Aihe: Factory (Helsinki)
1 2 3 4 5
Pieni rumpalipoika
06.02.2006 12:34:49

Sen verran aikuiset ihmiset osaa varmaan rivien välistä lukea, että "Tavastian vanha pa" ei välttis tarkota koko läjää. Eihän ne jumalauta mahtus ees factoryn lavallekaan. Siis pelkät skobet :-)
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Boyakasha
07.02.2006 09:53:50
Sen verran aikuiset ihmiset osaa varmaan rivien välistä lukea, että "Tavastian vanha pa" ei välttis tarkota koko läjää. Eihän ne jumalauta mahtus ees factoryn lavallekaan. Siis pelkät skobet :-)

Totta. :-)

Mutta, kuten sanoin, näin olen luotettavista lähteistä saanut kuulla.
Vastakkaisasettelun aika on ohi.
Nelikielipiru
07.02.2006 11:37:16

Ok huonosti artikuloitu mutta kaikki ei välttämättä tiedä Factoryn kokoa, ja nyt jos kun näin on käynnyt ja "ilmoitettu" niin jotkut voi olettaa että siellä on "tavastian PA". Ja paikalle kun tullaan niin sitten ihmetellään että mitäs hittoja, eihän tää oo "tavastian PA". Joo nyt lopetan pas*anjauhamisen.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
mr_b
07.02.2006 16:50:18

Tai voihan se tarkoittaa vaikkapa "Tavastian vanhaa pa:ta vuodelta 1975"... :-)
Chicks dig dig d-i-g dig dig metaphors.
Pieni rumpalipoika
07.02.2006 17:08:59

Totta. :-)

Mutta, kuten sanoin, näin olen luotettavista lähteistä saanut kuulla.

Mä oon yleensä rokkaripiireissä laittanu sanaparin luotettava lähde lainausmerkkeihin. Hoho.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Sistis
13.02.2006 13:35:28
Onkohan tuolle Factorylle tällä hetkellä kellään heittää yhteystietoja? Eniro ei ainakaan enää anna niitä. Ja kun itse asustelee reilun sadan kilometrin päässä pääkaupungista, ei paikalle viitsisi lähteäkään ihan vain kysymisen takia. Samasta syystä ei myöskään löydy mitään puhelinluetteloa pk-seudulle...

Lähinnä yhteyshenkilön postiosoite olisi kiva, niin saisi laitettua demon sinnekin.
www.pirukange.net, www.mikseri.net/pirukange

Progeilevaa suomalaista taide-rockia.
Pitkavirta
13.02.2006 18:57:01
Onkohan tuolle Factorylle tällä hetkellä kellään heittää yhteystietoja? Eniro ei ainakaan enää anna niitä. Ja kun itse asustelee reilun sadan kilometrin päässä pääkaupungista, ei paikalle viitsisi lähteäkään ihan vain kysymisen takia. Samasta syystä ei myöskään löydy mitään puhelinluetteloa pk-seudulle...

Lähinnä yhteyshenkilön postiosoite olisi kiva, niin saisi laitettua demon sinnekin.

Santtu ei kuulemma kovin ahkerasti niitä demoja kuuntele, mutta sopii kyllä keikan jos käy paikan päällä.. En tiedä miten luurin päässä.
Johnny Buzz
13.02.2006 20:22:04

Santtu ei kuulemma kovin ahkerasti niitä demoja kuuntele, mutta sopii kyllä keikan jos käy paikan päällä.. En tiedä miten luurin päässä.

