain."
-Zarmo
Selitys - uusin teksti 29.10 |
Wahi 31.10.2006 20:54:12 | |
---|
Tuolla on varmaan jotain teini-ikäistä tuo yleisö? Ei taida ihan vanhahtava rock blues/proge vaikuttein iskeä. Muuten varmaan ihan pätevä mesta, näin siis omaa bändiäni ajatellen. |
Yrms 31.10.2006 21:22:08 | |
---|
Ne saa keikat, jotka viitsivät jatkuvasti soitella. Sähköposti ei ole paras mahdollinen viestintäväline tässä tapauksessa. Kuten viestissäni sanoin, puhelinta käytettiin, ja nettisivuilla kehotettiin lähettämään mieluiten sähköpostia jos keikkaa halajaa. Less is less
www.blindways.tk |
Wahi 01.11.2006 12:08:04 | |
---|
Kuten viestissäni sanoin, puhelinta käytettiin, ja nettisivuilla kehotettiin lähettämään mieluiten sähköpostia jos keikkaa halajaa. Niin, ettei niitten tarttis kokoajan vastailla puhelimeen, hoho. |
saastara 01.11.2006 14:14:12 | |
---|
Kuten viestissäni sanoin, puhelinta käytettiin, ja nettisivuilla kehotettiin lähettämään mieluiten sähköpostia jos keikkaa halajaa. Näitä sattuu aina, ikävä kyllä.. Eihän tuommoisessa hirveästi puolustautumista ole muuta kuin, että kun halukkaita bändejä on noin kymmenkertainen määrä verrattuna päiviin joille voimme sijoittaa noita keikkoja, on tilanne melkoisen soinen.. Kaikille päiville kun ei voi bändejä tunkea vaikka kuinka mieli tekisi.. Nuorisotalohan se kuitenkin on eikä bändiklubi. Omasta kokemuksesta siinä -04 alun paikkeilla, ennen kuin tuolla töissä olin, oli keikan saaminen helppoa.. Sähköpostiesitteen jälkeen soitin paikalle ja sanoin, että pari tämän ja tämän tyylistä bändiä olisi halukkaana soittamaan.. Kysyttiin, että milloin.. Sanoin kuukauden ja sain tarkan päivämäärän. Ei ongelmaa.. Ehkä tästä täytyy nyt vetää johtopäätöksiä, että olen laskenut paikan tasoa.. :( Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
M.Paisley 01.11.2006 19:46:45 | |
---|
Hmm, kovasti näytetään paikkaa kehuvan. Mulla ei ole ihan niin paljoa hyvää sanottavaa Dicosta. Oltiin bändimme Blindwaysin kanssa keikalla siis Soukassa eräällä nuorisotalolla ja sieltä kehotettiin ottamaan yhteyttä Dicon nuorisotaloon kun soitettiin niin hyvin ;D Näin siis yritin tuossa alkusyksystä (kun päivämääriä bändi-illoista ilmestyi sivuille) hankkia keikkaa sieltä mutta jättivät sitten vastaamatta sähköpostiini, ja kun sitten pari kertaa uudestaan lähetin sähköpostia+bändimme basisti soitti paikkaan, vihdoinkin sanoivat sieltä että on sitten bändi-illat buukattu täyteen. Tämmöistä toimintaa. Lupailivat kyllä ilmoittaa jos/kun bändi-illoista vapautuu tilaa. Eli siis "asiakaspalvelu" ei ainakaan aivan kunnossa ole. Mielenkiintoa olisi edelleen päästä tuonne keikka heittämään. Tervetuloa todelliseen maailmaan. Tähän joudut valitettavasti tottumaan, poikkeuksena tietysti se jos bändisi myy joka paikan loppuun. Mutta muuten kaikki on kyllä kiinni ihan omasta aktiivisuudesta. Tarjontaa on paljon enemmän kuin kysyntää. Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband |
saastara 23.11.2006 22:37:29 | |
---|
Strawelssille ja Drain outille thumbs up tykistä setistä.. Kivaa oli. Ainakin meillä.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Simo78 24.11.2006 09:10:07 | |
---|
Tervetuloa todelliseen maailmaan. Tähän joudut valitettavasti tottumaan, poikkeuksena tietysti se jos bändisi myy joka paikan loppuun. Mutta muuten kaikki on kyllä kiinni ihan omasta aktiivisuudesta. Tarjontaa on paljon enemmän kuin kysyntää. Plussat tästä kommentista. Eihän tossa ole oikeasti tapahtunut mitään väärää/huonoa kohtelua!! Ehkä emailinne on ollut huono, ei myyvä. Dico saa varmaan älyttömästi emailia/päivä, ettei kaikkiin voi vastata, eikä kaikille bändeille tarjota keikkaa. Olisi heti kannattanut soittaa tai käydä, niin olisi keikka järjestynyt helpommin. Ei mikään paikka, minkä minä tiedä, ole kovin innokas buukkaamaan sähköpostin välityksellä(tai edes vastaamaan sähköposteihin), ainakaan tuntemattomia bändejä. Ja lupasivathan he jotain katsella. Ei muuta kuin heti alkukeväästä puhelin kouraan tai raahaudu paikan päälle! Jos tosta otat nokkiisi, niin kannattaa harkita oletko oikea henkilö järkkäämään keikkaa? |
Reddie 12.05.2008 15:53:17 | |
---|
No nyt Dicocin poistuu kuviosta. Eli is no longer up and running. Modet vois varmaan editoida tonne ketjun alkuun jonkun huomautuksen et mestaa ei enää ole? |
saastara 15.05.2008 17:25:54 | |
---|
No nyt Dicocin poistuu kuviosta. Eli is no longer up and running. Modet vois varmaan editoida tonne ketjun alkuun jonkun huomautuksen et mestaa ei enää ole? Uusi tiloja haetaan tällä hetkellä, tai näin ainakin minulle on infottu.. Käsittääkseni syksyllä kuitenkin olisi tarkoitus toiminnan jatkua laajentuneena uusissa tiloissa. Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima. |
Reddie 23.05.2008 01:48:02 | |
---|
Uusi tiloja haetaan tällä hetkellä, tai näin ainakin minulle on infottu.. Käsittääkseni syksyllä kuitenkin olisi tarkoitus toiminnan jatkua laajentuneena uusissa tiloissa. Juu tätä on meikällekin kerrottu, mut ei sen enempää. Mut Dicosta toiminta poistuu. Tiedä sitten, jatkuuko samannimisenä jossain muualla. |