Aihe: Villa Elfvik Espoosta onko kokemusta
1
sauhusanttu
10.07.2007 11:32:15
Kuten otsikko jo kertoo niin onko kellään kokemusta paikasta, mitä on hyvä ottaa huomioon.
Hääkeikka olis elokuun alussa tuolla.

PS: Laitoin tänne ja tuolle Tanssiosastolle jos joku tietäis.
Simo78
10.07.2007 13:43:23
Kuten otsikko jo kertoo niin onko kellään kokemusta paikasta, mitä on hyvä ottaa huomioon.
Hääkeikka olis elokuun alussa tuolla.

PS: Laitoin tänne ja tuolle Tanssiosastolle jos joku tietäis.

Kerran olen käynyt vierailemassa kyseisessä paikassa 5-6v. sitten, en siis soittamassa. Se on mökki kehäI varrella, ei muistaakseni ole mitään lavaa yms. Joten saattaa joutua aika tiiviisiin tilaan änkeytyä. Käy ihmeessä tsekkaamassa mesta, koska asut vielä Espoossa. Mun käsittääkseni sinne saa mennä vierailulle lähes aina. Täyttä varmuutta ei ole. Ai niin ja sähköt kannattaa tarkastaa samalla...
sauhusanttu
10.07.2007 14:44:29
Jep jep sano Niinistö.
Tarkoitus on todella mennä paikka katsastamaan ennen keikkaa sulhasen kanssa
ja samalla katsoa sähköt ja muut hommelit.
Itseasiassa olen tuon "mökin" pihalla käynytkin pari kertaa mutta en koskaan sisällä ja eipä tuo paikka niin kaukana ole kotoa ja treenikseltä matkaa noin 10 kilometriä joten pääseepä ainakin vähällä ajamisella.
sauhusanttu
12.07.2007 13:58:49
Paikka tarkistettu
Simo78
13.07.2007 09:15:43
Paikka tarkistettu

Lueskelin juttuja tuolta tanssimusa puolelta, aika hyvää läppää. Pitää kyl ihan mielenkiinnosta lähtee joskus tsekkaamaan noi kuuluisat rappuset=)
sauhusanttu
13.07.2007 13:27:34
Joo ei muuta kuin sinne Villa Elfviikkiin vaan se on auki arkisin kello 16 asti muistaakseni kun on jonkunsortin Espoon luontotalo.
Googleta villa elfvik ´niin näät noi aukioloajat.
Ne rappuset on heti siinä sisääntullessa ovesta suoraan eteenpäin katsottaessa ja soittisyvennys siinä oikealla missä me soitetaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)