Jep, juuri näin. Ja edelliselle postaajalle sellainen vinkki, että koita etsiä pk-seudulta jokin bändi, jonka musa on samantyylistä kuin teidän. Sovi yhteiskeikasta heidän kanssa ja soita sitten Factoryyn. Eiköhän sillä tavalla onnistu.
www.soulstab.com
Soulstab live 10.2.2006 @ Down Town, Turku w/ Rozzy Randall & the Roller Bastards
LHU
14.02.2006 00:31:57
Onkohan tuolle Factorylle tällä hetkellä kellään heittää yhteystietoja?

http://www.rockpolis.fi/index.php?sivu=_bandinkasikirja
"Expertus dico"
Noisy
02.03.2006 11:10:16 (muokattu 02.03.2006 11:14:06)
Tai voihan se tarkoittaa vaikkapa "Tavastian vanhaa pa:ta vuodelta 1975"... :-)

Joulukuussa olin miksaamassa tuolla yhden tutun bändin keikkaa. Ensimmäinen kerta "duunissa" tuolla. Yleisön puolella on tullut jokusen kerran oltua. Miksauskarsinassa valtavan paperi-, roska- ja pölykasan alta paljastui aika järkyssä kunnossa oleva Peaveyn tiski vuodelta 1979! :o Tulipa sitten joku bändin jäsenistä paikalle ja totesi että "hei, täällä on uusi tiski". Kuinkakohan vanha se edellinen on ollut, jos tuo on "uusi". :D Noh, paskana olevat kanavat oli merkitty jotakuinkin selkeästi.

Mitään dynamiikka- tai efektiprosessuja ei talon puolesta ole. Oli mulla omat purkit mukana, mutta tiskin kanssa oli hiukan ongelmia, jostain syystä esim. aux-paluut eivät toimineet. Myös PA on viritetty aika jännästi. Tuolla on siis pari yläpäätä ja yksi subbari. Yläpäät on kytketty mikserin päälähtöihin ja subbari mon-ulostuloon, eli sekin pitää sitten säätää kanavakohtaisesti. :o Lavalta löytyy muistaakseni yksi kulmamonitori ja takareunasta joku muu.

Viihtyvyyttä vois parantaa huomattavasti siivoamalla. Ei varmaan olis liikaa vaadittu, että mesta (edes stage ja miksauskoppi) imuroitaisiin edes joskus ja ylimääräiset roskat siivottaisiin pois.

Yleisöä oli arki-iltana melko nimetöntä yhtyettä tsekkaamassa ehkä kourallinen ihmisiä.

-Noisy
Simo78
13.03.2006 17:10:29
SAnttu sano mulle, kun yritin demoa tyrkyttää, että ei hänellä oo sillä mitään tekoa!! Turhaa siis lähettää mitään demoja!

Keikalle pääsee kysymällä, viikonloppuna nimekkäämmät bändit...
g.roove
18.03.2006 18:06:33
Ollaan sitten menossa Factoryyn soittamaan tässä muutaman viikon kuluttua. Yleensä olen luottanut talon laitteisiin, mutta nyt tuntuu siltä että on parempi kerätä hieman infoa. Eli kuinka monta kanavaa pöydästä löytyy? Mikä on mikkien laita? Onko paikka niin pieni, ettei rumpuja mikitetä täysin? Muuta huomioitavaa?

kiitos etukäteen!
Johnny Buzz
18.03.2006 21:05:42

Ollaan sitten menossa Factoryyn soittamaan tässä muutaman viikon kuluttua. Yleensä olen luottanut talon laitteisiin, mutta nyt tuntuu siltä että on parempi kerätä hieman infoa. Eli kuinka monta kanavaa pöydästä löytyy? Mikä on mikkien laita? Onko paikka niin pieni, ettei rumpuja mikitetä täysin? Muuta huomioitavaa?

kiitos etukäteen!

Ei siellä mitään mikkejä ole, eikä niille oikein virkaa rumpujen mikityksessä, koska paikka on niin pieni. Basari kannattaa mikittää, mutta eipä mitään muuta.
www.soulstab.com
Promo 2006 juuri valmistunut. Tsekkaa lisää saitilta.
skebajaba
21.03.2006 10:14:57
Ei siellä mitään mikkejä ole, eikä niille oikein virkaa rumpujen mikityksessä, koska paikka on niin pieni. Basari kannattaa mikittää, mutta eipä mitään muuta.

on siellä mikkejä kun pyytää siltä santulta.
tosin ei muistaakseni mitään huippu kamaa mut löytyy kuitenkin.
ollaan nyt perjantaina menossa sinne keikalle, voin infota kama listaa tarkemmin jos muistan:D
- WWW.CRANIUMBAND.COM -
thescientist
24.03.2006 23:07:09
Mites paikan ikäpolitiikat? Ois viikonloppuna ihan kivoja bändejä soittamassa...
Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON Kuunneltua Romantikkoitkijät #30 V.U.K #12
BenGlenton
28.03.2006 00:33:44
Mites paikan ikäpolitiikat? Ois viikonloppuna ihan kivoja bändejä soittamassa...

