Aihe: HulluPullo (Vaasa)
1
John Jason.
26.04.2006 12:18:47 (muokattu 26.04.2006 12:27:36)
+ Nimi
HulluPullo

+ Sijanti
Kauppapuistikko 15 (keskustassa)

+ Aukioloajat
Maanantai Suljettu
Tiistai Suljettu
Keskiviikko 22-04 K-18
Torstai Suljettu (Garage Club 22-04 K-18)
Perjantai 22-04 K- 20( bändit 18)
Lauantai 22-04 K- 20
Sunnuntai M.I.B 22-04 K-18

+ Koko
Niin tähän mä en osaa antaa nyt ihan tarkkaa tietoa. Pääsiäispäivä kekkereillä 16.4.06 oltiin keikalla, Made In Iron oli bändin nimi ja nokkelimmat pokkelimmat jo arvaa että Iron Maiden Tribuutti bändi on kyseessä. Meillä oli illan aikana myytyjä lippuja huikeat n.1500! Mutta näissä kekkereissä temmellystilaksi oli myös yhdistetty viereinen Waild ravintola. Ja tietysti porukkaa jonnin verran vaihtui illan aikana, mutta paljon sitä oli.

Sitä määrää mitä hulluunpulloon tavallisesti mahtuu niin en tiedä, eikä nettisivuiltakaan oikeen selvinnyt. Jos joku tietää niin voi ystävällisesti selventää?

+ Arvioita keikansaantimahdollisuksista ja esiintyjätyypistä (demobändit/nimibändit)
Enimmäkseen nimibändejä. Tai kovia Tribuuttibändejä. Riippuu tilaisuudesta ja illasta.

+ Tekniikka
+ Valot
Me hoidettiin itse äänimies ja valomies laitteineen. Luulen että talolla ei ole omaa bändi PA:ta. Joitain valoja muistaakseni näytti olevan.

+ Lava & backstage -kuvaukset
Lava rakennetaan bändejä varten ja on ihan hyvä ja suht tilava. Noin metrin korkuinen. Bäkkäri toimii se on yhtäkuin saunatilat. Eli Saunomaankin pääsee.

+ Ruokailumahdollisuus
Järjestettävissä

+ Roudaus (miten)
Takaovesta. Ei rappusia.

+ Yleisökuvaus (opiskelijoita/juoppoja kantapeikkoja/mitä?)
Kaiken karvaisia, kokosia, näkösiä ja ikäsiä.
Riippuu varmaan jokseenkin illasta.

+ WWW-sivut
http://www.web-jussi.com/hullupullo/

+ Hyvää Jäi kyllä keikasta (16.4.06) loisto fiilis. Meininki oli ihan hillitön! Yleisö loistava! Kiitoksia kaikille!
http://www.madeiniron.net tuolta löytyy jotain näytettä illasta.

+ Huomioitavaa
Lavan edessä olis saanut olla järjestysmies, koska innokkaimmat yritti tulla lavalle!
"I´m the LizardKing I can do anything"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)