K18
www.supremecourtband.fi
Khimil
28.03.2006 16:45:29

Siellä ei noita papereita kauheasti tarkkailla. Meillä oli pari alaikäistä kaveria jotka halusi tulla kattomaan joten tehtiin niistä roudareita, kun ajateltiin että soittajilta/tekniikkaporukalta ei kysellä niin hevillä papereita. Oltiin itseasiassa itsekin vielä osittain alaikäisiä. Lopulta soitettiin ja nämä kaksi alaikäistä kaveria oli siinä portilla portsareina/lipunmyyjinä :D Santtu istui vaan siellä baaritiskin takana kattomassa telkkaria koko illan.

Kyllä mä olin vähän myöhemmin siellä jollain hevikeikalla ja yhtäkkiä Santtu tuli siihen keskelle huutamaan porukalle että ne lähtee ovesta ulos jolla ei ole papereita. Sitten se meni sinne baaritiskin taakse katsomaan taas telkkaria :D
"I could catch a monkey - if I was starving I could. Id make poison darts out of the poison off deadly frogs. One milligram of that poison can kill a monkey. Or a man. Prick yourself, youll be dead within a day. Or longer. Different frogs, different time
miffe
30.03.2006 18:10:23
Factoryyn on kuulema kohta tulossa Tavastian vanha PA...

Tarkotatko sä sitä Ideafixin varastossa seisovaa EV DMS-1183/64 kaapeista koostuvaa pinkkaa? Osaan tuota väitettäsi epäillä pykälän tai pari. Ovat toki myynnissä, jos kiinnostaa. Varmaan saat hyvän diilin, jos otat ne kolme miksaustiskiäkin sieltä (DDA CS8; ex-Nosturi, DDA CS12M; ex-Tavastian monitorilauta, Midas XL200; ex-Tavastian etupään pulpetti).

Ei varmaan mene kovin paljon mettään, jos väitän pakanneeni nuo kuorkin perseeseen noiden viimeiseltä jo vedetyltä keikalta. Ja hyvin pakkasinkin - se pirun kontti repes katosta :)

miffe
hirvoksi
26.04.2006 09:04:25

Sen verran voi olla perää tossa "Tavastian vanha PA"-jutussa että Factoryyn todellakin on tullut 2kpl EV:n aktiivipönttöjä niiden vanhojen passiivi"kanoottien" tilalle. Saattaapa vaikka ollakin Tavastian vanhat, ainakin aika samannäköiset on joskus siellä lavan sivuilla roikkunueet. Subbari on vielä sama vanha, mutta hyvin se vielä potkii ...

- Pete
Ota rennosti! Ja olet virtuoosi.
miffe
26.04.2006 23:10:24
Sen verran voi olla perää tossa "Tavastian vanha PA"-jutussa että Factoryyn todellakin on tullut 2kpl EV:n aktiivipönttöjä niiden vanhojen passiivi"kanoottien" tilalle. Saattaapa vaikka ollakin Tavastian vanhat, ainakin aika samannäköiset on joskus siellä lavan sivuilla roikkunueet. Subbari on vielä sama vanha, mutta hyvin se vielä potkii ...

Oliks niitä roikkumas silloin neljä/puoli, kun ne vielä Tavastialla roikkui? 2003 kevättalvella sen vanhan läjän osti Genesis Audio, jonka Ideafix about vuos sitten sulautti osaksi toimintaansa.

miffe
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)